Stránka 2 z 2

Napsal: 09 říj 2011, 21:21
od dav55
ted jsem si to precetl jeste jednou a poradne, ty mas motor a svazek s automatu, a ucis to v aute s manualem?

2.5 TDi předvstřik

Napsal: 10 říj 2011, 07:29
od eclipsak
Přesně tak,ví někdo čem se ty svazky liší?

Napsal: 10 říj 2011, 07:50
od satas
Schema!Přepojit snímač G28 a překodovat jednotku na manual nebo opačně.

2.5 Tdi

Napsal: 10 říj 2011, 08:38
od eclipsak
jednotka jednotka je z manuálu stejtě jako čerpadlo

2.5 TDi předvstřik

Napsal: 10 říj 2011, 12:39
od eclipsak
Tak děkuji Satasovi,kouknul jsem na schéma od superba 2.5 tdi a zapojení snímače G28,piny 2 a 3 jsou opačně zapojeny než u automatu,přepinoval jsem je,seřídil podvstřik a auto jede.

Re: 2.5 TDi předvstřik

Napsal: 10 říj 2011, 20:32
od satas
eclipsak píše:Tak děkuji Satasovi,kouknul jsem na schéma od superba 2.5 tdi a zapojení snímače G28,piny 2 a 3 jsou opačně zapojeny než u automatu,přepinoval jsem je,seřídil podvstřik a auto jede.
Tak vidiš....já se vtechle 2.5tkách hrabu tolik let že už mě nemuže nic překvapit.At slouží.Jinak ted sem si koupil A8 2000 s mtrvym motorem 110KW a taky mě čeká výměna motoru za nový 2006 a předelaní na 132KW.

Napsal: 10 říj 2011, 20:41
od dav55
nedival jsem se do schemat, ale jestli byl spatne zapojen snimac, tak to muselo ukazovat nesmyslne otacky. nebo zadne.

Napsal: 10 říj 2011, 20:59
od satas
dav55 píše:nedival jsem se do schemat, ale jestli byl spatne zapojen snimac, tak to muselo ukazovat nesmyslne otacky. nebo zadne.
Otáčky to ukazuje normal protože VP44 při výpadku G28 si bere ot ze sebe.

Napsal: 10 říj 2011, 21:10
od dav55
satas píše:
dav55 píše:nedival jsem se do schemat, ale jestli byl spatne zapojen snimac, tak to muselo ukazovat nesmyslne otacky. nebo zadne.
Otáčky to ukazuje normal protože VP44 při výpadku G28 si bere ot ze sebe.
To chapu, normalne by to tak melo fungovat i u jinych aut, ale tokud to jede tak to musi vyhodit chybu snimace, alespon sporatickou. nebo je to zase nejake nedomyslene? nedelam nejake prestavby, ale nekdy se rezi ruzne pasti, proto se ptam, kazde info dobre.

2.5 TDi předvstřik

Napsal: 11 říj 2011, 11:24
od eclipsak
Právě že to chybu žádnou nepsalo a otáčky to ukazovalo taky,proto mě to nedocvaklo,taková píčovina a tolik času v háji.

Napsal: 28 kvě 2013, 16:35
od piny89
Kde prosim najdu G28 a schema zapojeni na manual? koupil jsem auto jiz po prestavbe a prijde mi strasne lenive...Dik vsem

Napsal: 28 kvě 2013, 18:26
od piny89
tak jsem to nasel a prepojene to mam,tak uz nevim,proc to nejede....

Napsal: 28 kvě 2013, 21:04
od golfgti16v
zkontroluj nejprve nastaveni rozvodu a potom nastaveni cerpadla

Napsal: 29 kvě 2013, 19:25
od 12skvarka
u 2,5 bych začal kontrolou vaček a změřením komprese

Napsal: 20 úno 2014, 10:54
od motortech
Dobry den. Bude sa dat zamenit povodny holomotor AKN (110kw) r.v. 2002 s manualnou prevodovkou za novsi typ motora s rolnickami? Myslim napriklad za BDG alebo BDH. Jednalo by sa o vymenu iba holomotra teda blok s klukou a piestami a hlavami. Ostatne by ostalo z AKN (vyfukove a sacie potrubie, turbo, vstreky, cerpadlo atd.) Pasuje to mechanicky na seba? Alebo je tam uz nejaky evolucny rozdiel? Chcem vediet ci sa to da a ak ano, ci to ide plug&play, alebo je treba nieco upravit alebo vymenit. Dakujem