Stránka 2 z 4

Napsal: 27 bře 2011, 10:20
od Jarda S.
xmilos píše:
Jarda S. píše:a to poznám jak ? (hm)
myslis Lucas?
Mno skus mrknut logo/napis. Ale musim dodat, ze je to 206 s WJZ. Kolega ma ten samy WJZ mno a s Bosh.
nic na něm nejni :o zádný logo číslo nic (crazy) je to 205 1.9d 47kw rok 94 (noteeth)

Napsal: 27 bře 2011, 10:29
od oldaf
Jarda S. píše:
xmilos píše:
Jarda S. píše:a to poznám jak ? (hm)
myslis Lucas?
Mno skus mrknut logo/napis. Ale musim dodat, ze je to 206 s WJZ. Kolega ma ten samy WJZ mno a s Bosh.
nic na něm nejni :o zádný logo číslo nic (crazy) je to 205 1.9d 47kw rok 94 (noteeth)
Dej sem fotku čerpadla

Napsal: 27 bře 2011, 11:41
od xmilos
oldaf píše:
Jarda S. píše:
xmilos píše: myslis Lucas?
Mno skus mrknut logo/napis. Ale musim dodat, ze je to 206 s WJZ. Kolega ma ten samy WJZ mno a s Bosh.
nic na něm nejni :o zádný logo číslo nic (crazy) je to 205 1.9d 47kw rok 94 (noteeth)
Dej sem fotku čerpadla
pri tak starom modeli predpokladam, ze Lucas by mal na tele dve tiahla., Bosh iba jedno.

Napsal: 27 bře 2011, 15:18
od hranicka
sundej kryt rozvodů, lucas má na rozvodovým kole jeden šroub uprostřed a 3 do trojůhelníku kolem něj, bosch jen jeden centrální. :)

Napsal: 27 bře 2011, 16:55
od Jarda S.
Obrázek

Napsal: 27 bře 2011, 17:29
od hranicka
Jarda S. píše:Obrázek
Bosch

Napsal: 27 bře 2011, 17:45
od Jarda S.
volejte sláva a tři dny se radujte (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 22 dub 2011, 18:53
od Jarda S.
tak dneska sem poprvý nalil a funguje to :D

Napsal: 24 dub 2011, 12:33
od Jarda S.
tak zastudena houpe volnoběh, má to trošku nižší výkon ale za tu úsporu to stojí (LOL)

Napsal: 24 dub 2011, 15:53
od peopleman
Přidal jsi trochu benzínu?

Napsal: 24 dub 2011, 20:50
od Jarda S.
nee, měl bych ? :?

Napsal: 28 kvě 2011, 12:54
od czek
Zdravím, mám taky P 205 1.9d (1991) a krmim ho řervenou naftou ředěnou vyjetym motorákem (na 7 litru nafty, 3 litry oleje) filtrovany přes netkanou textilii, ze začátku nebyl vůbec problém ale ted posledni dobou se mi zdá že mám podobný problém jak tady čtu, motor nemá takový tah a začal kouřit podobnym způsobem jak tady nekdo vysvetloval, jakoby se kouř za autem kutálel, jinak starty uplne bez problémů, volnoběh taky, čerpadlo Bosch...mám tak najeto cca 2000km, čím myslíte že to může být ? Do nastaveni čerpadla nikdo nevrtal, jinak se mi taky zdá že se motor jakoby zklidnil, tolik netluče ale bohužel je tupější, to snižení výkonu je opravdu znát. Na co jako první se radíte mrknout ?

Napsal: 28 kvě 2011, 12:59
od oldaf
czek píše:Zdravím, mám taky P 205 1.9d (1991) a krmim ho řervenou naftou ředěnou vyjetym motorákem (na 7 litru nafty, 3 litry oleje) filtrovany přes netkanou textilii, ze začátku nebyl vůbec problém ale ted posledni dobou se mi zdá že mám podobný problém jak tady čtu, motor nemá takový tah a začal kouřit podobnym způsobem jak tady nekdo vysvetloval, jakoby se kouř za autem kutálel, jinak starty uplne bez problémů, volnoběh taky, čerpadlo Bosch...mám tak najeto cca 2000km, čím myslíte že to může být ? Do nastaveni čerpadla nikdo nevrtal, jinak se mi taky zdá že se motor jakoby zklidnil, tolik netluče ale bohužel je tupější, to snižení výkonu je opravdu znát. Na co jako první se radíte mrknout ?
Vyšroubuj vstřiky a propíchni šroubovákem ten karbon co je usazenej pod tryskama. Ale pozor pod tryskama jsou tepelný podložky, tak je nejdřív vyndej. Je to takovej zvlněnej plíšek.

Napsal: 28 kvě 2011, 13:15
od czek
Máš teda na mysli karbon, kterej je usazenej v hlavě, po vytažení toho vstřiku jo ?

Napsal: 28 kvě 2011, 13:23
od oldaf
czek píše:Máš teda na mysli karbon, kterej je usazenej v hlavě, po vytažení toho vstřiku jo ?
Ano, ta hlava je pod vstřikama dost zůžená a ono se to hned zakarbonuje. To poznáš když vyšroubuješ vstřiky a zažhavíš, neuvidíš ani na rozpálený žhavičky, bude to tím karbonem ucpaný.