Stránka 2 z 2

Napsal: 05 pro 2010, 18:11
od Vici
Jedině snad, pokud je spodek 2,0 8v použitelný místo spodku ASZ/ARL a je stějně dimenzovaný, jen s větším objemem tak kdyby někdo stavěl motor od základu, tak to rovnou použít... jako bonus

Napsal: 05 pro 2010, 23:46
od TDI tech
Marek77 píše:
TDI tech píše:2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os ;)
Vyosení pístního čepu má snad každý motor, ne? To je sto let stará věc přece. Není to kvůli hluku, ale kvůli překonávání horní úvrati.
ee, Vyosenie piestneho capu je novinka poslednych asi tak 8 rokov. A je to prave koly minimalizovniu hluku. Motor produkuje najviac hluku prave vtedy ked prestrihava v hornej uvrati. Vtedy sa totiz v tom momente akoby nachvilku sprieci co ma za nasledok nadmerny hlok. Soudruzi inziniri z japonska konkretne Hondy pred zopar rokmy prisli nato ze ked vyosia piestny cap o 3 az 5 stupnou docielia to ze piest bude mierne skrizovany furt tym padom ho uz nebude krizovat pri prestrihavani v HU. Intenzita hluku sa znizi. U koncernu VAG mali tuto noviku az motory BKD/BKP/BMM/BMN/BRTatd. ;)

Napsal: 06 pro 2010, 00:00
od Huml
Vici píše:Jedině snad, pokud je spodek 2,0 8v použitelný místo spodku ASZ/ARL a je stějně dimenzovaný, jen s větším objemem tak kdyby někdo stavěl motor od základu, tak to rovnou použít... jako bonus
no jen tak použít nejde, je tam jinak snímání otáček kliky, podle mě to normálně nemá smysl, dělat z 1,9 dvoulitra, ale před časem mě právě napadla jiná věc, udělat 2,0 16V řízenej EDC 15 jednotkou, tak, že bych použil blok ASZ/ARL, nechal ho převrtat na 2l a nacpal do toho písty a ojnice ze 16V a na to 16V hlavu, na okruhy jak dělaný :D

Napsal: 06 pro 2010, 07:52
od Forest
Huml píše:...
Zvidava otazka: co Ti brani? ;) Uz aby to bylo, drzim palce a fandim z plna hrdla.

Napsal: 06 pro 2010, 12:47
od Huml
nebrání nic, ale chybí někdo kdo by to chtěl zafinancovat :D

Napsal: 06 pro 2010, 13:24
od netopier
inak podla mna ma uprava hlavy vacsi vyznam ako uprava objemu..

Napsal: 06 pro 2010, 22:47
od Huml
no však proč myslíš, že jsem měl v plánu stavět toho 16V ;) tam bych nemusel v podstatě upravovat nic

Napsal: 06 pro 2010, 22:53
od tomtt250
uprava hlavy to by me tak trochu zajimalo,,,treba nejake info od nekoho kdo to ma..jeho poznatky a dojmy

Napsal: 06 pro 2010, 22:57
od Vici
myslím že TDIFUN brzy bude mít brzy spoustu užitěčných informací a nabídek :-)

Napsal: 07 pro 2010, 00:08
od Thomy
mimochodem tím vrtáním jsem myslel například zvýšit obsah na 2,2l. zvládl by to blok?

Napsal: 07 pro 2010, 01:08
od wr8
a co písty?ty tam nebudou?

Napsal: 07 pro 2010, 07:51
od Forest
Vim o jednom, ktery to pocital a maximalni mozny (jeste bezpecny)extrem vychazel tesne pod 2,1l.

Napsal: 07 pro 2010, 11:07
od moucha
Třeba profituning Lupo je převrtané na 2,1l