Stránka 2 z 2

Napsal: 06 led 2012, 16:36
od zorg
subz3ro_tdi píše:
Kornout píše:Vršek opravdu nic moc, ale spodek takovej s jedním turbem neuděláš.
V 1500 ot. mozno nie, ale v 1700 ano.... preto som pisal podobny ;)
Jenže tohle už hrne ještě níž a hlavně to může mít lepší odezvy na plyn, spíš kvůli tomu by se mě to líbilo než o pár otáček níž náběh; aspoň za mě...

Obrázek

Napsal: 06 led 2012, 17:43
od MirekX
přesně tak, ta reakce na plyn je něco, co v grafu není vidět a to je u biturba bomba

Napsal: 06 led 2012, 20:58
od Kornout
subz3ro_tdi píše:
Kornout píše:Vršek opravdu nic moc, ale spodek takovej s jedním turbem neuděláš.
V 1500 ot. mozno nie, ale v 1700 ano.... preto som pisal podobny ;)
No fakt jen podobný, protože to malé turbo je fakt malé a lehoučce se roztočí, to auto pak jede fakt odspodu. S jední turbem toto nedokážeš, leda by jsi chtěl max. výkon ve 3000ot.

Napsal: 06 led 2012, 21:50
od subz3ro_tdi
Fuha, ste sa tu do mna celkom pustili, az neviem na koho skor reagovat :) Reakcia na plyn bude urcite lepsia, takisto ako je samozrejme oproti jednoduchemu preplnaniu lepsi celkovo spodok. Motor s biturbom by som urcite na aute bral, ale za mna asi nie tento konkretny typ. Na moj vkus ten pomerne maly benefit za komplikovanu prestavbu motora proste nestoji... teda aspon ja by som od toho cakal viac :) Otazka samozrejme znie co by s tym urobila vymena turbin, ale to sa asi tak skoro nedozvieme ;)

Napsal: 06 led 2012, 21:55
od MirekX
já myslím že dozvíme..... :D

Napsal: 06 led 2012, 22:40
od Forest
Kornout píše:Vršek opravdu nic moc, ale spodek takovej s jedním turbem neuděláš.
A o tom je prave pouziti vice turbin. 2260 taha jako hovado, ale zkuste si jet pianko a pak seslapnout - pripomina to lag z 2,5ky rotacky automatu(seslapnete, napocitate do dvou a pak "forsaz").

V pripade twinu seslapnete a jedete - to male se nemusi roztacet, protoze se toci stale ... a nasledne se chytne velke.
zorg píše:Ty užs to prodal a nebo je furt k mání? Předpokládám, že to není na základě tohohle řešení...
Ne, jeste jsem to neprodal (a pokud bych tusil budoucnost, prodal jsem to predchozim zajemcum) ale kdybys mel Ty nebo nekdo jiny zajem, tak at se mi ozve. Jak by rekl Kocourek, potrebuju ted "odklonit" penize do neceho jineho.

Ke koupi nabizim:
- obe turba (po kontrole a vyvazeni na VSR vyvazovacce Turbopower)
- pulzne ladene, na miru vyrobene a TIGem svarene nerezove svody
- klapky
- vyfuk s "akceleracni komorou" po pletenec (vyjma, ten budu potrebovat)
- vedeni vzduchu k IC a od IC k sani (omlouvam se, saci parohy nejsou soucasti dodavky)
- ridici jednotka EDC15 od Dieselpower - zabezpecena, uprednostnoval bych prodej bez ni
- intercooler s hlinikovymi boky, dva vstupy, jeden vystup nahore - z O2 adaptaci na ARL stenu - ten jediny nemusi byt soucasti dodavkym jinak prodavam prozatim jen jako celek.

Vytvoreno do G4 predokolka, nejsem si jist montazi bez nutne adaptace do jinych vozu.

Neocekavam horentni sumy, situace me donutila snizit vyrazne cenu, nicmene v pripade zajmu si uvedomte, co je v nabidce.

Graf k dispozici nemam, ... jeden z duvodu, proc za to nechci raketu. Vykon bych ocdhadoval kolem 240 koni, potencial systemu je nekde na 260 a po modifikaci velkeho turba, kterou mohu zajistit u firmy Turbopower je potencial troufnu si rict smele atakujici 300 koni. Predem upozornuji, ze neocekavejte spodek jako je ve vyse ukazanem grafu.

Motor NENI a prozatim nebude soucasti dodavky a pokud bude prodavan, pak se to dozvite - na nabidky na motor, dokud nebude k prodeji nebudu ani reagovat.

Presnou cenu po me nechtejte, mam svuj limit pod ktery nepujdu, to radeji anonymne prodam turba, svody predelam na single turbo a ostatni komponenty zuzitkuji jinak. Pravdou je, ze samozrejme prodam nejvyssi nabidce prevysujici muj limit (ktery je mimochodem opravdu malym zlomkem skutecnych investic) ... na ktery se me neptejte (me blizci ho vedi a znaji).

Napsal: 07 led 2012, 15:17
od zorg
Tak jinak:

- jak je to v tom Tranďáku prostorově poskládaný, je vůbec šance to nacpat s nějakejma normálníma modifikacema do aut typu golf,octa nebo nedejbože fabka?
- šlo by vzít jen ty potřebné věcičky okolo a transplantovat si to do svýho auta?
resp.
- jde použít řídící jednotka i jinam na jiný hw = šlo by např. vyměnit to druhé turbo za větší a výrazně to natáhnout nahoře?

..jinými slovy, vyplatí se o tom vůbec uvažovat, i kdyby člověk ten CFCA měl k dispozici celej, a nebo je tam víc problémů/překážek, které nejsou tak snadno nebo vůbec řešitelné jako u obyč. jednoturbových zástaveb?

Napsal: 07 led 2012, 15:31
od zorg

Napsal: 07 led 2012, 17:22
od BH motor
Zabudni na kompletnu zastavbu CFCA s edc 17 do ineho auta, ked uz nie k voli inemu tak v voli immu urcite ano... Marken id nepusti. Co sa tyka tubin tak upgrate je mozne na vacsi vykon. doporucil by som ale posilit obe...

Napsal: 07 led 2012, 22:53
od zorg
BH motor píše:Zabudni na kompletnu zastavbu CFCA s edc 17 do ineho auta, ked uz nie k voli inemu tak v voli immu urcite ano... Marken id nepusti. Co sa tyka tubin tak upgrate je mozne na vacsi vykon. doporucil by som ale posilit obe...
Tj. kdyby se dalo větší i to první, tak to bude mít horší reakci i spodek?
Můžeš ještě nastínit to vytučněné prosím? Netuším, jak tyhle věci fungujou a co spolu po čem komunikuje :?
díky..