Stránka 2 z 2

Napsal: 06 čer 2011, 21:23
od geo
ahoj u tohodle cerpadla ty rysky nesedi musiš to dat asi o dva zuby ale nevim už na kterou stranu.kus snim hni a jak chytne tak uz ho doladiš.

Napsal: 07 čer 2011, 09:51
od eriva12
a nemáš přetočený čerpadlo? o 180stupnů?????erich

Napsal: 07 čer 2011, 09:53
od eriva12
ještě jsem si vzpomněl-vag-základní nastavení, pokud je předstřik příliž mimo toleranci tak nechytne....

Napsal: 07 čer 2011, 09:54
od eriva12
ještě jsem si vzpomněl-vag-základní nastavení, pokud je předstřik příliž mimo toleranci tak nechytne....

Napsal: 07 čer 2011, 11:33
od slovacek.milos
blbý předstřik ti skočí v paměti závad už při startu že přichází příliš brzy nebo pozdě,


mi to vychízelo vždy takto, setrvák na rysku, vačka na pravítko, uzubené kolo sražené, rozvody jsem utáhl, utáhl kolo, nastavil čerpadlo na rysku, povolil trubky u vstřiků a jak začaly prskat tak jsem je utahoval a motor drapl
;)

Napsal: 11 čer 2011, 11:30
od virtualBoB
... a výhercem tipovací soutěže se stává: Geo 8)

Bylo špatně nastavené časování čerpadla. Posunul jsem značky zhruba o ty dva zuby mimo, a startuje na brnk.

Díky všem zúčastněným za nápady a nasměrování, já už nevěděl kde hledat.

Napsal: 11 čer 2011, 11:55
od jericho-3
Nikdy jsem k tomu nepotřeboval Vag, je kolikrát zavádějící..A základní postavení čerpadla po jakékoliv demontáži je kolikrát "loterie"...Jak píše geo, uvést do chodu a pak doladit... :)

Napsal: 08 úno 2016, 22:18
od k5ynd1
virtualBoB píše:... a výhercem tipovací soutěže se stává: Geo 8)

Bylo špatně nastavené časování čerpadla. Posunul jsem značky zhruba o ty dva zuby mimo, a startuje na brnk.

Díky všem zúčastněným za nápady a nasměrování, já už nevěděl kde hledat.

jakože když nastavím čerpadlo na rysky, tak je to špatně? mám totiž podobný problém s "nestartováním" t4" všechno nastavený na rysky, kouří ale nechytne. už jsem dokonce měnil vstřiky i čerpadlo.