Stránka 2 z 4
Napsal: 27 čer 2010, 21:12
od Dushky888
Marecku, a myslis ze standardna vodna pumpa to vydrzi 150000km? Lebo ak nie, tak je asi zbytocne davat ostatne veci na tak dlhy interval. Ci?
Napsal: 27 čer 2010, 21:18
od Marek77
Proč by nevydržela??? Motory 1,8/20V mají výměnný interval rozvodů 180.000 km a točí se vyššími otáčkami než TDi a vodní čerpadlo to taky spolehlivě vydrží. Jinak by asi ten interval výrobce nenastavil.
Napsal: 27 čer 2010, 21:22
od Dushky888
tak ja sa zajtra zastavim v Skodovke a uvidim kolko ma budu stat diely na ten 150tisicovy interval. Ak by som uz nepisal, tak ma tam jeblo....

Napsal: 27 čer 2010, 21:25
od josef10
Napsal: 27 čer 2010, 21:27
od Marek77
Řemen DAYCO s koncovkou H je pro 90.000 km (náhrada orig. řemenu 119D). DAYCO s koncovkou HT je pro 120.000 a 150.000 km (náhrada orig. řemenu 119M). Určitě i jiné značky řemenů mají takové možnosti. Takže není nutné kupovat pouze díly podle orig. značení.
Jedna z milionu stránek na NETu:
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... tavia.html
Napsal: 27 čer 2010, 21:29
od josef10
Marek77 píše:Řemen DAYCO s koncovkou H je pro 90.000 km (náhrada orig. řemenu 119D). DAYCO s koncovkou HT je pro 120.000 a 150.000 km (náhrada orig. řemenu 119M). Určitě i jiné značky řemenů mají takové možnosti. Takže není nutné kupovat pouze díly podle orig. značení.
Máro,
neznamena to HT ze je to remen s teflonem?
Napsal: 27 čer 2010, 21:29
od Dushky888
mam v Skodovke zolika, tak uvidim co vykuzli... Mozno nejakeho kralika alebo kyticu papierovych ruzi.... Ale 7.500 kacek nie je velky rozdiel, mna vychadza ContiTech set (na 90.000km) a vodna pumpa HEPU po zlave na 250€
Napsal: 27 čer 2010, 21:31
od Marek77
josef10 píše:Marek77 píše:Řemen DAYCO s koncovkou H je pro 90.000 km (náhrada orig. řemenu 119D). DAYCO s koncovkou HT je pro 120.000 a 150.000 km (náhrada orig. řemenu 119M). Určitě i jiné značky řemenů mají takové možnosti. Takže není nutné kupovat pouze díly podle orig. značení.
Máro,
neznamena to HT ze je to remen s teflonem?
Ano, jedna vrstva teflonu navíc (má bílý vnitřní povrch), takže je zesílený a tudíž na větší proběh kilometrů

.
Napsal: 28 čer 2010, 10:55
od Viktor X
Myslím, že ASV a AHF mají stejné sady, ale ofiko by se měla na AHF použít sada na 90.000 km. Mohly by se s lepší kladkou a zesíleným řemenem měnit rozvody až po 120.000 km, nebo je tam nějaký zásadní rozdíl, který to vylučuje? (Vím, že se ty motory liší, např. jinými písty a pod.)
Napsal: 28 čer 2010, 11:07
od Dushky888
038 198 119E ....mozem pouzit tuti sadu s cistym svedomim? Akurat naviem aky je tam remen, ci na 60 alebo 90 tisic km, vraj to zistim az po rozbaleni...
Napsal: 28 čer 2010, 11:09
od syncon
zeptam se existuje takovyho neco i pro afn u G3
Napsal: 28 čer 2010, 20:24
od Marek77
syncon píše:zeptam se existuje takovyho neco i pro afn u G3
Ne. Motory A3 mají interval 90.000 km. Tam není problém - bez vodní pumpy a jen dvě kladky. Sada se dá sehnat za dvojku.
Napsal: 29 čer 2010, 11:03
od Dushky888
Marek77 píše:Kupovat tyto díly ve Škodovce je nerozum. Cena bude trojnásobná ve srovnání s běžnou prodejní sítí.
Já používám řemeny BOSCH, Contitech nebo DAYCO, kladky INA, SNR a podobně. Hlavně při výměně rozvodů nezapomeň vyměnit vodní čerpadlo.
Originál čísla:
Zdvihátko: 050 109 309 J
Řemen: 038 109 119 M
Kladka napínací: 038 109 243 N
Kladka vodicí malá (dole): 038 109 244 E
Kladka vodicí malá (nahoře): 036 109 244 K
Kladka vodicí velká: 038 109 244 M
Vodní čerpadlo: 038 121 011 A
Výměnný interval 150.000 km.
V sade rozvodov od Skodovky 038 198 119E sedia vsetky cisla, akurat na vodiacich kladkach malych su ine pismenka. Jedno je Q a druhe som zabudol, ale lisi sa od citovaneho zoznamu. Je to problem?
Napsal: 29 čer 2010, 11:20
od Zdeněk M
Dushky888 píše:038 198 119E ....mozem pouzit tuti sadu s cistym svedomim? Akurat naviem aky je tam remen, ci na 60 alebo 90 tisic km, vraj to zistim az po rozbaleni...
Je to sada na 150000km , jinou ted snad ani nemají, itak doporucuji po 120000km vymenit, když už si ji koupil origo, tak kup i pumpu origo, maj X kovej díl, daj ti novou a pak jim doneses v tej krabici od nový tu starou. Jinak kdo ma AGR,AHF muže tuto sadu použit a menit i po 150000km. Zkraje bylo, 60tis pak 90tis pak zas lepsí řemen na 120tis ted na 150tis ale vysla serrvisni informace pro Skodovku že doporucujou po 120 kontrolu prip vymenu.
Napsal: 29 čer 2010, 11:42
od jericho-3
Je okolo toho zbytečná panika....vyhazují se kladky,kterým vůbec nic není...rozvoďák je měkčí než ten nový/což je normální/ a prevence je kolikrát spíš panika...kolikrát jste měli potkaný motor ,kdy se přetáhlo o to 10000 km.?U PD s řemenem z kombajnu je 150000 v pohodě/samozřejmě při montáži řemenu profesionálním způsobem s dodržením momentů.../.Je jasné,že jistota je jistota ,ale abych vyhazoval kladku,která je stejná jako nová,je hřích...U mého motoru by se dožila důchodu....Pamatujete někdo motor z továrny ,který se potkal ..kolik měl najeto?Tipuji tak 200000 km..A u ztočených tacho ,kdoví....Takže to chce klídek..Od doby kdy jsou dopínací automatické kladky je zbytečný humbuk...Kolikrát si cucne oleje z turba a všichni to hned svedou na řemen, nebo kladku a přitom motor točil 8000 ot/min...
