Stránka 2 z 2

Napsal: 05 led 2012, 16:17
od superbecko
Jinak u O2 a S2 atd. by se měla Ř.J po stočení zablokovat ale každopádně české ručičky si poradí že to nepoznáte ;)

Napsal: 05 led 2012, 17:55
od patrik.kloucek
naprosty souhlas...lip bych to nerekl....

sharik4x4 píše:Nevím jak je to u jednotek EDC 17 v supech II.Tímto oborem/smotájev/ se nezaobírám. Asi to nějak zjistit jde i z ABS,ale ty co to umí zjistit si to nechaj řádně zaplatit.Protože je to hrabání na stole v jednotce. A když to umí někdo přečíst tak to umí i přepsat.Takže jak jsem psal záleží kdo to dělá. :)

Ale mě v životě vždy stačilo používat hlavu na myšlení,nohy na chození a zadek na sezení.

Takže mě stačí info o tom,že je to dovoz a má to padesát na tachu.A vše oleštěno.
A když se podívám za jaký rakety se takové auto s poctivými 50tkm prodává v Německu,tak je jasný,že takový auto asi nikdo sem nedoveze,protože je NEPRODEJNÉ!!
Vozí se auta ,které jsou určeny na prodej,za zajímavou cenu.Tak aby se na tom vydělalo,ne prodělalo.A zajímavá cena je u takhle mladých aut vždy až po 150tKM a nebo je to nabouraný.Nikdo si v Německu nekoupí auto za balík a pak ho prodá za třetinu s 50tKM v nejlepší kondici.
To je prostě NESMYSL!!! Leda že by byl od Chochološka z bohnic.
:)

Napsal: 05 led 2012, 17:55
od sharik4x4
Já auta z německa stále tahám,ale nevozím levné auta,ale pěkný,za který si je nutno připlatit.Nejlépe lidi poslat na kolečko po našich bazarech a pak se stejně vrátěj s naježenými vlasy,co všechno viděly.

Ty levný auta už tady jsou u nás všude. :)

Napsal: 05 led 2012, 18:05
od sharik4x4
proč v německu dělám supa 2.5 tdi zedníkovi a bydlí kousek ve veslí nad moravou

Odpověď -to je ale jedničkový sup s motorem co nikdo nechce.Takže cena je samo někde kolem kila.V tom jezděj maséři,jako že na to maj.

My se tu bavíme o Supu II model 2009 a to je trochu jiná cenová hladina i u ojetin.Sorry ale to je na německýho zedníka docela luxus.auto.