Stránka 2 z 3
Napsal: 02 pro 2011, 09:10
od Vici
To asi nebude úplně pravda.. mám dokonce pocit že některá novější auta bez sešláplé spojky ani nenastartuješ, protože si to hlídají
Napsal: 02 pro 2011, 09:12
od Tomas.cz
Pokud si pamatuju co psali, tak axiální ložiska na klikové hřídeli, že na ně tlačíš a nejsou ještě namazaná, ale neznám nikoho komu by odešly tímhle používáním.
Ostatně motorističtí novináři taky psali, že motor PD nemůže díky vysokým vstřikovacím tlakům pracovat bez dvouhmotového setrvačníku

Napsal: 02 pro 2011, 09:43
od slovacek.milos
Rider.23 píše:honzas1 píše:jistě že se zmáčklou.. ulevíš tak starteru a baterce
Já zas četl, že se na stojce stát při startu nemá, protože se poškozují nějaká ložiska v převodovce a spojka jako taková...
a máš auta kde musíš stopnout na spojku jinak nenatočíš, třeba hundaj pony

Napsal: 02 pro 2011, 12:17
od janchi999
alebo renault megane. Tam dokonca spojka+brzda
Napsal: 02 pro 2011, 16:20
od jericho-3
Ale brzda pouze u automatu, ne?
Napsal: 02 pro 2011, 19:57
od janchi999
Ci na automate, to neviem, ale na manuale urcite
Je to megan r.v.2007 kombi, miesto kluca chipova karta a startovanie, zhasinanie motora tlacitkom
mirni rachot
Napsal: 02 pro 2011, 22:49
od mirek
slovacek.milos:
Ok zítra udělám ten test ale dělam mi to v zimě takže asi špatný převodový olej ?
bude tam určitě jěště originál mám 156tis km a jaky olej tam mám dat myslím jakuu viskozitu ?
A jěště jedna věc jak se to trochu zahřeje žádny rachot nic jako normalně .
Děkuji Vám všem za rady a názory .

Napsal: 02 pro 2011, 23:52
od Huml
pokud to za tepla nerachotí, tak to bude dvouhmotou
Napsal: 03 pro 2011, 10:09
od Lupino
slovacek.milos píše:Rider.23 píše:honzas1 píše:jistě že se zmáčklou.. ulevíš tak starteru a baterce
Já zas četl, že se na stojce stát při startu nemá, protože se poškozují nějaká ložiska v převodovce a spojka jako taková...
a máš auta kde musíš stopnout na spojku jinak nenatočíš, třeba hundaj pony

yeti.O2fl supII atd

Napsal: 03 pro 2011, 12:03
od Rider.23
Vici píše:To asi nebude úplně pravda.. mám dokonce pocit že některá novější auta bez sešláplé spojky ani nenastartuješ, protože si to hlídají
To máš pravdu, a ne některý ale je to dokonce spousta novějších aut, které bez spojky nenatočíš... Otázka ale je, jestli tak dalece nad tím výrobce přemýšlel, je to spíš kvůli bezpečnost bych řekl, než abys šetřil motor...
Napsal: 03 pro 2011, 12:05
od Rider.23
Tomas.cz píše:Pokud si pamatuju co psali, tak axiální ložiska na klikové hřídeli, že na ně tlačíš a nejsou ještě namazaná, ale neznám nikoho komu by odešly tímhle používáním.
Ostatně motorističtí novináři taky psali, že motor PD nemůže díky vysokým vstřikovacím tlakům pracovat bez dvouhmotového setrvačníku

Jo, myslím že axiální ložiska na klice, jen sem si nebyl jistej... Ale je to možná jak říkáš, kolik jich umřelo těm, co startují se sešláplou

... Každej má zažitý něco jinýho no...
Napsal: 03 pro 2011, 13:16
od jericho-3
Já osobně na tuhle "kravinu " nevěřím, kdykoli bylo nutno měnit axiály byly v háji i ostatní ložiska a buď to bylo proběhem km , nebo špatnou údržbou /nevýměnou oleje../..A aby byl axiál ojetý jen ze strany, odkud tlačí setrvák, to jsem neviděl .. A což potom obrácená spojka u některých motorů, to je zase ojetý axiál naproti..?

mirni rachot
Napsal: 03 pro 2011, 13:41
od mirek
A ta dvouhmota je setrváčník ?
A jaký dat olej do převodovky ?
Napsal: 03 pro 2011, 14:00
od Huml
jj, setrvačník a olej dát originál od VW
mirni rachot
Napsal: 03 pro 2011, 14:05
od mirek
A myslíš že nemužu použit spojkovou sadu Valeo se setrvačníkem ,tady tuhle .
Kód: Vybrat vše
http://www.e-cat.cz/p-3443754/audi/a4-kombi-avant-8ed-11-04-04-08/1-9-tdi-1896ccm-85kw-116hp-11-04/prevodovka-a-pohon-kol/spojka/spojkova-sada/ctyrdilna-spojkova-sada-valeo.html?cPath=10_999833_1207998_1209889_1209890_1464281
A jak nemužu použit tenhle setrvačník tak na kolik vyjde originální ?
Tak děla mi to ják je to studene a zamačknu spojku až nadoraz tak to přestane .
Jak je motor telply vše OK