Stránka 2 z 2
Napsal: 06 lis 2011, 15:00
od firefighter1
Otestoval som prídavné čerpadlo a čidlo teploty- sú OK.
Tak som teda rozobral bufík, bol zachovalý zvnútra-žiadne sadze. Vymenil som sitko aj tesnenia. otestoval som s 9V baterkou zapaľovaciu sviečku- hriala ako besná, premeral som čidlo plameňa a podľa grafu bol nameraný odpor v závislosti na danej teplote OK. Snímač prehriatia je podľa grafu tiež OK. Zmontoval som ho späť a vykazuje opakovanú závadu
opakovaná strata plameňa. Pri kontrole akčných členov cez VAG mám ponuku len čerpadlo vzduchu-je OK ale pri kontrole členu dávkovacieho čerpadla nič nepočujem-žiadnu akciu. Môže byť čerpadlo KO alebo RJ?
Jedná sa o HYDRONIC II (D5Z-F).
A ešte jeden postreh, po doplnení chladiacej kvapaliny a skúšobnej jazde sa mi kvapalina v nádržke spenila- znamená to, že som bufík zle poskladal a do chladiacej kvapaliny v bufíku sa mi mieša nafta?
Vopred ďakujem za odpovede.

Napsal: 06 lis 2011, 15:12
od geo
kontroluj to cerpadlo pri horeni a sleduj ho v bloku hodnot jestli je spustene ty jednotky odchazej a pri snizeni nebo zviseni pozadavku taktovani cerpadla muze koncovy stupen v jednotce vynechat.
Napsal: 07 lis 2011, 17:25
od firefighter1
Neviete nahodou, kde sa nachádza palivové davkovacie čerpadlo pre tento bufík? Je to VW Sharan 2.0TDi PD, 103 kW, r.v. 10/2007.
Napsal: 07 lis 2011, 22:37
od bodyvlk
Čerpadlo je většinou u nádrže. Ale některé bufíky mají čerpadlo v sobě.
Napsal: 08 lis 2011, 08:23
od jukinoo
Vymen RJ bufika tak ako tu uz bolo parkrat spomenute je to choroba tychto bufikov uz som ich par menil nova stoji 150ecok ak neveris mam doma jednu funkcnu mozme to odskusat
Napsal: 26 lis 2011, 23:09
od firefighter1
Bola to RJ. Ďakujem za pomoc.
Napsal: 21 lis 2018, 09:08
od OYEB
Nevíte někdo jak proměřit to čidlo hoření??? Asi změřit odpor ale jakou má mít hodnotu??? Díky moc!
Napsal: 25 lis 2018, 11:06
od dzanda
Ahojte, mám stejný problém, hází mi to chybu 01409 - Repeated Flame-Out.
Všechno jsem rozebral, vyčistil, otestoval žhavící svíčku, sensor plamene, přídavné vodní čerpadlo, ventilátor - vše funguje. Dal jsem nové sítko u žhavičky a sadu těsnění a vše smontoval a dal zpět do auta. Bufík oři startu hučí, ale nic se v něm nespaluje. Chyba se opakuje. Jediný, co se mi nezdá, je naftové čerpadélko. Když ho zkouším přímým napojením na 12v baterii, cvaká a vystříkne, jako jakýsi trkač. Je to tak správné? Tuším, že by do něj měly přicházet impusly proudu. Ale při spuštěném bufíku se nic neděje. Zkoušel jsem i na jeho konektory připojit žárovičku - nic nebliká ani nesvítí. Mám pocit, že tam nejde šťáva. Co s tím? Nějaká pojistka? Kabíky jsem sledoval až pod sedačku spolujezdce,tam se spojijí s další kabeláží a nevím, kam dál to vede. Přeskříplé nevypadají, ale nevím.
Napsal: 25 lis 2018, 17:36
od Vici
jeden drát je kostra,druhý jde do konektoru bufiku. u toho rady praslaji draty - zkontroluj. pokud cerpadlo dava naftu a bufik nezapali,kape nafta z vyfuku
divne je ze jednota nepise chybu cerpadla. pokud je to d5z-f tak muze byt vadna prave jednotka
Napsal: 25 lis 2018, 21:50
od dejdar
Je to vadná jednotka.
Přesně takhle se chová, v závadách píše přerušení hoření, ale ve skutečnosti vůbec neovládá výstup na čerpadlo. Vyzkoušíš to jednoduše, pokud čerpadlo odpojíš a jednotka to nenapíše jako chybu, tak je jednotka KO.
Napsal: 25 lis 2018, 22:49
od Vici
skvele to zarizeni....
Napsal: 26 lis 2018, 11:18
od dzanda
Tak to jste mě moc nepotěšili pánové, ale zároveň děkuji za rozluštění záhady. Nešlo by v tý jednotce něco opravit, doletovat nebo tak? Nedělá to někdo?
Jinak se totiž zdá, že jednotka úplně KO není - ventilátor najíždí postupně a zvyšuje otáčky, k diagnostice se taky připojím bez problémů, žhavička funguje, jelikož z výfuku vychází vlažný vzduch..... bohužel nedostává palivo a nic nespaluje.

Kua