Stránka 2 z 2
Napsal: 20 kvě 2011, 21:27
od mikloš
nebo BKC je 1.9 77kw každopadně DPF nebrat
Napsal: 29 kvě 2011, 20:56
od lesek
a jak je na tom ten motor 2,0SDI? Pak jestli někdo nevíte, jestli by tam jak na SDI tak TDI šla přidat ještě jedna jednoduchá řemenice na klasickej klíňák k řemenici na kliku co tam je? Jde mi o to zda by tam šel přidat kompresor na chlaďák, jestli to tam není narvaný moc na tom nosníku a nepřekáželo by tam něco tomu pohonu... nebo to budu muset někdo omrknout. díky lešek
Napsal: 29 kvě 2011, 20:58
od Tomas.cz
SDi v Caddyně mám já, na Prahu co celkem stačí, chiptuning tomu přidal pár koní a zaslepil mi EGR ale i na D1 jedu kopce bez problémů.
Mám rok 06, najeto 325tis
Napsal: 29 kvě 2011, 21:18
od lesek
a je tam nějaký to místo, když tam není turbo? za kolik jezdí po praze SDI? se závadama a údržbou to bude jako u každýho PD, předpokládám? potřebuju aby to něco vydrželo. z 95% jízda po praze, ale s pořád zapnutým chlaďákem. Takže spíš jestli se tam něco evidentně nekadí...
Napsal: 29 kvě 2011, 21:22
od Tomas.cz
To bych počítal tak 8 litrů na sto.
Napsal: 29 kvě 2011, 21:24
od lesek
a to místo? nebo je to u SDI natěsno? s tím CNG nemáte někdo zkušenost?
Napsal: 29 kvě 2011, 21:51
od Tomas.cz
Místa je dost, jestli má proběhnout nějaký bastlo, možná bych zvážil místo kde je osazen kompresor na klimu, když je jím auto vybaveno.
Napsal: 30 kvě 2011, 20:32
od Rohol
Neřešil někdo ukazatel teploty na cadyně? Přiznám se že absence ukazatele by mě tam vadila, myslel jsem že dnes to už mají všechny auta.
Napsal: 30 kvě 2011, 20:52
od lesek
co jsem koukal tak TDI ho má a u SDI asi ani neni potřeba.
Napsal: 30 kvě 2011, 20:54
od Tomas.cz
Moje ho kupodivu má, ale vím o spoustě co nemaj, ale ta palubka pak vypadá jako pěst na oko, to měl zas nějaký inženýr nápad
