Stránka 2 z 2

Re: to wwkkk

Napsal: 01 črc 2011, 20:01
od wwkkk
swordka píše:hlavně napiš jak se to vyřešilo a čím to bylo způsobeno, když jsou žhavky v pohodě...
No tak tak to byl 2 vstřik nechapu jak na 60 tis muže odejit ale stalo se. Dával moc nafty.

Napsal: 12 pro 2011, 14:55
od Vigo
Mám stejný motor v OII jen 2005 a VAG hlásí vadnou žhavící svíčku válce 1. Který je 1? Je to ten u rozvodů nebo na druhé straně?

Proč se mají měnit všechny a jaký je originál? Bosch?

Díky
Vigo

Napsal: 12 pro 2011, 17:36
od chuckee
Je to ten u rozvodů. Nemusíš měnit všechny. Já měl špatný 3,4, vyměnil jsem jenom špatné. Ty první dva stále drží, už druhou zimu. Dával jsem bosch, ale nevím jaké jsou originál.

Napsal: 12 pro 2011, 22:36
od Fulltank
original bude Beru, Bosch

Re: to wwkkk

Napsal: 12 pro 2011, 22:52
od e36power
wwkkk píše:
swordka píše:hlavně napiš jak se to vyřešilo a čím to bylo způsobeno, když jsou žhavky v pohodě...
No tak tak to byl 2 vstřik nechapu jak na 60 tis muže odejit ale stalo se. Dával moc nafty.
TANKUJES KVALITNI NAFTU?

Re: to wwkkk

Napsal: 12 bře 2013, 17:42
od kobe
wwkkk píše:
swordka píše:hlavně napiš jak se to vyřešilo a čím to bylo způsobeno, když jsou žhavky v pohodě...
No tak tak to byl 2 vstřik nechapu jak na 60 tis muže odejit ale stalo se. Dával moc nafty.
Jak se pozná, že vstřik dává moc nafty?

Napsal: 12 bře 2013, 19:29
od Fulltank
to se musi dat na nejakou stolici?