Stránka 2 z 6
Napsal: 08 bře 2006, 17:53
od pietromasoni
origoš píše:U tohoto typu je doporučeno sešlápnout plyn do poloviny. 6ádná regulace tam není.
dnes bylo -10 a start na ho... vcera -9 coz je skoro totozne a bylo to lepsi ....od te doby co mi zatuhla nafta ....predtim co vím tak do minus 19 to slo..tlaky dobre starter taky toci nafta je taky svicky nove v lete a zhavit to prej zhavi a delka zhaveni je odvisla od teploty..tak si to asi hodim
Napsal: 08 bře 2006, 17:54
od pietromasoni
Csala píše:pietromasoni píše:Csala píše:
Ja studeny motor startujem s plynom - mam tam od vyroby rucny plyn. A tak to kaze aj original manual k autu. Po zahriati motora postupne rucny plyn uberam.
jo ale spravne by to melo startovat bez plynu..melo by to samo davkovat podle teploty ne?
Neviem o nicom, co by v mojom aute regulovalo predvstrek alebo mnozstvo nafty v zavislosti od teploty.
Riadiacu jednotku motora nemam

ridici jednotku tam musis mit...?
Napsal: 08 bře 2006, 19:38
od Csala
pietromasoni píše:Csala píše:pietromasoni píše:jo ale spravne by to melo startovat bez plynu..melo by to samo davkovat podle teploty ne?
Neviem o nicom, co by v mojom aute regulovalo predvstrek alebo mnozstvo nafty v zavislosti od teploty.
Riadiacu jednotku motora nemam

ridici jednotku tam musis mit...?
Tiez som si to dlho myslel, ale fakt to este riadiacu jednotku nema

Napsal: 08 bře 2006, 20:25
od rat21
pietromasoni píše:Csala píše:pietromasoni píše:kdyz startuju s plynem tak to celkem naskoci ale bez se na poprve nechytam cim to muze bejt?
Ja studeny motor startujem s plynom - mam tam od vyroby rucny plyn. A tak to kaze aj original manual k autu. Po zahriati motora postupne rucny plyn uberam.
jo ale spravne by to melo startovat bez plynu..melo by to samo davkovat podle teploty ne?
Bud mas rucny plyn alebo "automat" tzn. ze do cerpadla vedie lanko z hadice na vodu a podla teploty si same pridava plyn (moj pripad). Startovanie bez plynu, po naskoceni otacky 1200 po zahriati 900.
Napsal: 09 bře 2006, 10:05
od lukee
Mi po naskočení vylítnou na 1400, po zahřátí 1000.
Napsal: 09 bře 2006, 15:33
od pietromasoni
rat21 píše:pietromasoni píše:Csala píše:
Ja studeny motor startujem s plynom - mam tam od vyroby rucny plyn. A tak to kaze aj original manual k autu. Po zahriati motora postupne rucny plyn uberam.
jo ale spravne by to melo startovat bez plynu..melo by to samo davkovat podle teploty ne?
Bud mas rucny plyn alebo "automat" tzn. ze do cerpadla vedie lanko z hadice na vodu a podla teploty si same pridava plyn (moj pripad). Startovanie bez plynu, po naskoceni otacky 1200 po zahriati 900.
a pokud je to cidlo spatne tak musim s plynem.....?
Napsal: 10 bře 2006, 10:33
od lukee
To není čidlo, to termostat jak se otvírá a zavírá tak hejbe s tím lankem.
Napsal: 10 bře 2006, 12:02
od pietromasoni
lukee píše:To není čidlo, to termostat jak se otvírá a zavírá tak hejbe s tím lankem.
mel jsem termostat porad otevreny ted po vymene je to to samy...kdyz je teplo jako dnes tak to startuje normalne budu to resit az pristi zimu...
Napsal: 13 bře 2006, 14:21
od pietromasoni
dnes bylo -8 a bylo to trapeni.....chlapy kdyby mi padala nafta tak by to startovalo spatne i kdyz je tepleji ne?je to tak?sere me to kdyz to stoji jeden den tak je to na prd ale kdyz bylo tepleji tak to s plynem startlo v poho i kdyz ne idealne poradi nekdo
Napsal: 14 bře 2006, 08:12
od PiP
Mne sa padanie nafty prejavovalo min. po 8 hod. Takže pri teplom motore to nezistíš.
Napsal: 14 bře 2006, 14:12
od pietromasoni
PiP píše:Mne sa padanie nafty prejavovalo min. po 8 hod. Takže pri teplom motore to nezistíš.
ja myslel venkovni teplotu ne motor jaka byla pricina v tvem pripade?
Napsal: 15 bře 2006, 10:40
od PiP
Netesnosť odvzdušňováka na palivovom filtry. Odstránilo to nové medené tesnenie. Bolo to ešte na Ritme TD. Na Brave odvzdušňovák nemám.
Napsal: 15 bře 2006, 20:42
od pietromasoni
PiP píše:Mne sa padanie nafty prejavovalo min. po 8 hod. Takže pri teplom motore to nezistíš.
kdyz ti pada nafta je rozdil pri startech jestli je -15 nebo +5?nebo se to chova stejne?
Napsal: 16 bře 2006, 07:32
od PiP
Pokial máš OK tlaky, tak nie. Ale rozdiel je či motor štartuješ po 1 dni, alebo po týždni. Pretože ten štart po týždni je poriadne dlhý kým si čerpadlo natiahne naftu.

Napsal: 16 bře 2006, 19:41
od pietromasoni
PiP píše:Pokial máš OK tlaky, tak nie. Ale rozdiel je či motor štartuješ po 1 dni, alebo po týždni. Pretože ten štart po týždni je poriadne dlhý kým si čerpadlo natiahne naftu.

tak nafta nepada..bohuzel

....starter toci zhavi tlaky ok muze to byt filtrem palivovym?asi pomuze jen 10kg kladivo
