Stránka 2 z 3
Napsal: 26 srp 2011, 07:11
od Rav4ge
2aughostino: díky moc dneska jak se vrátím z hokny tak to ihned vyzkouším, včera večer jsem musel jet už pryč a pak jsem hodím feedback
2jericho-3: motor chytne vždy hned, ale jak jsem říkal, dělá to co je ve videu jak za studena tak i klidně po zahřátí, teď jsem nově zjistil, prostě stačí aby auto chvíli stálo, stačí deset minut, takže motor asi trochu zchladne. Nastartuju po 10m a dým je na světě, ale jak hned vypnu auto a ihned potom zase nastartuju, tak vše v pořádku a ten dým nevylítne, fakt mi to hlava nebere..
2UchoTD: v poho

Napsal: 26 srp 2011, 21:42
od Rav4ge
měl jsem problém s vag, asi kabel v řiti, furt mi to píše že řídící jednotka neodpovídá, až asi na podvacátý se to podařilo, nejdřív jsem měřil když byl motor trochu studenej a pak jsem jel auto pořádně projet aby motor byl pěkně rozehřátej, ukazuje to hodnoty v obou případech stejný a to je v tomto videu
http://www.youtube.com/watch?v=5J3Cbadbm6I
tzn. že moje auto má předčasnou ejakulaci?

Napsal: 27 srp 2011, 07:06
od slovacek.milos
[quote="Rav4ge"]měl jsem problém s vag, asi kabel v řiti, furt mi to píše že řídící jednotka neodpovídá, až asi na podvacátý se to podařilo, nejdřív jsem měřil když byl motor trochu studenej a pak jsem jel auto pořádně projet aby motor byl pěkně rozehřátej, ukazuje to hodnoty v obou případech stejný a to je v tomto videu
http://www.youtube.com/watch?v=5J3Cbadbm6I
tzn. že moje auto má předčasnou ejakulaci?

[/quote
já měl jednu koktu tři kabely, dva vagy a různé OBD testry a řj motoru neodpovídá,
ostatní řj OK, přijel jsem ke známému dva vagy a KTS vše OK řj motoru komunikovala, známý se díval na nastavení komunikací v vše jsem měl jako on
nechápal byla to moje kokta a asi byla na mě nasraná, se všema koktama co e mě jezdí normálně komunikuji

Napsal: 27 srp 2011, 08:45
od Rav4ge
2slovacek.milos: no právě ja když byl u kámoše, tak ten to napíchl a v pohodě, řj komunikovala, zkoušel to několikrát, zkontroloval mi kontakty, tak jsem si říkal tak to bude dobrý, včera když jsem to potřeboval...nic, 20x a ani jednou jsem se nespojil..pak jednou a vyhodil jsem ten graf ohledně vstřiku za relativně studena..v průběhu rafu mi to spadlo, tak jsem se jel projet abych zahřál auto a pak jsem musel zase cca 10x zkoušet a naštestí jsem se tam dostal a změřil, natočil..zřejmě asi kabel, když to kamošovi napohodu funguje a mě ne..sakra taky ten kabel stál jen kolem 300 Kč
2others: nevíte teda někdo co s tím grafem, fakt je dojebanej ten předvstřik?
Napsal: 27 srp 2011, 11:38
od slovacek.milos
Rav4ge píše:2slovacek.milos: no právě ja když byl u kámoše, tak ten to napíchl a v pohodě, řj komunikovala, zkoušel to několikrát, zkontroloval mi kontakty, tak jsem si říkal tak to bude dobrý, včera když jsem to potřeboval...nic, 20x a ani jednou jsem se nespojil..pak jednou a vyhodil jsem ten graf ohledně vstřiku za relativně studena..v průběhu rafu mi to spadlo, tak jsem se jel projet abych zahřál auto a pak jsem musel zase cca 10x zkoušet a naštestí jsem se tam dostal a změřil, natočil..zřejmě asi kabel, když to kamošovi napohodu funguje a mě ne..sakra taky ten kabel stál jen kolem 300 Kč
2others: nevíte teda někdo co s tím grafem, fakt je dojebanej ten předvstřik?
no já teda kabely modrí za tři kila nemám všechno profi, jen s multiprotokolem je pochybnější ale maká, ale znám fůru obyčejných modrých kabelů za tři kila a makají OK
profi borec na diagnostiku a elektriku zkoušel ty moje vagy u té kokty jak jsem psal a na nic nepřišel, všechny řj komunikovali a řj motoru neodpovídá,
já osobně tomu nerozumím a rozumět se se tomu nauřil posvém prostě vyřešit problém

