Stránka 2 z 2

Napsal: 31 led 2011, 18:51
od Petráš
Při 230tkm udělej repas altíku, nic tím nepokazíš. Teď se tady asi najde hodně oponentů kteří tvrdí že při 230tkm je v nejlepší kondici ale věř tomu že je těsně před smrtí :)

Napsal: 02 úno 2011, 12:46
od Schavi
slovacek.milos píše:
Schavi píše:
Huml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal
Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.
schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádku


na tento problém je stetoskop

stím se lokalizuje cvakání,

na výměnu volnoběžky musíš mít spešl nářadí a pokud se problém vrátí je to akumulátorem ;) miloš
Řemen má najeto asi 100km a když jsem měl auto v servisu kvůli intervalu zhruba před měsícem, tak jsem mechanikovi řekl, ať taky mrkne na volnoběžku..dle jeho slov naprosto v pořádku..tak snad nekecal..baterka je fungl nová kupovaná před 2 týdny..

Napsal: 02 úno 2011, 12:49
od Schavi
marena tdi píše:
slovacek.milos píše:
Schavi píše: Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.
schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádku


na tento problém je stetoskop

stím se lokalizuje cvakání,

na výměnu volnoběžky musíš mít spešl nářadí a pokud se problém vrátí
je to akumulátorem ;) miloš
spise to bylo spatne polozena otazka.
remen novy,alternator ma najeto 230 tkm vse na nem puvodni.
a ne ze volnobezka je dobra.je proste puvodni.tak ji vymen a mas pokoj.
jo stejně to vídím na výměnu té volnoběžky, ať mám jistotu..

Napsal: 02 úno 2011, 12:54
od Schavi
Huml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal
Dnes poznatek...po 2 dnech jsem při -15 startoval...nastartoval v pohodě..v autě nebylo zaplé nic a altík byl v klidu..zapnul jsem ofuk předního okna,rádio,rozmražování zadního okna a potkávačky a už to bylo opět slyšet..asi chce opravdu vyměnit