Stránka 2 z 4

Napsal: 07 úno 2012, 14:09
od dj_novys
me to ted zhavi,v tech mrazech cca 20s...tech 5sekund taky tak pri nule

Napsal: 07 úno 2012, 14:14
od honzas1
no a to jsem posouval tu dobu žhavení už.. myslím že o 100

Napsal: 07 úno 2012, 14:21
od Marek77
Vyměnil bych čidlo teploty motoru. To může proměřovat a díky tomu žhavení je krátké.

Napsal: 07 úno 2012, 16:28
od Milosss
Ak to má na aute v podpise, čo je PD, tak to predsa žhaví kratšie. Ale v mraze pod -15 je 5s žhavenie naozaj málo.
A k otázke, načo žhaviť 2krát, výrobca žhavenie naproggramoval tuším do -40, teda dĺžku žhavenia od teploty, preto do -40°C stačí raz nažhaviť, ak sú dobre žhaviče, vstreky, kompresia, a baterka so štartérom samozrejme, tak nemôže byť problém. Druhým žhavením sa zbytočne dosť podstatne kráti baterke potrebná energia na pretočenie motorom, u odchádzajúcich bateriek je možne s 1 nažhavením naštartovať, s 2 už nie. Tak načo.
Jo a 20 sekúnd pri akej teplote? To mi prijde zas moc dlhá doba, mne na rotačke pri -14 žhavilo cca 10 sekúnd a bezproblémov naštartovalo. To tam máte -30?

Napsal: 07 úno 2012, 16:39
od Marek77
Teď tu kolem -25°C brzy ráno míváme - to víš, Vysočina :-).

Napsal: 07 úno 2012, 17:52
od Milosss
fuuha, tak skoré oteplenie prajem :D

Napsal: 07 úno 2012, 17:57
od honzas1
no nevim jestli to čidlo je uplně ok.. jak jsem to měl naposled napíchlé při asi -15 tak měřené hodnoty blok 1 nebo 2 a byla tam teplota tuším okolo -2 při uplně studenema motoru

Napsal: 07 úno 2012, 18:18
od libor.98
5sek je fakt málo mě to žhaví ted v -15 taky 20sek

Napsal: 07 úno 2012, 20:29
od honzas1
tak jsem v přízpůsobení v 12 kanalu snižil hodnotu na nejnižší možnou a žhaví to ted cca 10s.. venku je -12, vag ukazuje teplotu kapaliny -9.. tak uvidime ráno :)

Napsal: 07 úno 2012, 21:55
od chuckee
Příjde mi, že mi to žhavení svítí stále stejně. Maximálně do 5sekund at je třeba i mínus20. Skočí to tak do 5otočení motoru. Je to normální u PD, 77kw, nebo je tam něco v pytli? Vag chybu neukazuje.

Napsal: 07 úno 2012, 21:58
od batoo
Mne na PD 96kw taky sviti jen 5 sekund, ale rele cvakne tak po 15 sekundach.

Napsal: 07 úno 2012, 22:01
od TDIfun
chuckee píše:Příjde mi, že mi to žhavení svítí stále stejně. Maximálně do 5sekund at je třeba i mínus20. Skočí to tak do 5otočení motoru. Je to normální u PD, 77kw, nebo je tam něco v pytli? Vag chybu neukazuje.
EDC16 O2 myslim ze to je temer ve vsech 2sec zhavi. at je -20 nebo 10st.. pokud to nema dalsi algortimus nekde, ale tohle jsem si dohledal pri studiu programu.. pak dozhavuje

Napsal: 07 úno 2012, 22:09
od chuckee
Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA

Napsal: 07 úno 2012, 22:13
od TDIfun
chuckee píše:Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA
presne 2sec hmm tak asi mam pravdu, otestuji to na svojem touranu BMM... nejlip by bylo merit multimetrem zda to opravu nazhavi jen ty 2sec jak je v softweru. Ja si to ale prodlouzim :o

Napsal: 07 úno 2012, 22:20
od toby66kw
TDIfun píše:
chuckee píše:Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA
presne 2sec hmm tak asi mam pravdu, otestuji to na svojem touranu BMM... nejlip by bylo merit multimetrem zda to opravu nazhavi jen ty 2sec jak je v softweru. Ja si to ale prodlouzim :o
Je to tak , plusko mám třetí zimu a fakt nežhaví ale chytá tak sem to ani neregistroval :D