Stránka 2 z 2

Napsal: 09 bře 2011, 11:04
od kvapil
zdravím tak jsem vyndal vstrik na druhem valci a mam dole na kuzelu hlavy cerny prouzek je nejaka moznost opravy nebo je nejake reseni

Napsal: 09 bře 2011, 11:27
od sedivy
podívej se na ty sedla v hlavě jestli nejsou vymačkaný nebo drážky,u vstřiků musíš dát nové těsnění a šrouby a dotahovat a poklepávat aby si pořádně dosedly..

Napsal: 10 bře 2011, 19:38
od kvapil
Děkuji všem co něco poradily přehodil jsem vstřiky mezi sebou druhy a třetí a všechno je v pohodě auto jezdí super a necuká

Napsal: 10 bře 2011, 19:57
od jericho-3
Já to měl to samý, taky u 2.0 tdi ,přehodil vstřiky , nové šrouby a pohádka..Ale osobně /třeba špatně/ si myslím, že to dělalo špatné utažení trysek..doměkka..vadné šrouby...

Napsal: 24 bře 2011, 12:07
od Petas1978
Dobrý den.Nechci zakládat nové téma tak to tady trochu využiju.Mám taky problém s motorem.Spadl před 14 dny rozvoďák.Hlava zbroušená,ventily vyměněný,vstřiky přetěsněný a auto cuká jak blázen od 1200 ot. a při 2000 otáčkách dokonce chcíplo a nešlo nastartovat.Chytlo to až když jsem dal plný plyn a točil s tím tak 15 vteřin.Rozvody nastavený správně!Předvstřik je na 0,0 jak z fabriky :-) .Co mě ale překvapuje jsou hodnoty vstřiků 2 jsou +2,99 a 2 mají -3,01.Sešteloval jsem je a až na jeden který měl stále +2,99 jsou v pohodě.Tak jsem zkusil vstřik odpojit od konektoru a napružit ho a pak ukazoval hodnotu 0,72 jako ostatní,ale do té doby než jsem to v ulici projel.Na volnoběh to bylo v pohodě,ale po rozjezdu to opět začlo klepak s celým autem tak jsem to opět napíchl a všechny vstřiky zase kolem +-3.Napadá mě už jen lišta.tu jsem objednal a měla by dnes dorazit.Myslíte si,že tím už ten problém konečně vyřeším,nebo tam může být ještě jiná záhada?Děkuju za odpovědi a názory všech.Jo a navíc jsem jeden vstřik odpojil a zkusil nastartovat pak to napíchl a vag nehlásil žádnou chybu.Měl by to přeci napsat ne,že je vstřik odpojenej?

Napsal: 24 bře 2011, 22:30
od Petas1978
Petas1978 píše:Dobrý den.Nechci zakládat nové téma tak to tady trochu využiju.Mám taky problém s motorem.Spadl před 14 dny rozvoďák.Hlava zbroušená,ventily vyměněný,vstřiky přetěsněný a auto cuká jak blázen od 1200 ot. a při 2000 otáčkách dokonce chcíplo a nešlo nastartovat.Chytlo to až když jsem dal plný plyn a točil s tím tak 15 vteřin.Rozvody nastavený správně!Předvstřik je na 0,0 jak z fabriky :-) .Co mě ale překvapuje jsou hodnoty vstřiků 2 jsou +2,99 a 2 mají -3,01.Sešteloval jsem je a až na jeden který měl stále +2,99 jsou v pohodě.Tak jsem zkusil vstřik odpojit od konektoru a napružit ho a pak ukazoval hodnotu 0,72 jako ostatní,ale do té doby než jsem to v ulici projel.Na volnoběh to bylo v pohodě,ale po rozjezdu to opět začlo klepak s celým autem tak jsem to opět napíchl a všechny vstřiky zase kolem +-3.Napadá mě už jen lišta.tu jsem objednal a měla by dnes dorazit.Myslíte si,že tím už ten problém konečně vyřeším,nebo tam může být ještě jiná záhada?Děkuju za odpovědi a názory všech.Jo a navíc jsem jeden vstřik odpojil a zkusil nastartovat pak to napíchl a vag nehlásil žádnou chybu.Měl by to přeci napsat ne,že je vstřik odpojenej?
Tak problém stále přetrvává i po výměně lišty.Hodnota vstřiků zas totálně v pr.... už vážně nevím co s tím.

Napsal: 26 bře 2011, 18:29
od xmilos
většinou je tam vidět jen taková černá čárka
Ona ciarka znamena praskla hlava?

Napsal: 26 bře 2011, 18:34
od Tomas.cz
Podfukující vstřikovač.

Napsal: 26 bře 2011, 18:37
od xmilos
Tomas.cz píše:Podfukující vstřikovač.
mno nie je to praskla hlava? Dnes som daval dole vstreky a cistil sedla. V sedle 2. valca je nak moc pavucin.
Nikto?

Napsal: 27 bře 2011, 11:28
od xmilos
Takze vcerajsou konzultaciou s Huml-om a dnesnym podrobnym prieskumom sa ukazalo, ze dno je na viacerych miestach popraskane, iba jedna prasklina pokracuje az do sedla vstreku. Takze idem brusit dalej. Sroby relativne O.K., iba jeden vykazuje mierne geometricke nedostatky.