Stránka 2 z 3
Napsal: 02 pro 2010, 10:39
od Fidorek
No bohužel možnost Vagu nemam

Jinak čerpadlo v nádrži zkontroluju jestli je slyšet, občas šplouchnutí zezadu bylo slyšet ale zkontroluju jestli to dělá i teď radči

Napsal: 02 pro 2010, 11:01
od makov
boobika píše:na ATD nejsou žhaviče zrovna drahé, řekl bych, že jako na všechny ostatní.
jinak myslíte, že při -8st. nenastartuje pd-čko jen kvůli žhavičům? zkoušel jsem to párkrát ve větších mrazech bez žhavení a vždy chytlo. vydává to sice zvuky, jak kdyby se blok trhal v půlce, ale chytne.
podla Etky su min dva druhy. Rozmerovo su rovnake ale nieco je ine. Lebo je tam aj rozdiel v cene. Dnes ich odskusam ci vobec zhavia...usetril som a mozno budem musiet kupit take co tam patria

Napsal: 02 pro 2010, 15:12
od Martin.R
Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
Napsal: 02 pro 2010, 15:23
od Fidorek
Možná další hloupá otázka ale jak se pozná že padá nafta? Když odpojim ten palivovej filtr tak by tam nebyla nafta

Zkusim to dneska prolíst.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví to

Ale jako by točil naprázdno, prostě nemá ani snahu chytnout jen točí naprázdno.
Napsal: 02 pro 2010, 15:34
od tomiisp
Fidorek píše:Možná další hloupá otázka ale jak se pozná že padá nafta? Když odpojim ten palivovej filtr tak by tam nebyla nafta

Zkusim to dneska prolíst.
Osobně si myslim že je taky problém v naftě a né ve žhavení protože žhavičky jsou nový a žhaví to

Ale jako by točil naprázdno, prostě nemá ani snahu chytnout jen točí naprázdno.
padanie poznas ze ti to dlho toci, akurat ak je tam podavacka tak to neni az tak znatelne, ta to dotlaci...zacni od cerpadla v nadrzi ci vobec zije
p.s. oprav si v podpise AVF

Napsal: 02 pro 2010, 15:38
od Fidorek
No jak řikam doteď to šlo na drc a zničeho nic to nejde natočit vůbec, dneska to prolezu a dam vědět

teda jestli přitom neumrznu
p.s. podpis opraven, dík za upozornění

Napsal: 02 pro 2010, 15:55
od Rider.23
tomiisp píše:Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď guláš

u PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
OT:
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
Napsal: 02 pro 2010, 16:12
od tomiisp
Rider.23 píše:tomiisp píše:Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď guláš

u PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
OT:
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvody
Napsal: 02 pro 2010, 16:21
od Rider.23
tomiisp píše:Rider.23 píše:tomiisp píše:
predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)
OT:
Můžu se zeptat, co přesně znázorňuje to čtvrté pole ve skupině 4? Čeho je to hodnota?
synchronizacia vacka-kluka tj. ako presne mas nastavene rozvody
Děkuji za odpověď, jen se ještě zeptám, tohle sledovat má význam jen u PD nebo i u obyčejné rotačky SDi podle toho poznám jestli mám rozvody nastaveny správně (neberu předvstřik, ten mám ok)??? A sledovat u teplého nebo studeného motoru? Díky...
Napsal: 02 pro 2010, 18:23
od Tomas.cz
U PD je výhoda, že je snímač jak na vačce tak na klice, díky tomu si jednotka udělá tu synchronizaci, viz. vag, ale tohle u rotačky není, sice naladíš čerpadlo aby byl předvstřik ok podle základního nastavení, ale jak je načasovaná vačka s klikou to nepoví.
Napsal: 02 pro 2010, 19:13
od live69
Martin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavka
Napsal: 02 pro 2010, 22:23
od Cupra.TDI
a chytlo vám to hned nebo to parkrát otočilo a až pak to chytlo????
Napsal: 02 pro 2010, 22:25
od live69
otočilo to a řek bych hned jen zvuk šílenej a přidalo si to na chvilku volnoběh

Napsal: 03 pro 2010, 08:08
od Martin.R
live69 píše:Martin.R píše:Svíčkama to nebude. PD chytne bez žhavení i v -17cti stupních (na několika autech osobně vyzkoušeno)
Jdi po naftě, čerpadlo v nádrži, průchodnost filtru, padání nafty, tandem.....
Nejlepší by bylo to napíchnout, jestli tam neni taky nějakej bordel v elektrice.
tyky vyzkoušeno passat avf -15 a celkem v poho až na ten rambajz a okta ATD -13 a celekm to šlo a u obou aut šla jen jedna hžavka
Přesně PD prostě musí chytit i bez žhavení. Dneska ráno -10st. v nádrži mlíko (zatim ještě tekutý) z MEŘA+benzín+VIF a start na tři až čtyři otočení. Trochu zachrchlalo, zakouřilo a jedééém. Druhý auto ta samá náplň v nádrži, ale stará rotačka R5 2,5TDi a to samý.
Napsal: 13 dub 2011, 07:40
od Fidorek
tak po zbytek zimy byl klid a dneska zas špatný

Auto po 2 dením stání nešlo nastartovat

motor točí točí, otáčky na cca 200 a nechytá.... asi po 10minutovim trápení starteru naskočil s neuvěřitelnym zahulenim z vejfuku
Jinak startuje na drc a bez probémů, ale občas to takhle nejde, stalo se mi to už potřetí za půl roku z toho 2x v zimě což sem přičítal nízkým teplotám, ale dneska asi 6°C....
Jinam rozvody nedávno dělaný, všechny filtry a náplně měněny před cca 5tisícema. Nafta se zdálo že tam šla nebo aspon bylo slyšet že čerpadlo v nádrži nasaje
Myslíte že by to mohla dělat chcípací klapka? že by mohla zůstat zavřená/zatuhlá? kde vlastně je? má vůbec PD chcípací klapku

možná melu blbosti, ale zdálo se mi že jako vždycky tam byl náznak chycení ale v tom ho něco utlo a pak zas a zas a zas.....
VAG nemam
