Stránka 2 z 3

Napsal: 04 úno 2011, 13:05
od jericho-3
Ale tohle je tak pro kutila a majitele vozu, kde si ušetří prachy..U zákazníka si to nikdo nedovolí, taky proč...Ještě se něco p.sere a co, po tom...

Napsal: 04 úno 2011, 13:36
od MirekX
tak, a hlavně nepočítáš svoji práci

Napsal: 04 úno 2011, 13:54
od Huml
losfazeros píše:
Peete píše:2.088,- muj nakup FAG
taková cena by byla více než milá,nemam zdroje s takovým obratem... (wallbash) za kolik to pustíš do světa? :D
můžu ti je nechat za 2100,- FAG kus

Napsal: 08 led 2014, 17:06
od ThomasCzech
Je tam ABS kroužek, který by se mohl poškodit při pokusu o vylisování....

Dnes jsem dával za SKF 1977,- MROAUTO.CZ

Napsal: 08 led 2014, 17:30
od Ladas
za tyhle peníze umím asi origo...

Napsal: 08 led 2014, 17:52
od mechoš
Většinou bývá problém v tom, že pokud se Ti podaří to ložisko vylisovat bez poškození věcí kolem. Tak rozměr toho ložiska bývá atypický. Většinou si ho automobilka nechává dělat jen pro sebe, maximálně pro náhradní výrobce. A Ty jako jedinec se k němu budeš těžko dostávat. Ale neříkám, může se to podařit.

Napsal: 08 led 2014, 18:01
od mia1
SZ :)

Napsal: 08 led 2014, 18:02
od slovacek.milos
většinou bývá problém v tom že kdo se pokusí ten náboj rozlisovat má hodně poškozený mozek ;)

Napsal: 08 led 2014, 18:05
od ThrashTheTrash
Jistě, vylisuj, rozdělej, hlavně to nafoť, dej to sem aby to každej viděl, potom si zajeď tam kde jezdí každej , třeba do Olomouce do SKF, tam dojdeš, je tam borec kerymu položíš na stůl ložisko rozšrotovaný, on se zamyslí, a odejde, za 5 minut se vrátí a donese ti to co potřebuješ, pokud to tak uděláš a bude to fungovat, budeš dobrej :)

Kždy ti tu každej nabízí cenovou skupinu jinou jak co máš ty, tak nevím nad čím přemejšlíš.

Vem to zase tak, každej uvidí jak se dá omrdat takový ložisko a bude to dělat každej a pak se uvidí komu dřív upadne kolo.

Napsal: 09 led 2014, 18:29
od losfazeros
základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý :D

ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku. (offtopic)

Napsal: 09 led 2014, 18:43
od mia1
(LOL) (wallbash)

Napsal: 09 led 2014, 19:39
od ThrashTheTrash
losfazeros píše:základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý :D

ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku. (offtopic)
Jo to všecko beru, to sem si všiml, ale příjde mi řešit náboje kerý se prodávaj v kuse stylem výměny jen některých částí zcestný. Ale když to šlape, tak to šlape :) Když to je dobře odvedená práce, není problém potom :)

Ve VW mi řekli na pevodovku z POLA SDI ETF kod za ložisko 2500 nebo co, v SKF to samý za 250 kč, tak jestli to tak funguje s nábojema a není tam speciální ložisko nějaký, tak proč ne.

Napsal: 09 led 2014, 20:19
od losfazeros
problém byl v tom, že jsem to neviděl rozebraný a chtěl jsem to udělat najednou. Proto jsem se ptal jestli ty ložiska jdou vylisovat.
Je spousta věcí se kterýma jde vyjebat a spousta věcí, u kterých se to nevyplatí. Tohle je jedna z nich, pokud budu kutit, může se to zadařit, ale rozhodně to není na dopoledne a pak zas do roboty.
Jak jsem napsal výše, rozebral jsem, viděl jsem, nejjednoduší bylo vyměnit komplet. :)

Napsal: 09 led 2014, 21:49
od jericho-3
Jak píše Thrash The Trash, ta cena náboj ložisko a ložisko je velice rozdílná a pro člověka, který nerad plýtvá i zbytečná. Ale jde o rychlost. V dobách nedostaku /ale dostatku času/ND a peněz /deviz/jsme takhle šetřili a těšilo nás to. Nábojka u Fiata, dodnes obdobná/ale bez ABS kroužku/ , byla složena z kusu železa a norm. ložiska do kola, ale konec byl zavalen lisem..Tak se ten zavřený zadek na konci utočil, stačilo kousek, ložisko se vylisovalo, soustružník na konci udělal drážku , kam se poté dala segrovka..A nábojka mohla sloužit do smrti vozu.Ušetřena byla poměrně velká částka a ještě dobrý pocit .... :)

Napsal: 09 led 2014, 22:04
od autoelektrika