Stránka 2 z 3

Napsal: 29 srp 2011, 20:20
od besoun
Pokud se sem tam vyčistí brzdy tak vše funguje jak má a to je na všech vozidlech. Pokud vozíš auta od 93 tak si už sedni do octy co ma kotouče vzadu a projed se a pak to samé udělej z bubnama. A netvrd, že to není na Octavii poznat. Takovou hovadinu jsem neslyšel. (LOL)

Napsal: 30 srp 2011, 05:58
od Seidl
No, nevím proč se tady dohadujete, ale jeden zákazník má 66kw octu v kombíku se zadníma bubnama, a kam se na něj při brždění serou octávky s kotoučema. A to mně jich rukama pár prošlo.
A to nemluvím o zimě.

Napsal: 30 srp 2011, 08:02
od Vici
Přesně tak... kámošovo O1 s bubnama brzdí fajn, stejně jako jiná spousta aut.
Kdo má sériový výkon a 15ky kola tak mu bubny musí stačit bohatě.. a myslím i na vyšší výkon postačí - záleží dle stylu jízdy

A jak se dělá údržba brzd aby ti vzadu nevyrezly kotouče když popojíždíš celý rok krátké trasy atd? To by mě zajímalo (LOL)
Nemám nic proti kotoučům vzadu, ba naopak, ale snažím se to vidět tak nějak z reálného pohledu

pro rypáky - vzadu mám RS 256mm kotouče větrané... (a myslím si že i zbytečně, že by klasické udělaly asi stejnou službu)

Napsal: 30 srp 2011, 08:13
od hansdob
alreadys píše:Když jsou bubny lepší tak si je dej i dopředu............................
já na jedné své oktávce bubny mám i vepředu :-D :-D :-D je to rok 1961

Napsal: 30 srp 2011, 09:24
od josef10
no bubny nejsou spatne... otazka proc se na 90 konove seriove octavky davaly dopredu kotouce prumer 256 i 280 a dozadu bubny a na ty silnejsi 110 k se davali pouze kotouce na obe napravy... hmmmmmmmm?

Napsal: 30 srp 2011, 10:40
od besoun
A proč se asi i na nejslabší verze O2 1.6 dávají kotouče i dozadu a nejen o2??? a proč to začali dávat na O1, proč tam nedávají bubny pořád co???? přece by jim bubny stačily (LOL) jsou i takoví co když dávají nové kotouče i destičky tak neočistí dosedací plochu a plošky destiček nemáznou vazelinku a pak to zrezne a zatuhne tak jak se destička může pohybovat a dosedat na kotouč jak má???? už několik vozidel nejen škodovky co měly bubny v zadu komplet nové brzdy atd. a při brždení vibrace od zadku a nemalé. Přehazování a pořád dokola , jo pár set km v poho a pak to samé zpět. Prostě bubny :(

Napsal: 21 úno 2012, 19:57
od besoun
hansdob píše:Já jsem vystřídal kvanta aut jelikož jsem je tahal od 1993 a přiznavám že kotouč je lepší ale ne na OI či GIV tam jsou stým jen problémy a bubny jsou dostačující a pokud jsou ok a prasátka taktéž a pakny samo taky tak se chovají super a ani nemáš šanci to nějak rapidně poznat pokud tedy nehodláš jezdit trvale brzda plyn hádat se taky nehodlám. Jinak vezmi si OI na STK jednu s ok zad brzdama s bubny a druhou s kotouči a ukaž mi na grafu z válcový brzdy nějakej razantní rozdíl a pak konči debatu ZKUS SI TO NA AUTĚ . (LOL)
Prosimtě až půjdeš na stk tak řekni technikovi at ti vysvětlí válcovou zk.brzd. A pochopíš (LOL) (LOL) a pak konči debatu ZKUS SI TO NA STK :D :D

Napsal: 22 úno 2012, 20:09
od riksy1
Osobní zkušenost na Octavia I 66 kw čip - origo bubny 320 000 km - jen zrezlé - nekopaly /nebyly šišaté/ - místo nich koupeny nové né Čína, ale "německé" Meyle. Během ani né 10 000 km začal při brždění kopat pedál. Říkám si klasika kotouče opět v prdeli. Ale prubnul jsem ještě jemně brzdit se zataženou ručkou a vibrace. Dal jsem tam na zkoušku zpět ty staré a Ok. Takže bubny v prdeli. Závěr - nikdy žádná Čína ani levné typu Meyle/dnes si myslím že byly vyrobeny taky v Číně/ Reklamace byla uznána. Místo kruhu jsem měl elipsu. :D :D :D

Napsal: 22 úno 2012, 20:13
od riksy1
Levné bubny se vyrábějí ze směsi bláta, moduritu a plastelíny. A ty za 400 z aukra jsou vyrobeny z cukrové vaty. :D :D :D

Napsal: 22 úno 2012, 22:22
od dav55
nechej tam bubny, ale kup oriko, nebudou drahe. jinac se mi libi nazory nekterych na budnovou brzdu, myslim si, ze kdyby to mel rozdelane na ponku tak to neda dohromady. takove mam nejradeji. jinac to skodovka montuje podle modelu, typu,a prani zakaznika.

Napsal: 23 úno 2012, 19:56
od besoun
dav55 píše:nechej tam bubny, ale kup oriko, nebudou drahe. jinac se mi libi nazory nekterych na budnovou brzdu, myslim si, ze kdyby to mel rozdelane na ponku tak to neda dohromady. takove mam nejradeji. jinac to skodovka montuje podle modelu, typu,a prani zakaznika.
Jo to máš pravdu origoš buben jen 2307kč kus není drahé , to je jasné ber to (LOL)
A takové chytráky co mluví o ponku a rozdělavání brzd bych chtěl vidět v práci. Mlet na hubě to ti nejspíš půjde.

Napsal: 23 úno 2012, 20:03
od dav55
to mas cenu za oba.

Napsal: 23 úno 2012, 20:07
od besoun
dav55 píše:to mas cenu za oba.
Si spadnul z hrušky nebo co??? Ti říkam,že origoš stojí 2307kč KUS.
A proč asi lidé kupují čínany?Protože stojí 500kč (LOL)

Napsal: 23 úno 2012, 20:09
od dav55
ATE 1300, brembo 1200,bosch 1100.

Napsal: 23 úno 2012, 20:12
od besoun
dav55 píše:ATE 1300, brembo 1200,bosch 1100.
Podívej napiš ceny pro normalního zákazníka a ne s tvojí slevou kterou dostaneš v obchodě.A neplet tady hlavy jiným uživatelům.