Stránka 2 z 2
Napsal: 15 lis 2011, 21:31
od Fantik
Blblo to už někomu na 70tis km?
Napsal: 15 lis 2011, 21:31
od Huml
taky jsem se s tím setkal okolo +/- 150000km, ale není to daný jen kilometrovým proběhem, roli hraje samozřejmě i jak je to starý
Napsal: 15 lis 2011, 21:36
od Fantik
2008
Napsal: 15 lis 2011, 23:36
od Misík
Ja soms a stym tiez uz stretol a akurat nedavno knam dosiel Touran a chyba snimac teploty paliva.Vymazem chybu a znova sa hned objavila tak pozeram v meranych hodnotach teplotu nafty a tam nahradna a vobec sa nemenila.Nedalo mi tak som premeral medzi riadiackou a druhym koncom na snimaci paliva a odpor nekonecny cili preruseny vodic.Tak som rozmotal ten husy krk a tam som to nasiel boli 3 vodice predrate akoby pilkou od toho husieho krku.Opravil som a poriadne zaizoloval najprv klasickou gumenou paskou a potom origo bavlnenou VW a dal do husieho krku snad uz stym bude pokoj.
Napsal: 16 lis 2011, 07:43
od sharik4x4
Ty km /+-150tkm/jsou orientační,může to být i dřív,pokud to auto jezdí kolem komína.Většinou se jedná o přerušení vedení nějakého čidla/vačka,klika,palivo,voda/ na motoru,protože k něm vedou tenký kabílky a těm stačí málo.Ty silný většinou jsou OK. Pokud se tam ta závada oběvuje znovu a znovu i po výměně daného čidla,je to většinou přerušený mot.svazek v oblasti ohybu u startéru.

Napsal: 16 lis 2011, 22:21
od boris79
ja som mal na passaku motor BXE ten isty problem a chyba zmizla po opatovnom zlozeny rozvodu.
vackove kolo nemalo signal s cidlom
Napsal: 22 bře 2015, 01:45
od dave66
u 2.0 pd jde vyměnit snímač bez sundání rozvodů?
Napsal: 22 bře 2015, 10:57
od jura2
Octavia BXE,myslím že 2010,mala okolo 90 tisíc. Stále išli ventilátory+chyba snimača teploty vody,kábel v mieste okolo štartéra prerušený a ďalšie 4 načaté.To bolo v čase zavady 3-ročné auto...
Bxe
Napsal: 25 srp 2017, 10:54
od Prospeedy
Zdravim chlapaci, octa bxe ojnice venku, vymena motoru za ASZ, simering s krouzkem novej, motor startuje dlouho ale chytne.. chyba 833 - cidlo g40 neverohodny signal.. svazek netknutej, cidlo jsem menil a nic.. zkousel jsem i na tvrdo jiny draty stekr g40 - jednotka a porad stejna chyba.. nez schodim znova spajzku tak se radsi zeptam co by to mohlo jeste bejt? Pred ojnici venku stav chybovych hlasek neznamy.. a kanal 4 pole 4 porad 0.0
Napsal: 25 srp 2017, 14:48
od Tomas.cz
Pokud je tam z ASZ i kolo vačkového hřídele tak tam dej to původní z BXE, je totiž rozdíl v impulzním kole vačky mezi EDC15 a EDC16.
Napsal: 25 srp 2017, 22:51
od Prospeedy
Tomas.cz píše:Pokud je tam z ASZ i kolo vačkového hřídele tak tam dej to původní z BXE, je totiž rozdíl v impulzním kole vačky mezi EDC15 a EDC16.
Ano jak pises

jeste odpoledne jsem to prehodil a je to bez problemu.. diky za pomoc
Napsal: 26 srp 2017, 07:25
od Tomas.cz
Neni zač, kdysi jsem se s tím setkal u T5tky, někdo měnil vačku a asi koupil starší rovnou i s kolem + guferem dohromady a namontoval jako celek
