Stránka 2 z 2

Napsal: 03 led 2012, 23:00
od Zdenda27
Tak se koukni na lopatky jestli na nich neni někde stopa po škrtání o obal a obráceně. Ale turbo většinou při větších vůlích začíná ,,hvízdat - hučet,, ale osobně při nouzáku bych šel nejdřiv po jinejch věcech, než rvát turbo ven. Co to je za motor?

Napsal: 05 led 2012, 23:01
od ROBIG
LukášV píše:olej se mu prý neztrácel .. Kouknu na to, vyfotím to turbo i zítra a dám to sem.
čteš vůbec SZ? :?

Napsal: 06 led 2012, 21:09
od Ferenzzo
to se stalo teď mě, ztrácí se olej, tak jsem sundal hadici od turba, postavil tam kolegu :D ať se dívá jestli mlha...šlápnul sem na to, slyším křik z před kapoty, tak vypnu motor, vylezu a byl jak kdyby na sebe vylil kýbl oleja :D

Napsal: 06 led 2012, 21:17
od LukášV
Prozatim se mi do ruky dostala pouze tahle fotka ..
Zítra budu vědět víc

Obrázek

Napsal: 07 led 2012, 00:14
od Kornout
Nevypadá zrovna nejlépe, lopatky osekaný, ale radiální vůli takhle nikdo nepozná. Jestli si štrejchlo, poznáš na spodku lopatek. Sundej výko kompresoru a uvidíš hned.
Ale jinak rady dobrý, co jsem tu četl (LOL)

Napsal: 09 led 2012, 20:54
od wattsound
.....někdo tu lehce nadhodil, že když bere turbo víc oleje, tak se může i zničit motor??? Mohl by to někdo malinko ujasnit? Proč to padá (když bere turbo olej) do nouzáku .Dík

Já jsem nedávno měl venku potrubí kde je EGR, turbo i sací a tlakové hadice. V EGRu bylo kilo sazí, průchod pro vzduch sníženej u EGRu na 2,5 cm, (původně 7 cm) a sací potrubí na bloku motoru 1 cm uvnitř komplet povlak na stěnách. Vyčistil jsem turbo (padalo to občas nouzáku = VAG ukazoval špatnej plnící tlak) mysleli jsme že to je N75ka nebo seklý turbo. Vyčistil jsem komplet EGR (na sací potrubí jsem se vy...l (wallbash) ) vyčistil klapku u turba (obtok turbo) všechno smontoval a teď to studený při sešlápnutí plynu čmudí modře, do tý doby než se zahřeje.
situace: Nechám to na volnoběh ráno venku pobublávat (staruje naprosto v pohodě) 5 minut, vlezu do auta (T4 2.5TDI) prošlánu plyn a za mnou oblak modrýho kouře. To se několikrát opakuje a kouře pomalu ubývá. Už se mi ale stalo 2x že při prošlápnutí se motor vrátil do volnoběhu a pak to běželo chvíli jakoby o jeden válec míň.
Takže závěr asi takovej: První předzvěstí prosakujícího se oleje z turba je že se začne zanášet potubí sazema kolem EGRu. Další je , po startu si motor po přidání plynu zakouří modře a další......taky se tu o tom mluvilo .... mokrej prst od motorovýho oleje (čuchnout k měrce oleje a k prstu = smrdí to stejně !! - teda pokud čucháte k tomu správnýmu prstu (rofl) (rofl) ) .
Takže dneska jde turbo po měsíci o5 ven a na repas.
Snad se jen zeptám: jakej je rozdíl mezi origo čerpadlem a Garettem???

Napsal: 09 led 2012, 20:55
od wattsound
.....někdo tu lehce nadhodil, že když bere turbo víc oleje, tak se může i zničit motor??? Mohl by to někdo malinko ujasnit? Proč to padá (když bere turbo olej) do nouzáku .Dík

Já jsem nedávno měl venku potrubí kde je EGR, turbo i sací a tlakové hadice. V EGRu bylo kilo sazí, průchod pro vzduch sníženej u EGRu na 2,5 cm, (původně 7 cm) a sací potrubí na bloku motoru 1 cm uvnitř komplet povlak na stěnách. Vyčistil jsem turbo (padalo to občas nouzáku = VAG ukazoval špatnej plnící tlak) mysleli jsme že to je N75ka nebo seklý turbo. Vyčistil jsem komplet EGR (na sací potrubí jsem se vy...l (wallbash) ) vyčistil klapku u turba (obtok turbo) všechno smontoval a teď to studený při sešlápnutí plynu čmudí modře, do tý doby než se zahřeje.
situace: Nechám to na volnoběh ráno venku pobublávat (staruje naprosto v pohodě) 5 minut, vlezu do auta (T4 2.5TDI) prošlánu plyn a za mnou oblak modrýho kouře. To se několikrát opakuje a kouře pomalu ubývá. Už se mi ale stalo 2x že při prošlápnutí se motor vrátil do volnoběhu a pak to běželo chvíli jakoby o jeden válec míň.
Takže závěr asi takovej: První předzvěstí prosakujícího se oleje z turba je že se začne zanášet potubí sazema kolem EGRu. Další je , po startu si motor po přidání plynu zakouří modře a další......taky se tu o tom mluvilo .... mokrej prst od motorovýho oleje (čuchnout k měrce oleje a k prstu = smrdí to stejně !! - teda pokud čucháte k tomu správnýmu prstu (rofl) (rofl) ) .
Takže dneska jde turbo po měsíci o5 ven a na repas.
Snad se jen zeptám: jakej je rozdíl mezi origo čerpadlem a Garettem???

Napsal: 09 led 2012, 21:04
od Maslo23
Axial nesmi byt, radial je takrka vzdy, i u novych garetu....ale jaka, to je na posouzeni skusenejsich

Napsal: 09 led 2012, 21:50
od wattsound
Maslo23 píše:Axial nesmi byt, radial je takrka vzdy, i u novych garetu....ale jaka, to je na posouzeni skusenejsich
....myslel jsem, jakej je přímo rozdíl (technicky) mezi těmito turbodmychaly.Mám možnost si osadit auto buď originálem nebo Garettem. Co je lepší a proč??? Díky za radu

Napsal: 17 led 2012, 21:14
od wattsound
Maslo23 píše:Axial nesmi byt, radial je takrka vzdy, i u novych garetu....ale jaka, to je na posouzeni skusenejsich

Tak proběhla výměna turba - bylo v řiti. Už to všechno chodí tak jak má. Myslel jsem, že mám v pr...i i N75ku, ale ta je ready. Takže si teď hraju s VAGem a testuju různý nastavení.........a jak se auto chová.