Stránka 2 z 3

Napsal: 18 lis 2011, 23:16
od Biimbo
Bud náboj,kde se ti zkurví i kvalitní kotouč a nebo shit brzdovej kotouč. Mě házely taky,nevím co tam bylo ale po výměně za ATE nic už rok a 45 tis km. Až to někdy při opakovaným brždění hučí, jak jsou zahřátý.Ale je fakt že ti může dělat i náboj, pokud odejde i dobrý kotouč. Potom ještě bordel pod kotoučem.. Ale to když přehazuješ takhle často, tak to asi máš čistý.. Uživatel tukydydes kupoval auto nový a raklamoval hned první brzdy kvůli házivosti, na záruku uznáno, pak ještě jednou za pár měsíců, opět uznáno, až třetí sada fungovala a to na novým autě. Jinak teď už tam má další sadu kotoučů, taky ATE, náboje původní a drží. Takže nábojem to být nemusí..

Napsal: 19 lis 2011, 06:46
od martinsidlo
Já mám zkušenost,jak je rozšířený rozchod než origo,jsou s tím potíže.

Napsal: 20 lis 2011, 19:22
od cin
kluci, moc diky za rady :) , ale cim nebo jak se muze dokurvit naboj ? porad mi to neni jasny- to je jako unava materialu, nebo se cassem nejak prekrouti nebo co se vlastne stane :?

Napsal: 20 lis 2011, 19:30
od Ladas
a teď z jinýho soudku měl jsem origa 312mm sjel jsem je dal nový kotouče do 1000km házely dal jsem starý nový vyreklamoval 3000km stále klid pak jsem dal jiný házely druhá reklamace opět starý kotouče a klid nyní 323mm brzdy kola 7.5x17 ET 35 a stále klid to vše na nábojích co tam jsou tak jak jsem si koupil 288 těhlice že by mi rozhodily ty kotouče křivé náboje nebo silentbloky v ramenou jak se mi snažily tvrdit prodejci asi těžko že....(kotouče jsem měl hladké zimmermany) nyní jezdím origa a je klid ;)

Napsal: 20 lis 2011, 20:37
od rehak6co
Sem taky pro kotouče, schválně si je nech stočit to je 300,- a budeš mít chvíli klid. Měl sem to stejně.
Tet sem dal Ate byli celý fouklí zinkem jako origo. plus origo desky už sem na to několikrát hamstnul a pořád OK, jenom origo desky docela špiní kolo

Napsal: 21 lis 2011, 12:58
od cin
a ty original jsou vlastne jaka znacka ? ATE nebo Ferodo nebo uplne neco jinyho ( myslim kotouce i desky), popride poradte jakou kombinaci bych tam mel dat abych mel pokoj :)

Napsal: 21 lis 2011, 13:01
od cin
Ladas píše:a teď z jinýho soudku měl jsem origa 312mm sjel jsem je dal nový kotouče do 1000km házely dal jsem starý nový vyreklamoval 3000km stále klid pak jsem dal jiný házely druhá reklamace opět starý kotouče a klid nyní 323mm brzdy kola 7.5x17 ET 35 a stále klid to vše na nábojích co tam jsou tak jak jsem si koupil 288 těhlice že by mi rozhodily ty kotouče křivé náboje nebo silentbloky v ramenou jak se mi snažily tvrdit prodejci asi těžko že....(kotouče jsem měl hladké zimmermany) nyní jezdím origa a je klid ;)

Ladasi prosim te a ty kotouce co ti hazely byly co za znacku, ja jen abych se vyvaroval stejnyho problemu a nekoupil nejakej shit

Napsal: 21 lis 2011, 13:02
od cin
Ladas píše:a teď z jinýho soudku měl jsem origa 312mm sjel jsem je dal nový kotouče do 1000km házely dal jsem starý nový vyreklamoval 3000km stále klid pak jsem dal jiný házely druhá reklamace opět starý kotouče a klid nyní 323mm brzdy kola 7.5x17 ET 35 a stále klid to vše na nábojích co tam jsou tak jak jsem si koupil 288 těhlice že by mi rozhodily ty kotouče křivé náboje nebo silentbloky v ramenou jak se mi snažily tvrdit prodejci asi těžko že....(kotouče jsem měl hladké zimmermany) nyní jezdím origa a je klid ;)

Ladasi prosim te a ty kotouce co ti hazely byly co za znacku, ja jen abych se vyvaroval stejnyho problemu a nekoupil nejakej shit

Napsal: 21 lis 2011, 13:33
od honzas1
je pravda že tohle dělají i náboje.. ale tak stačí to nechat přeměřit a budeš mít jasno.. to snad nebude takový problém to vzit na hodinky.. aby ses zbytečně nejebal s kotoučema a nakonec to byly naboje.

Napsal: 21 lis 2011, 14:09
od prka
ttommirs píše:Změř házivost náboje, max. tolerance je +0.02 a pak změř házivost kotouče tam je max. tolerance +- 0.05.
Taky bych to tak udělal.

Napsal: 21 lis 2011, 18:50
od Ladas
zvlnil jsem hladké zimmermany

Napsal: 07 pro 2011, 18:35
od bull
Taky neustále vlním kotouče,narazil jsem na tento článekhttp://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf myslím,že jeto pokaždé ten přenos materiálu z desek na kotouče.

Napsal: 07 pro 2011, 19:03
od najmis
Zajímavé je že s tímhle mají problémy převážně OI a koncernová auta se stejnou platformou...Díly brzd na Fobii jsem měnil nejdřív na velikosti 280mm a pak i na 288mm vrtaný kotouče Zimm desky Textar...nic z toho co se popisuje v tom článku jsem nedělal(zajíždění,brždění ze 100 na 10 apd) a nikdy jsem problém s brzdama neměl...Ufff :)

Napsal: 11 pro 2011, 17:39
od Čert
Když měním kotouče a náboje nehází, VŽDY dávám nové gumové uložení brzdových třmenů. Sobě ušetřím práci a zákazníkům peníze a čas.



Obrázek[/img]

Napsal: 11 pro 2011, 18:51
od jericho-3
čerte, máš recht, tohle je profi práce, já to taky neřeším, když tam necítím vůli, ale když to má něco najeto a dělá to problémy, je to třeba vyměnit..Není to žádná příjemná práce , ale výsledek stojí za to...