Stránka 2 z 3
Napsal: 24 pro 2010, 20:52
od jericho-3
Podíval bych se na rozvodák, zda není volný řemen/zda napínací kladka ještě funguje/..Tryska by to mohla být, ale jako plech po schodech..?To jsou spíš kovové rány kladivem do zábradlí...

Napsal: 24 pro 2010, 20:55
od arpi666
jericho-3 píše:Podíval bych se na rozvodák, zda není volný řemen/zda napínací kladka ještě funguje/..Tryska by to mohla být, ale jako plech po schodech..?To jsou spíš kovové rány kladivem do zábradlí...

bolo to kovove a 60-tis km sa mi na rozvody nikto nepozrel
Napsal: 24 pro 2010, 21:07
od ráďa99
dělá mi to taky když při startování moc brzo pustím klíček,nechytnou všechny válce a rachot jak popisuješ.Stačí o vteřinu dýl podržet start a je po problému.
Napsal: 24 pro 2010, 21:30
od slovacek.milos
arpi666 píše:morose píše:tipuju take vstřik a samozřejmě nějake vadne žhavičky.
,
odpor zhavicov je rovnaky vsetky maju 0,8 Ohm .. Merane s FLUKE
odpor žhavičů je na nic musíš je vymotnovat a vidět okem miloš
Napsal: 25 pro 2010, 04:37
od morose
je dobry je vyndat a zkusit na vterinku připojit na 12V. Jestli se ohreji stejne, pak mas jistotu. Odpor je nízký, nebezpečí chyby měření při zkratu/přechoďáku je velké
Napsal: 25 pro 2010, 08:18
od marena tdi
vyndat a prezkouset.vyndane to mas do 10 minut.
Napsal: 25 pro 2010, 08:44
od slovacek.milos
morose píše:je dobry je vyndat a zkusit na vterinku připojit na 12V. Jestli se ohreji stejne, pak mas jistotu. Odpor je nízký, nebezpečí chyby měření při zkratu/přechoďáku je velké
morose já si udělal měřák ampermetr na 25O A po debatě s origošem,
ze zátěžáku na akumulátory, přečtu si na auto kelly kolik žere svíčka třeba 11A a měření probíhá zapneš klíček naskočí 6O A a po chvilce spadne na 4O A
v příštím roce si vyrobím upínací lištu na čyři žhaviče kterou napíchnu přímo na kostru motoru a drát žhavení+ myslím že to bude nejpřesnější test žhavičů oko vidí a vyhnu se do budoucna problému odpálit rychložhavku miloš

Napsal: 25 pro 2010, 08:51
od bobG3
Srává se mi to občas taky, zblbne se něco v systému řízení, kamarád říkal, že se motor může točit obráceně. Nejvíc se to stává, když motor vypnu a hned zapnu ale starrtér zapnu jen na ťuk - motor prý chytne obrácený chod
Pokud ale po nastartování to jde zas normálně, nic se neděje, hlavně se to nesmí nechat běžet nebo zkoušet prošlápnout plyn. Jestli teda píšem o stejné věci.
Napsal: 25 pro 2010, 11:28
od Jirka Kužel
Problem je jinde.. tohle delá když rychle pustiš kliček ještě než motor chytne dela to volna dvojhmota rozklepe se taky na to ma velkej vliv modul tzv. teply start. u aut co ho maj jseu si tohodle všiml když nechaš prostě ten starter chvilku dyl otočit tak se to nestane

Napsal: 25 pro 2010, 13:17
od flubber
Tohle se mi stalo v létě. Po jízdě asi 100km v kuse jsem vypl motor, za 5 minut nastartoval a rachot jako by se sypalo železářství. Měl jsem docela strach znovu nastartovat, ale od té doby OK (ťuk ťuk na dřevo). Motor ALH, dvojhmota těsně před smrtí.
Napsal: 25 pro 2010, 15:09
od arpi666
a nemoze to byt starterom?? mam novy aku lebo stary sa mi zdal ze toci slabo ma 5-rokov tak som kupil novy 77ah exide ... toci lepsie ale niekedy sa mi zda ze dost tazko toci
Napsal: 25 pro 2010, 16:46
od Jirka Kužel
jestli ti to malo točí tak to tam mas starter bosch dej si tam valeo a uvidiš jak to bude toči standartne se daval do oct. cca 2002 a vejš
Napsal: 25 pro 2010, 17:09
od jericho-3
No, já teď shodou okolností dělám Mareu 1,9 TD/100/ a pán mi zavolal, že pořád mění baterky a nestartuje..Tak jsem to zkusil a hrozný rachot a motor stál..Povídám to rachotí převodovka ve startéru...Pak jsem jej chtěl vyndat a držel na jednom šroubu,vyvalený ven, druhý šroub chyběl a třetí se přetrhl v půli a zbytek zůstal v převodovce a budu jej odvrtávat...Nevím jaký bude věnec, ale je mi divné , že se majitel zapřísáhá, že to při startu žádné zvuky nevydávalo, až to ráno, co chtěl odjet...Říkám si, že se mohli povolit šrouby, ale že se přetrhl ocelový šroub /není ani ohnutý/ to mě zarazilo...

Napsal: 25 pro 2010, 18:07
od Tomas.cz
Taky se mi tenhle stav podařilo nasimulovat, start nadrc a motor se klepal jak ratlík, to bylo ještě s dvouhmotou, u jednohmoty nikdy.
Napsal: 25 pro 2010, 18:13
od misoVW
jj, tiez sa mi to stalo na rotacke, staci o nieco skor pri starte pustit klucik. RJ nezvlada udrzat chod motora.