Stránka 2 z 3
Napsal: 09 úno 2012, 14:23
od L.U.C.A.S.123
Golfisko píše:Tak v tom případě zněnit lokál kde tankuješ.

zkus si někdy něco přečíst než odpovídáš a nebo si myslíš že mám v garáži benzinku?

Napsal: 09 úno 2012, 14:45
od najmis
Nějak nechápu smysl tohodle tématu...píšeš že na benzínkách netankuješ...naftu a lto máš grátis a veškerá nafta je shit...Tak tam cákni 2-3l benzínu a máš pokoj ne.100Kč na nádrži tě už nezabije.Jestli chceš bejt ve zprávách tak si nějaký udělátko do nádrže dej.
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě....

Napsal: 09 úno 2012, 14:57
od ALES
Na celé toto téma je jednoduchá odpověď a nechápu na co se ptáš. Ikdyž vlastně poradit nechceš !! Přece ti musí být jasný že je to palivem. Liješ tam nějaké sračky které za měsíc zanesou filtr a ještě zamrzají a chceš poradit abys jezdil ?? Už to tady padlo řeď to benzinem nebo to tam nelij a nebudeš muset řešit takové nesmysly.
Napsal: 09 úno 2012, 15:21
od Vici
navíc v tom JZD možná do toho nelijou vodu, jak je běžná praxe na benzinkách...
Napsal: 09 úno 2012, 15:53
od ALES
Myslím že spíš mají problém vodu z paliva dostat a ne ji tam schválně lít. V nádržích pod pumpama jim to taky kondenzuje jak nám v autě v nádrži,nám se to vysráží ve fitru kterej vyměníš a je klid ale oni to jen tak nevytáhnou. Pak z toho sou pomluvy že ředí palivo vodou. Nedovedu si představit jak by to sloučily dohromady. Skus dát do sklinky vodu a třeba naftu a štěrchej třeba do rána a uvidíš co z toho bude !! Myslím že je to o přístupu a o údržbě,někdo nádrže čistí a někdo na to kašle pak se ti lehce stane že natankuješ někde v kolchozu,kde na to kašlou protože na ně nedohlíži žádná nadnárodní korporace a máš hned v nádrži deci vody kterou už ani filtr neveme.
Napsal: 09 úno 2012, 16:27
od L.U.C.A.S.123
Abych vše uvedl na pravou míru.
Sračky do nádrže neliju. Pouze naftu(lto) filtrovanou přes 290ti mikronové sítko na barvu. v nádrži na naftu nebo benzín na benzínce jsem denně je to moje práce nafta se vodou ředit nedá voda se vždy drží dole a za posledních 8 let jsen se s ní v nádrži nepotkal i když byl nad vstupní přírubou do nádrže metr vody v benzínu to je něco jiného tam je častěji ale ten nás tady na tomto foru nezajíma.
známý má ale nissana a právě u něj jsem viděl tlačítko se spirálkou v nádrži tak jsem chtěl po tom co mi to zamrzlo vědět jestli má někdo zkušenost s něčím podobným sorry jestli jsem se někoho dotknul

Napsal: 09 úno 2012, 16:49
od Handsgrip
O vyhřívané nádrži jsem neslyšel (to samo neznamená, že to neexistuje) ,ale vím, že existují vyhřívané pal. filtry (OPEL) a lze dodatečně nainstalovat vyhřívání pal. vedení. Četl jsem o tom. Šlo o experiment se spalováním rostlinného oleje v diesel motoru (ne TDI atd) kde to bylo nutnost, protože olej tuhnul pod 15C. Bylo to v Německu a instalace vyhřívání stála přes 1000EUR.
Napsal: 09 úno 2012, 16:50
od najmis
Nevím no, ale asi bych nic nebastlil a řešil to tím benzínem.. případně výplach nádrže..tankuju z 90% na Benzině bud Vervu nebo TopQ..minule sem byl v Pl u pidi soukromé benzínky a taky žádnej problém.Palivák má už tak 20tkm.Minule když bylo -20C mazal sem po suchý silnici 180Km/h