Napsal: 28 srp 2011, 10:18
od Rav4ge
2slovacek.milos: jo kabel byl levnej ani bych se nedivil kdyby přestal fungovat, ale je to divný, jak kabel používáš ty?
pro ostatní: co ten graf, nikdo neví teda? Nebudu přece kvůli tomu zakládat nový téma 
Napsal: 28 srp 2011, 10:24
od jericho-3
Řekl bych, že to je olej..je to nějaké namodralé..
Napsal: 28 srp 2011, 10:40
od Rav4ge
no já když se na to díval tak je to právě hustě bílej dým, poradili mi ať mrknu na tdi graf a tam je to právě divný, jestli to opravdu není tím, že vstřik je špatnej, ale zatím kdo tomu rozumí se nikdo neozval co si o tom myslí

Napsal: 28 srp 2011, 11:23
od nostromo
Neco jsem nasel tady
http://forum.skodahome.cz/topic/12366-p ... k-opozden/ , treba ti to pomuze. Je to sice pro skodovku, ale....
Napsal: 28 srp 2011, 20:06
od slovacek.milos
Rav4ge píše:2slovacek.milos: jo kabel byl levnej ani bych se nedivil kdyby přestal fungovat, ale je to divný, jak kabel používáš ty?
pro ostatní: co ten graf, nikdo neví teda? Nebudu přece kvůli tomu zakládat nový téma 
musíš přesně popsat jak ti vypadne tdi graf napiš jak ho spustíš co ti píše zda máš ten průsečímk mezi čarama nebo kolik ti ukazuje nebo je mimo měření a podobně

Napsal: 28 srp 2011, 20:34
od Rav4ge
2 nostromo: díky moc za odkaz, tak kokty 1.9tdi sou naprosto stejný jako leony, kamoš má koktu a když jsem otevřel kapotu vše měl stejný

ted jsem to přečetl a je to síla a možná by to i sedělo, za dobu co to auto mám, byly 2x měněný rozvody, jednou protože se to potkalo a podruhý teď v listopadu, protože jsem zjistil že ten předtím šmejd jeden, nevyměnil všechny napínací kladky, v obou případech výměn ale nevím o tom že by někdo kontroloval počátek vstřiku a tam jsem se dočetl stačí o milietr a už to má vliv na počátek vstřiku u výměny rozvodů, nejsem si jistej ale od poseldní výměny rozvodů mi připadne že je to trochu horší..no nepředbíhal bych, spíš je potřeba vyzkoušet seštelovat jestli je to tím a pak se uvidí..
2 slovacek.milos: no je to mimo, dyť jsem sem dával odkaz s videem, točil jsem to přímo za provozu, někde nahoře ten odkaz je, tady ho máš, je to nad křivkama ten průsečík a samo to píše status předstih mimo povolenou hodnotu..tady je to video
http://www.youtube.com/watch?v=5J3Cbadbm6I
Napsal: 28 srp 2011, 21:02
od slovacek.milos
to není zas taková hrůza ale co teplota paliva 15O teplota paliva má výt 3O stupnů,
zmenši počátek vstřiku ale tu teplotu dej dohromady
jo telota paliva není ve stupních k tomu se zde ještě někdo vyjádří jestli je to OK

Napsal: 28 srp 2011, 21:35
od Rav4ge
No ty stupně podle mě jsou ve Fahrenheitově stupnici, což by v převodu dle vzorce C = 5*((F-32)/9) vychází cca na 65°C, jelikož motor byl řádně zahřát po jízdě v těch 35°C vedrech tak by to mohlo odpovídat? Pokud je to v stupních, tak je čidlo KO

To nevím, jak říkáš, musí se vyjádřit ještě někdo ze zkušenějších tady z fóra.
Nastavovat ten předvstřik nevím jestli si na to můžu troufnout sám, abych ještě něco nedojebal, píšou tam že ty šrouby jsou náchylný k praskání..musím ještě promyslet jak to udělat, jestli radši nepočkat do výplaty a k někomu zkušenýmu nezajet do Brna s autem na čučku

Napsal: 29 srp 2011, 19:55
od Rav4ge
jaj nikdo se neozývá tady, tzn. nikdo si není jistej tak radši mlčí

pořád kontroluju ten olej a ten se neztrácí, ani bílej povlak na víku od oleje není, od listopadu jsem nemusel dolívat, tak snad tohle bych též vyřadil, navíc příští týden chci měnit olej, tak jsem čekal že bych si něčeho všiml, tak abych ho neměnil aby to nebyla zbytečná výměna kdyby se musel motor rozdělávat.. tak já zkusím časem poladit ty vstřiky a když tu na ten graf nikdo nereaguje a pak sem hodím výsledek, ostatním pokud mají podobný problém může tento topic jen pomoct v budoucnu

Napsal: 29 srp 2011, 20:07
od slovacek.milos
[quote="Rav4ge"]jaj nikdo se neozývá tady, tzn. nikdo si není jistej tak radši mlčí
a co zde hledáš suprmany na motory, máš mírně zvedlý počátek vstřiku který ještě neleze mimo toleraci ecu řj a vidíš problém

doladit zo stejně umíš jen teoreticky nic ve zlém miloš
