Stránka 2 z 7
Napsal: 30 kvě 2016, 13:00
od toefuk
15 ohm je OK
Napsal: 30 kvě 2016, 14:53
od jericho-3
Rozvodové kolo čerpadla sedí dobře, klínek nevypadl, je dobře utažené? Jaké projevy to má? Chytá to dobře, nijak to nekouří nebo ano?
Napsal: 30 kvě 2016, 15:33
od hrubyt
Není tam klínek ale ploška, kolo jsem dal nové, čelo jsem frezkou vyrovnal dal nový šroub a dotáhl na moment + čtvrt otáčky. Tam ale asi problém nebyl, i když jsem si myslel že jdu na jistotu (podle chování). Prvně jsem vyměnil žhavící svíčky, když dám velký předvstřik tak startuje celkem dobře, ale ten chod (tvrdčí zvuk) a starty není to ono a nejsem schopen to podle ničeho přesně seřídit. Navíc mi nejde do hlavy, že s větším předvstřikem jsou starty lepší, mělo by to být snad naopak?
Napsal: 30 kvě 2016, 15:35
od hrubyt
Klínek čerpadla jsem nezkoumal, podívám se. Kouří to bíle, když dám "malý" předvstřik kolem hodnoty 55 a studené to vůbec nechytne.
Napsal: 30 kvě 2016, 15:39
od hrubyt
Je to Passat, čerpadlo má na seřízení 3 šrouby zpředu na řemenici. Ty drží pevně. Stejné čerpadlo je myslím i na oktávce. jeden 10pin konektor a stejné seřizování zpředu.
Napsal: 30 kvě 2016, 17:44
od favo
Mrkni na teplotu nafty, když je čidlo KO a jednotce to dává nesmyslný teploty tak se to projevuje i tvrdším chodem motoru.
Napsal: 30 kvě 2016, 20:41
od Jarda S.
hrubyt píše:Mám obdobný problém, rozvodové kolo na klice nové, zafrézované. Rozvody nastaveny. Když nastavím předvstřik na 55, tak auto nechce ani chytnout, když ho nastavím na velký, třeba na 170, tak auto chytne, hlásí ale chybu, že je předvstřik příliš velký. Když testuji akční členy, tak ventil počátku vstřiku maká. Když se ale dívám do bloku hodnot a předvstřik je mimo toleranci, je na kanálu 4 poli 4 stabilně hodnota 2,8%.
předvstřik se nastavuje v základním nastavení, kde se vypne ventil počátku ...
Napsal: 31 kvě 2016, 06:27
od hrubyt
Předvstřik jsem seřizoval v základním nastavení, dle TDI grafu. Když ho nastavím na 55, při zahřátém motoru, tak auto sotva chytne, když motor vystydne tak už ho nenatočím, (musím znovu přidat na předvstřiku). Zkusím ho ještě nastavit podle pole 2 a 3 ve skupině 4, jak je popsáno tu..
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19598
Napsal: 31 kvě 2016, 10:58
od amigo
a co el.vstrek?
Napsal: 31 kvě 2016, 18:38
od Domecek
ten by vag napsal
Napsal: 31 kvě 2016, 18:48
od STEAK
Koukni i na saci kos v nadrží jestli neni ucpanej
Napsal: 08 čer 2016, 09:35
od hrubyt
Tak včera další pokus, když nastaví počátek vstřiku podle skupiny 4 pole 2 a 3, tak se dostanu i v základním nastavení do tolerance v TDI grafu. V poli 2 je požadavek na 0,4°, nastavil jsem aby v poli 3 bylo cca 1° (začala fungovat i regulace v poli 4, kde předním bylo stabilně 2,8% Auto ale přestane chytat. Kouří bíle nespálená nafta. S ucpaným košem filtrem a naftou se mi to nezdá, přijde mi že je to ok. Myslím že rozvody vůči čerpadlu nemůžou být špatně, když se dostanu v základním nastavení na hodnotu 55. Vačka při zaaretovaném čerpadle a setrvačníku na 0, s pravítkem také sedí. (na setrvačníku je ryska i 0, zkoušel jsem nastavit vačku na obě možnosti - správně je prý 0, povolením a pootočením kola vačky, jde o nějaký milimetr). Kolo čerpadla se ani nehne, na klínku, je dotažené. Předpokládám, že základní nastavení si bere řídící jednotka veličiny z čidla klikového hřídele a řídícího vstřiku. Kde to čidlo polohy a otáček klikového hřídele je? Pak už to vidím asi jen na výměnu čerpadla.
Napsal: 08 čer 2016, 20:10
od toefuk
dnes som to riesil, vymenilo sa cele cerpadlo lebo bol oklepany a pridrety piestik regulacie v cerpadle, dali sme aj druhy ventil n108.
Cerpadlo von, vytiahnut ventil n108 a ak su na nom piliny tak hod druhe cerpadlo.
Napsal: 08 čer 2016, 21:25
od dhfool
toefuk píše:dnes som to riesil, vymenilo sa cele cerpadlo lebo bol oklepany a pridrety piestik regulacie v cerpadle, dali sme aj druhy ventil n108.
Cerpadlo von, vytiahnut ventil n108 a ak su na nom piliny tak hod druhe cerpadlo.
Přesně, jenom dodám, že až třetí "zaručeně dobré" čerpadlo bylo OK. Ty dvě předtím měla zadřený pístek nemlich stejně, takže bacha na to.
Napsal: 09 čer 2016, 09:22
od hrubyt
Zní to logicky, nestačí tedy vyčistit, případně vyměnit jen ten ventil n 108? než začít vyndávat čerpadlo? Navíc mám 11mm hlavu čerpadla, ta by snad mohla jít vyměnit a bude v pořádku.