Stránka 2 z 7
Napsal: 16 pro 2011, 00:10
od tholis
Spojka serie jen s HDS? I kdyby to byla 240mm (asi je kdyz je to ARL) tak to prece nemuze unest ne?? /co vim tak spojka uz je problem i v keramice kolem 250HP ne ze by neprenesla, ale uz to neni moc pro zivotnost..Nebo se pletu?? Ty brzdy na ten vykon..no nevim. 312 je tak 200-230HP..
Napsal: 16 pro 2011, 00:22
od luke.bean
Napsal: 16 pro 2011, 09:39
od rici.houba
...1000 koňovej speciál aby měl kotouče v průměru tak 2 metry a aspoň 12 pístkovej brzdič

...
Napsal: 16 pro 2011, 10:13
od Forest
Tholis, Ty ses strevo

Mnozi to o me vedi, na G4 kombi jsem mel original zadek s lepsima kotoucem a deskama (a kdo vi, tak vi, ze to jsou prcci), predek 280 s Zimmermanama a DS2500 ... nikdy jsem nepocitil nedostatek brzdneho vykonu (vyjma chvile, kdy jsem vjel na led jak zrcadlo a jel jsem jako po masle, ale tam by nepomohla snad ani vyhozena kotva). A to jsem si zkousel brzdit, kdyz jsem mel plnej kufr dlazby... klidne me mejte za kacire.
... pravdou je, ze uz mam pripraveny vetsi kotouce od MD a na zadek jsem mel v planu 256, ale jeste nebyl duvod je tam davat, protoze stavajici nejsou sjety - proste nehasim, co me nepali, na druhou stranu, "hasici pristroj mam v zaloze".
... a ted do me
PS: nutno dodat, ze rozdil mezi seriovejma kotoucema a deskama a tim, co tam je byl jako nebe a dudy, nechapal jsem ten rozdil

Napsal: 16 pro 2011, 10:38
od marena tdi
Forest píše: na G4 kombi jsem mel original zadek s lepsima kotoucem a deskama (a kdo vi, tak vi, ze to jsou prcci), predek 280

ja jezdil se 180 ps a vzadu mel bubny

ted mam seriove kotouce
ve 250 ps jsem jezdil 280 mm original predni kotouce.az ted jsem si dal 312mm.
o brzdach to opravdu neni.

Napsal: 16 pro 2011, 10:40
od sniper--
no a zase jsme u brzd,rikam ze to brzdi jak prase,prece jen zijem v realite,to jako s se 100konma pojedu 150 a s 300konma 450??:-D Nee,porad pojedu pokud beru jizdu na krev 150. Jinak vcera mi to nedalo a sel jsem zmerit kolik je mista pred chladicema,tak ten co jsem posilal v odkaze by se tam na knop i vesel bez rezani.
Napsal: 16 pro 2011, 16:23
od Forest
@sniper-- : na knop? a pocitas s tim, ze motor pracuje, ze ten vzduch by mel nekam unikat, nemel by jit hned za vetrakem na motor? Jako pokud by se vesel, tak to smekam, protoze to by bylo asi zajimavy (nevim teda jakou ma ucinnost, ale je hezky hrubej).
Napsal: 16 pro 2011, 16:48
od sniper--
Foreste ted jsem te asi nepochopil, Fmic chladic je prece na pevno pridelanej jako prvni od narazniku a tam by se co jsem to meril vejit mel....jinak vzduch bude proudit prvne tim fmic pak klimou a vodnim naposled.Origo ic vyndam
taky přidám mlejnka
Napsal: 16 pro 2011, 17:01
od Smoke
280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
Re: taky přidám mlejnka
Napsal: 16 pro 2011, 21:10
od Forest
Smoke píše:...
A dal jsi seriovy kotouce a seriovy desticky predpokladam. Ale verim, ze kdyby ses projel na mych 280tkach s prislusenstvich, pochopil by jsi ten rozdil.
Neni to o konich, je to o rychlosti a vaze.
Proste "velikost neni vsechno a na vydrzi zalezi"

Napsal: 16 pro 2011, 22:23
od Smoke
to je hezký že lepší matroš, ale 288 má skoro o 50% větší plochu, tročku větší průměr a větší pístek, dle mě sebelepší 280 to nenahradí. jasan že o váze a rychlosti- ale u mě- A3 je lehká a tudíš to maj brzdy snažší...
Napsal: 16 pro 2011, 22:44
od Forest
Reknu Ti to z osobni zkusenosti asi takto: G4 kombi VS Superb1 s 288mm (oba na R17 letnich a R16 zimnich) ... Superb na Gecko proste nema

Napsal: 17 pro 2011, 07:14
od sniper--
tak jasny ze za urcitejch okolnosti ty 280 muzou brzdit lip,hlavni roli v tom hraje fakt ta vaha....z vlastni zkusenosti napriklad leta jezdim z T815, prazdna brzdi pecka....nalozena uz je to slabsi a se 17tunama uz vubec

No ale puvodni tema pokud vim nebylo o brzdach

Napsal: 17 pro 2011, 09:19
od Forest
sniper-- píše:Foreste ted jsem te asi nepochopil, Fmic chladic je prece na pevno pridelanej jako prvni od narazniku a tam by se co jsem to meril vejit mel....jinak vzduch bude proudit prvne tim fmic pak klimou a vodnim naposled.Origo ic vyndam
Vidis, a ja bych si myslel, ze je u ARL IC uprostred

Napsal: 17 pro 2011, 09:47
od Ferenzzo
foreste ty zimmermany máš vrtané?