Stránka 2 z 3
Napsal: 04 úno 2011, 13:05
od jericho-3
Ale tohle je tak pro kutila a majitele vozu, kde si ušetří prachy..U zákazníka si to nikdo nedovolí, taky proč...Ještě se něco p.sere a co, po tom...
Napsal: 04 úno 2011, 13:36
od MirekX
tak, a hlavně nepočítáš svoji práci
Napsal: 04 úno 2011, 13:54
od Huml
losfazeros píše:Peete píše:2.088,- muj nakup FAG
taková cena by byla více než milá,nemam zdroje s takovým obratem...

za kolik to pustíš do světa?

můžu ti je nechat za 2100,- FAG kus
Napsal: 08 led 2014, 17:06
od ThomasCzech
Je tam ABS kroužek, který by se mohl poškodit při pokusu o vylisování....
Dnes jsem dával za SKF 1977,- MROAUTO.CZ
Napsal: 08 led 2014, 17:30
od Ladas
za tyhle peníze umím asi origo...
Napsal: 08 led 2014, 17:52
od mechoš
Většinou bývá problém v tom, že pokud se Ti podaří to ložisko vylisovat bez poškození věcí kolem. Tak rozměr toho ložiska bývá atypický. Většinou si ho automobilka nechává dělat jen pro sebe, maximálně pro náhradní výrobce. A Ty jako jedinec se k němu budeš těžko dostávat. Ale neříkám, může se to podařit.
Napsal: 08 led 2014, 18:01
od mia1
SZ

Napsal: 08 led 2014, 18:02
od slovacek.milos
většinou bývá problém v tom že kdo se pokusí ten náboj rozlisovat má hodně poškozený mozek

Napsal: 08 led 2014, 18:05
od ThrashTheTrash
Jistě, vylisuj, rozdělej, hlavně to nafoť, dej to sem aby to každej viděl, potom si zajeď tam kde jezdí každej , třeba do Olomouce do SKF, tam dojdeš, je tam borec kerymu položíš na stůl ložisko rozšrotovaný, on se zamyslí, a odejde, za 5 minut se vrátí a donese ti to co potřebuješ, pokud to tak uděláš a bude to fungovat, budeš dobrej
Kždy ti tu každej nabízí cenovou skupinu jinou jak co máš ty, tak nevím nad čím přemejšlíš.
Vem to zase tak, každej uvidí jak se dá omrdat takový ložisko a bude to dělat každej a pak se uvidí komu dřív upadne kolo.
Napsal: 09 led 2014, 18:29
od losfazeros
základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý
ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku.

Napsal: 09 led 2014, 18:43
od mia1
Napsal: 09 led 2014, 19:39
od ThrashTheTrash
losfazeros píše:základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý
ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku.

Jo to všecko beru, to sem si všiml, ale příjde mi řešit náboje kerý se prodávaj v kuse stylem výměny jen některých částí zcestný. Ale když to šlape, tak to šlape

Když to je dobře odvedená práce, není problém potom
Ve VW mi řekli na pevodovku z POLA SDI ETF kod za ložisko 2500 nebo co, v SKF to samý za 250 kč, tak jestli to tak funguje s nábojema a není tam speciální ložisko nějaký, tak proč ne.
Napsal: 09 led 2014, 20:19
od losfazeros
problém byl v tom, že jsem to neviděl rozebraný a chtěl jsem to udělat najednou. Proto jsem se ptal jestli ty ložiska jdou vylisovat.
Je spousta věcí se kterýma jde vyjebat a spousta věcí, u kterých se to nevyplatí. Tohle je jedna z nich, pokud budu kutit, může se to zadařit, ale rozhodně to není na dopoledne a pak zas do roboty.
Jak jsem napsal výše, rozebral jsem, viděl jsem, nejjednoduší bylo vyměnit komplet.

Napsal: 09 led 2014, 21:49
od jericho-3
Jak píše Thrash The Trash, ta cena náboj ložisko a ložisko je velice rozdílná a pro člověka, který nerad plýtvá i zbytečná. Ale jde o rychlost. V dobách nedostaku /ale dostatku času/ND a peněz /deviz/jsme takhle šetřili a těšilo nás to. Nábojka u Fiata, dodnes obdobná/ale bez ABS kroužku/ , byla složena z kusu železa a norm. ložiska do kola, ale konec byl zavalen lisem..Tak se ten zavřený zadek na konci utočil, stačilo kousek, ložisko se vylisovalo, soustružník na konci udělal drážku , kam se poté dala segrovka..A nábojka mohla sloužit do smrti vozu.Ušetřena byla poměrně velká částka a ještě dobrý pocit ....

Napsal: 09 led 2014, 22:04
od autoelektrika