Napsal: 05 pro 2010, 18:11
Jedině snad, pokud je spodek 2,0 8v použitelný místo spodku ASZ/ARL a je stějně dimenzovaný, jen s větším objemem tak kdyby někdo stavěl motor od základu, tak to rovnou použít... jako bonus
ee, Vyosenie piestneho capu je novinka poslednych asi tak 8 rokov. A je to prave koly minimalizovniu hluku. Motor produkuje najviac hluku prave vtedy ked prestrihava v hornej uvrati. Vtedy sa totiz v tom momente akoby nachvilku sprieci co ma za nasledok nadmerny hlok. Soudruzi inziniri z japonska konkretne Hondy pred zopar rokmy prisli nato ze ked vyosia piestny cap o 3 az 5 stupnou docielia to ze piest bude mierne skrizovany furt tym padom ho uz nebude krizovat pri prestrihavani v HU. Intenzita hluku sa znizi. U koncernu VAG mali tuto noviku az motory BKD/BKP/BMM/BMN/BRTatd.Marek77 píše:Vyosení pístního čepu má snad každý motor, ne? To je sto let stará věc přece. Není to kvůli hluku, ale kvůli překonávání horní úvrati.TDI tech píše:2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os
no jen tak použít nejde, je tam jinak snímání otáček kliky, podle mě to normálně nemá smysl, dělat z 1,9 dvoulitra, ale před časem mě právě napadla jiná věc, udělat 2,0 16V řízenej EDC 15 jednotkou, tak, že bych použil blok ASZ/ARL, nechal ho převrtat na 2l a nacpal do toho písty a ojnice ze 16V a na to 16V hlavu, na okruhy jak dělanýVici píše:Jedině snad, pokud je spodek 2,0 8v použitelný místo spodku ASZ/ARL a je stějně dimenzovaný, jen s větším objemem tak kdyby někdo stavěl motor od základu, tak to rovnou použít... jako bonus
Zvidava otazka: co Ti brani?Huml píše:...