Stránka 2 z 4
Napsal: 03 dub 2011, 08:29
od Lummar
No já nevím, jestli je to tím softem, protože když jsem to neměl upravený, tak jsem s tím jezdil tak nějak normálně a nezkoušel, "co to dá".
Dnes, když jsem jel do práce, tak jsem to testoval a připadá mi normálně, že to necuká. Přitom mi včera připadalo, že to stále dělá. No uvidím přes týden, to pojedu po dálnici. Cukalo to hlavně na pětku při zrychlování na plnej plyn, to tady po těch silničkách nikde neodzkoušim.
Napsal: 03 dub 2011, 11:27
od anydraj
Nahrej original a uvidis.Takhle se projevuje moc paliva a malo vzduchu.Zajed za upravcem, at ti nahraje origo.To by snad mel udelat zadarmo, v ramci dobreho jmena.
Napsal: 03 dub 2011, 21:29
od Lummar
Jj, objednám se k úpravcovi, ať se na to mrkne, pořád to dělá... Myslel jsem si, že né, ale teď jsem to pořádně projel a je to furt stejný.
Napsal: 14 dub 2011, 20:35
od Lummar
Tak jsem tu zase.. Na objednani a reklamaci jsem se vyprdnul, protoze nemam cas tam jezdit.
Po vymene pal. filtru se to cukani zlepsilo. Ale ted kdyz jsem zkusil natankovat 24L ethanolu E85 a 26L N95, tak se presne to stejny cukani o 100% zhorsilo, tak cim to je? Cuka to pri prudky akceleraci cca od 1800 ot do 4100ot. Nevi nekdo cim to je? Diky
Napsal: 14 dub 2011, 20:42
od slovacek.milos
změř tlak paliva jak jsem ti psal a jeho průběh zvlášt když pášeš ze se to po paliváku zlepšilo palivo ti mlže chcát klidně z čerpadla v nádrži

Napsal: 14 dub 2011, 20:50
od Lummar
V jakym kanalu je u 1.8T AGU tlak paliva, abych to mohl zmerit? Hned rano udelam log a dam to sem, protoze je to fakt otravny cukani.
Napsal: 15 dub 2011, 05:52
od Benik1
čauky na vagu se nedá zjistit tlak benzínového čerpadla. Musíš mít měřák na tlak a připojit ho přes téčko na přívodní hadici benzínu v motoru pak nastartovat motor a necht ho navolnoběch tlak by měl být kolem 2,5baru a když odpojíš hadičku co vede do regulátoru paliva tak b tlak měl stoupnout na 3bary.
Napsal: 15 dub 2011, 06:52
od slovacek.milos
tlak paliva je 3 +-O.1,
ale pořád mi chybí pamět závad pokud motor cukne tak asi vynechá válec a v paměti závad se objeví závada který to byl

Napsal: 15 dub 2011, 08:07
od Lummar
Ok, díky, s tím musim asi do servisu, aby to změřili. V paměti závad nic není, jediné co tam bylo, když jsem nechal 30 min odpojenou baterku tak byla tato chyba:
18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male
P1602 - 35-10 - - - Sporadicky
Napsal: 15 dub 2011, 08:08
od Lummar
Ok, díky, s tím musim asi do servisu, aby to změřili. V paměti závad nic není, jediné co tam bylo, když jsem nechal 30 min odpojenou baterku tak byla tato chyba:
18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male
P1602 - 35-10 - - - Sporadicky
Ale po vymazání se ta chyba už neobjevila, takže tam není nic.
Napsal: 15 dub 2011, 08:12
od anydraj
Nahrej origo soft a hned uvidis, kde je chyba.Takhle budes utrace prachy po servisech a stejne skoncis u nekoho, kdo ti to da dokupy.Tod muj nazor.
Napsal: 15 dub 2011, 18:44
od Mikky
resil jsem to uz hodnekrat u 1.8t jednou po vymene svicek stale cukal koupil jsem 4 civky a vse ok za tyden zase zacal cukat odesla jedna z novych civek reklamoval jsem ji a za 3 nedele zase dalsi v haji tak jsem sel koupil 4 kusy origo civek a auto od te doby maka jak hodinky.potom dalsi pripad na golfu 1.8t taky cukal po uprave softu zkousel jsem vsechno mozny nakonec jsem koupil benzinovy cerpadlo a vse ok ten motor si po urave softu bere vic benzinu a pumpa uz byla chycena a nestihala davat v plnym vykonu takze poskubaval,no a dalsi pripad ty trubky z odvetrani kliky co pak vedou i do sani strouchnively a nebo rozezrany od oleje a tech vyparu pak to prisava vzduch a cuka taky.a u vsech tehle aut co to delali a cukali byla pamet zavad bez chyby.jo a jednou mi to delal zesilovac zapalovani ale nevim jestli ho tvoje auto ma zalezi na tom jaky tam mas civky.ten zesilovac byva na filtru ale u tebe bych to netipoval na ten zesilovac to vetsinou ten valec nepali skoro vubec.
Napsal: 15 dub 2011, 19:54
od slovacek.milos
já těch cívek taky už vyměnil pár, ale která je vadná jsem našel vždy v paměti závad,
číslo závady nevím, například vynechání třetího válce

Napsal: 17 dub 2011, 08:15
od Lummar
Tak jsem včera opravoval, dnes jsem to testoval a můžu s jistotou říct, že auto si ani necukne

.
Hlavní příčina byla v palivovým čerpadle, kde byla zajebaná ta síťka, přes kterou se to čerpá. Svůj podíl na tom měl asi i ten palivový filtr, když to po jeho výměně dělalo míň. Takže spokojenost, děkuju Vám všem za rady, teď jdu řešit vyšší spotřebu cca 10L při důchodcovské jízdě

Napsal: 17 dub 2011, 08:27
od slovacek.milos
Lummar píše:Tak jsem včera opravoval, dnes jsem to testoval a můžu s jistotou říct, že auto si ani necukne

.
Hlavní příčina byla v palivovým čerpadle, kde byla zajebaná ta síťka, přes kterou se to čerpá. Svůj podíl na tom měl asi i ten palivový filtr, když to po jeho výměně dělalo míň. Takže spokojenost, děkuju Vám všem za rady, teď jdu řešit vyšší spotřebu cca 10L při důchodcovské jízdě

si kup v hydraulice tlakoměr na pět atm s T kusem a nějaké hadičky budeš příště chytřejší,
já si ho vyvedu pod stěrač a jezdím, tlak je třeba 3 atm a po 1O km klesá stoupá nebo není a auto nejede
vždy je nutné alepojezdit změřit jen tlak a vyločit palivovou soustavu není směrodatné
