Stránka 2 z 3

Napsal: 22 čer 2011, 13:13
od Johny_RS
Nikto nič?Ktore teda vstreky kupiť namiesto 66kW ALH.Z motoru AHF,či ASV alebo radšej špičky Race 520?

Napsal: 22 čer 2011, 16:26
od vlacek
a jake dat na AGR je to obtok .otevírací tlak 220 nebo 190 nebo je to jedno ?

Napsal: 22 čer 2011, 19:02
od Maslo23
chlapci, neplette jabka a hrusky...ty vase trysky se skladaji ze spicky a vstrikovace, jestlize jsou na ALH vstrikovace s otviracim tlakem 220, nechte svoje vstrikovace a sezente si spicky, bud jete z AHF ci ASV, nebo nove a tam vyber zalezi na tom, kam chcete s vykonem, sprint, powerplus ci race, atd

a hosi bacha, myslim ze nejsou zamenitelne trysky z motoru AFN, AHU atd s motory ALH, AHF a ASV, nejsem si jist, ale myslim ze nejsou

Napsal: 22 čer 2011, 22:08
od Johny_RS
To su staršie motory,s nimi nie su zamenitelne len zo špičkami ASV,ALH,AHF,AGR.Aspon konštrukčne motory su rovnake,ale niektore maju ine otvaracie tlaky.Ked treba len špičky prehodiť,tak tie nezoženiem,jedine cele trysky.

Napsal: 03 led 2015, 18:48
od valo77
zdravím nechcem otvárať novu tému tak napíšem to tu odchádzajú mi trisky z golf IV 66 kw alh chcel by som dať trisky z 81 kw ale teraz neviem že čí 81kw ASV alebo AHF lebo tuna su rozne nazori za odp dakujem

Napsal: 03 led 2015, 20:22
od toefuk
pozri do technicaku ci mas normu euro 3 alebo euro 2. Ak mas E3 tak daj z ASV, ak E2 tak daj z AHF.

Napsal: 03 led 2015, 20:39
od 19olo88
Johny_RS píše:
Biimbo píše:hlavně když už výměna tak do ALH jen z ASV, kvůli otevíracímu tlaku. AHF má 190, ASV 220 jako ALH..
Tak odporučaš radšej aby som zohnal vstreky z ASV nie z AHF.ASV je tiež konštrukčne rovnake,všetko je rovnake len samizda turbo je väčšie alebo ma 11 lopatiek,ale ževraj počet lopatiek nema vplyv na zregulovanie,kdesi to tu zdenek popisoval.
Popis vstrekov čo som našiel tu:
ALH - 66kw skorsie 190/300 euro2 a neskorsie 220/300 euro3
niekde som cital ze vtedy je aj IMMO2 a IMMO3
ASV - 81kw 220/300 euro3
AHF - 81kw 190/300 euro2
AFN - 81kw 190/300 euro2
V jednej téme pisali,že ked nahodiš vstreka z ASV,tak bude nižši vykon ako so vstrekmi ALH.

ASV je konštrukčne už iný motor podobajúci sa PD motoru.
Turbo ma GT1749V a spĺňa Normu Euro 3 preto má otvaracie tlaky 220/300bar.
trysky su trysky tím je otvarací tlak ukradnutý, ten sa vyvíja vo vstrekovači. Ak dáš na AHF/ALH vstrekovač z ASV nič sa nestane.

Napsal: 04 led 2015, 00:15
od valo77
pozeram do velkeho technickeho a nikde nevidim ze ci mam euro 2 alebo euro 3 ktorom riadku by to malo byt napisane??

Napsal: 04 led 2015, 01:18
od Slavkov
Pokud hledáš EURO 1, 2, 3,..tak to tam nenajdeš... hledej tyto kódy:

EURO-1
91/441/EEC
93/59/EEC

EURO-2

R 83-03 B,C R 83-04 B,C
ES 94/12 ES 96/44
ES 96/69 ES 98/77

EURO-3

R 83-05A
ES 98/69A
ES 1999/102A
ES 2001/1A
ES 2001/100A
ES 2002/80A
ES 2003/76A
ES 2006/96A

EURO-4 a vyšší např.
R 83-05B (83 R II)
ES 98/69B
ES 1999/102B
ES 2001/1B
ES 2001/100B
ES 2002/80B
ES 2003/76B
ES 715/2007
ES 2006/96B

Napsal: 04 led 2015, 08:36
od toefuk
valo77 píše:pozeram do velkeho technickeho a nikde nevidim ze ci mam euro 2 alebo euro 3 ktorom riadku by to malo byt napisane??
To co som pisal vyssie plati v pripade ak budes menit cele vstrekovace, ak budes menit len trysky tak plati co pise 18olo88

Napsal: 04 led 2015, 11:33
od valo77
Ja pozerám tie kódy a nikde to tam nemám ani jeden napisani to by malo byt EMISIE a SPOTREBA?? Lebo tu celu kolónku mam úplne prázdnu tak teraz by som chcel vymeniť cele vstrekovače kus za kus tak to platí čo si ti toefuk??

Napsal: 04 led 2015, 12:49
od toefuk
vytiahni jeden vstrek co mas v aute a pozri co je na nom, ak je tam 190bar tak je EU2, ak je tam 220bar tak je to EU3. A ano, v tom pripade plati co som napisal ja.

Napsal: 04 led 2015, 13:14
od valo77
viem ze som raz menil uz trisky pred 4 rokmi a boly tam 220/300 ale chlap co mi ich menil povedal ze zohnal dobre trisky a teraz ked som ich pozeral maju otvaraci tlak 190bar tak mam dat tie 220 z ASV?? A este posledna otazocka cerpadlo by som mal mat take iste ako 81kw aj turbo vsak??dakujem za odpoved

Napsal: 06 led 2015, 11:01
od TDI tech
So vstrekami z ASV bude vykon o trochu nizsi ako s tymi z AHF, ale aj tak to pojde celkom slusne. Budes milo prekvapeny, hlavne na seriovom softe :wink:

Napsal: 06 led 2015, 11:32
od valo77
No musim este zohnat trisky z ASV lebo kamarat co mi nukal tak mi daval z AHF ,to som cital ze by to malo ist lepsie ako 66kw