Stránka 2 z 2

Napsal: 04 dub 2011, 22:16
od jericho-3
Je to samozřejmě výhoda, že to varuje, ale nechtěl bych, aby se mi to stalo někde na dovolené mezi Tatary nebo v situaci, že není poblíž notebook a pojízdný servis.... :(
Jsem založením optimista, ale v případě závislosti na voze, jsem spíš skeptik a vidím spíše tu odvrácenou stranu pokroku.....

Napsal: 04 dub 2011, 23:05
od Huml
no posrat se může i stará šunka na kterou notebook nepotřebuješ a na tuto závadu evidentně taky ne, protože žádná elektronická závada to není, ale čistě mechanická ;)

Napsal: 05 dub 2011, 08:24
od Vici
pokud se to zavzdušní výše popsaným působemmožná by i pomohlo propojit kontakty relé pal. čerpadla ta aby běželo stále a zkusilo zas natlačit naftu do systému. by stačil kousek drátu... :)

Napsal: 05 dub 2011, 08:39
od pmmoto
Vici píše:pokud se to zavzdušní výše popsaným působemmožná by i pomohlo propojit kontakty relé pal. čerpadla ta aby běželo stále a zkusilo zas natlačit naftu do systému. by stačil kousek drátu... :)
JJ tak, jako se to dělá na 2.5 tdi : ucpeš zpátečku, vyndáš pojistku od čerpadla, pr ;) oklemuješ drátkem + a točíš a točíš a točíš.......

Napsal: 05 dub 2011, 09:03
od holy
Huml píše:já bych to tak nedramatizoval, aspoň komu se to stane, ví, že je nejvyšší čas přetěsnit vstřiky a vyměnit šrouby, než zkurví hlavu, v podstatě by měl být rád, že ho to takto dopředu upozornilo ;)
Možná se pletu, ale myslím, že tahle závada nesouvisí s přetěsněním podfukujících vstřiků. Spíš se domnívám, že problém je ten, že netěsní jehla ve vstřikovači...a kolem netěsné jehly proniká stlačený vzduch z válce do palivového systému a pokud se zrovna sekne zpětný ventil, vytlačí naftu zpět k nádrži. Kdyby tlak unikal kolem netěsnícího vstřiku, tak by to "ufouklo" pod víko a nic by se nedělo.

Napsal: 05 dub 2011, 11:40
od Huml
no kdyby netěsnila jehla, tak by byl projev i někde jinde, to se mi nezdá, právě, když netěsní vstřik v hlavě, tlak z válce se natlačí do nafty právě do přívodního okruhu nafty, proto to vytlačí tu naftu pryč, pod víko to nemá kam ujít ;)

Napsal: 05 dub 2011, 12:16
od holy
ale kudy se natlačí do nafty, když je to tak jak píšeš? Jestli si to dobře vysvětluju a bavíme se o tom samým, tak vstřik je pomocí kónického osazení a šroubu přichycenej do hlavy. pokud se vymačká ta dosedací plocha, tak uniká komprese ze spalovacího prostoru do prostoru pod víkem. jak teda může vytlačit naftu z potrubí?

Napsal: 05 dub 2011, 17:11
od jericho-3
Humle, máš pravdu, může se posrat i šunka, ale tam vím, když to chcípne, že nemám problém v el. vstřiku, že se neresetovala ŘJ, mohu vyměnit baterii, a nemusím se bát, že jsem nesplnil požadavky pro start..Je tisíc věcí, které se mohou stát a i s minimálními možnostmi mohu vůz uvést do chodu..Zde se řeší závady , kdy má vůz plný servis/dokonce tovární/ a vůz není schopen provozu...|Což potom někde v cizině , nebo dokonce u Tatarů...Já vím, že neustále omýlám nespolehlivost moderních vozů, ale zaráží mne , že konstruktéři neustále vycházejí z továrního servisu, který ale všude NENÍ...Takže hodnotit spolehlivost dle servisních hledisek se skladem ND za zády je poměrně zjednodušující.A většina majitelů zde vlastnících tyto vozy, má vlastně podle koncernových hledisek šunky... :)

Napsal: 05 dub 2011, 19:24
od Huml
holy píše:ale kudy se natlačí do nafty, když je to tak jak píšeš? Jestli si to dobře vysvětluju a bavíme se o tom samým, tak vstřik je pomocí kónického osazení a šroubu přichycenej do hlavy. pokud se vymačká ta dosedací plocha, tak uniká komprese ze spalovacího prostoru do prostoru pod víkem. jak teda může vytlačit naftu z potrubí?
to holy: neuniká komprese přímo do prostoru víka, ale právě do přívodního okruhu nafty, proto to i cuká, za jízdy

to jericho: já to zas tak dramaticky nevidím, to je prostě pokrok a ten zastavit nejde, pamatuju, když jsem dělal ještě 120ky a přijelo něco cizího, člověk na to koukal jak z jara, nebo přechod z karburátorovejch aut na stříkačku, diagnostika v tý době žádná, prostě je nutný se pořád vzdělávat a snažit se držet krok, jako doktoři ;) :D

Napsal: 05 dub 2011, 19:32
od Tomas.cz
pmmoto píše:
Vici píše:pokud se to zavzdušní výše popsaným působemmožná by i pomohlo propojit kontakty relé pal. čerpadla ta aby běželo stále a zkusilo zas natlačit naftu do systému. by stačil kousek drátu... :)
JJ tak, jako se to dělá na 2.5 tdi : ucpeš zpátečku, vyndáš pojistku od čerpadla, pr ;) oklemuješ drátkem + a točíš a točíš a točíš.......
Tohle jde ale pouze u verzí, kde el. čerpadlo tlačí přímo do čerpadla na motoru, u verze kde el. čerpadlo čerpe jen do koše v nádrži je to na nic.

Napsal: 05 dub 2011, 20:31
od jericho-3
Já měl za to, že pokud tam naftu nenatlačí tandem, nemůže to běžet..El. čerpadlo jen "přikuluje.".Proto se musí tak dlouho točit./..škoda , že v tandemu není udělaná nějaká možnost s ním za klidu mechanicky točit a natlakovat naftu.../ :)

Napsal: 05 dub 2011, 21:41
od Huml
je to jak píšeš, jen podávačka to tam nenažduchá

Zrada ve jménu PD

Napsal: 29 pro 2015, 22:16
od Ozre
Cau chlapi, tak mam stejný problem na Octavii BKD, pretesnene vstrikovace a motor uz nejde nastartovat...