a nafta nezmrzla...Zatím sem zamrznutí nezažil.
Skus to co máš vyjezdit a jednou holt obětovat nevím 1200-1400 a natankuj někde naftu na kterou jezdí dalších tisíc lidí bez problému a uvidíš vid.
Napsal: 09 úno 2012, 17:10
od L.U.C.A.S.123
najmis píše:Nevím no, ale asi bych nic nebastlil a řešil to tím benzínem.. případně výplach nádrže..tankuju z 90% na Benzině bud Vervu nebo TopQ..minule sem byl v Pl u pidi soukromé benzínky a taky žádnej problém.Palivák má už tak 20tkm.Minule když bylo -20C mazal sem po suchý silnici 180Km/h

a nafta nezmrzla...Zatím sem zamrznutí nezažil.
Skus to co máš vyjezdit a jednou holt obětovat nevím 1200-1400 a natankuj někde naftu na kterou jezdí dalších tisíc lidí bez problému a uvidíš vid.
už jsem vyjezdil a tankoval i když plakal ale tankoval a ředil benzinkem hezky a přes léto hold budu zateplovat trubky nedá se svítit

Napsal: 09 úno 2012, 18:41
od pdydkin
musi bejt problem v palivu nebo aute ale vyhrivani je zbytecny. Uz jsem tu psal mockrat ze tankuju kdebud. Vetsinou benzina. Robinoil.lukoil.tankandgo. A jeste mi nikdy nafta nezamrzla ani pri minus 25 na dalnici a rychlosti kolem 150 km. Mam starou rotacku afn. Nikdy jsem tam nelil aditiva ani benzin. Jednou mi teda zamrzla ale to byla jeste letni ze sudu. Filtr jsem 4 roky nemenil. Nikdy jsem neyhavil vicekrat za sebou jak tady ctu ani v tech minus 25 a chytlo to bez problemu. Sice zvuk jak traktor ale za 5 let vzdy v poho i na horach. Jinak u nas ma benzina napis ze maj do minus 26 a dnes sem tankoval artic minus 38

Napsal: 09 úno 2012, 19:18
od zero1724
Já dávám od benziny bionaftičku+bezaromátek+VIF(letní-jsem nějak línej dojít do garage pro zimák

)+2T.Každého odměrku od VIFu(cca 10ml?).Když je velká zima,tak tam lupnu o odměrku více bezaromátku.Auto jede,auto klape.Frčí to jak po chipu.Teď jsem jel v těch mrazech krutejch a žádná křeč....
Napsal: 11 úno 2012, 13:00
od mir77
Tohle jsem teď objevil někde na facebooku. Samozřejmě nevím odkud to je, ale teplota prý -13°C.
Zajímavý je, že ten uživatel tam má i dřívější test, dvě sklenice, LukOil a ONO, taky -13°C a tam to vypadá zcela jinak:

Vlevo LukOil, vpravo ONO, stejná teplota.
Asi si taky udělám menší testík

Napsal: 11 úno 2012, 14:53
od nebulus
Najprv som myslel že v tých pohároch je med

Napsal: 11 úno 2012, 15:22
od Honza.N

verva +Vif -24st jen kal(parafin) na dně ale hustota v pohodě žádný hrudky nebo kaše
Napsal: 11 úno 2012, 16:17
od Richi
U nás na Benzině tvrdí, že obyč nafta do zhruba -40°C a Verva do -30°C.
Loni to prý bylo obráceně, takže tipuji, že to zřejmě něco navíc stojí a soustředí se na kupovanější naftu.
Nafta ve stojanech podle toho vypadá. Obyč je čirá, Verva mléčná.
Minulý týden, v těch prvních mrazech, jsem tankoval standardně Vervu a bez problémů.
Tenhle víkend straší s větším mrazem a tak jsem raději lupnul obyč naftu.
Řekl bych ale, že nafta je samozřejmě stejná, pouze se liší množství nebo obsah těch kanystrů co do toho řidič přímo při vykládce nafty do nádrže čerpací stanice leje.
Jinak neleju nic navíc, filtr měním preventivně po 100k km a od Benziny nebo Shellky zatím nikdy ani náznak problému.