Stránka 2 z 2

Napsal: 08 bře 2011, 18:39
od drago21
Žádné další rady? :?

Napsal: 11 bře 2011, 21:12
od drago21
Stále nic? Může kolísání předvstřiku ovlivnit špatný vstřik? Mám nechat udělat vstřiky, nebo je čerpadlo KO. :?

Napsal: 11 bře 2011, 21:14
od chosepm
kolísání jedině vstřik se snímačem zdvihu jehly (3.vlevo)
jinak přesuvník v čerpadle...

Napsal: 11 bře 2011, 21:59
od drago21
Koukám jako blázen, ale od žádného vstřiku mi káblik nevede.

Napsal: 11 bře 2011, 22:02
od Tomas.cz
Ale vede, jen vystupuje pod víkem ventilů v takovém gumovém prostupu.

Napsal: 11 bře 2011, 23:52
od Fulltank
a mas vubec v poradku hzavicky? U tehlech V6 celkem horej a pak to po startu bile zakouri. A co nastaveni "predvstriku" to mas taky v poradku? :?

Napsal: 12 bře 2011, 08:16
od drago21
Žhaviče jsem měnil a předvstřik je OK. Zakouří to jenom ráno, když to stojí celou noc. Během dne je to dobrý. Dnes +10°C a kouř nikde. Ten kablík jsem našel. Když to není studený nebo teplý, tak špatně chytá. :)

Napsal: 13 bře 2011, 00:34
od Matrix.23
cau kamoš ma superba 2.5 Tdi a take bíle kourí po startu a zda se my že se to zhorsuje. Po 14 dnech staní a pri -5 celkem problem nastartovat. Zhavicky jsou nove. Ma nekdo nejakou radu?