Stránka 2 z 2

Re: rychlost otáček startéru

Napsal: 12 úno 2012, 10:11
od martinsidlo
slovacek.milos píše:
Bunny.16 píše: me se to popravde zda divny ze by slably


máš to těžko nějaký blb ti něco nakuká a ono se ti popravdě zdá že je divný že by magnety ve starteru slábly

problém je v tom že žádné magnety ve starteru nejsou tak se dostáváš do oboru http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=p ... Uw&cad=rja tam mají startery různé podoby a nikomu to nepřijde

a pokud se ti zdá si najdi zde http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=s ... ag&cad=rja zadej si tam i starter budeš o krok dál,

tímto tě nijak nenapadám pohoda pokec miloš

;)
Bacha,máš tam 4 magnety na statoru!!!!!!

Re: rychlost otáček startéru

Napsal: 12 úno 2012, 11:57
od Petráš
martinsidlo píše:
slovacek.milos píše:
Bunny.16 píše: me se to popravde zda divny ze by slably


máš to těžko nějaký blb ti něco nakuká a ono se ti popravdě zdá že je divný že by magnety ve starteru slábly

problém je v tom že žádné magnety ve starteru nejsou tak se dostáváš do oboru http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=p ... Uw&cad=rja tam mají startery různé podoby a nikomu to nepřijde

a pokud se ti zdá si najdi zde http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=s ... ag&cad=rja zadej si tam i starter budeš o krok dál,

tímto tě nijak nenapadám pohoda pokec miloš

;)
Bacha,máš tam 4 magnety na statoru!!!!!!
Krokové motory jsou plné magnetů, nic neslábne. Pokud na tom ale někdo trvá, není problém dát při opravě starteru nový stator. Za peníze v Praze dům (noteeth)

Napsal: 12 úno 2012, 12:53
od martinsidlo
Magnety se při výrobě musí nabudit a záleží,jak je ten "ferit" čistý,dle toho slábne.

STARTER

Napsal: 05 kvě 2013, 22:16
od romerko
Chlapi mám ten samý problém čím větší zima tím horší točení starteru. vypada to jako by semu nechtělo. baterka nová žhaviče také. starter po repasi a výsledek stejný. dá se sehnat jný s lepším výkonem a otačkami. mám fabia sdi 2001

Napsal: 06 kvě 2013, 07:15
od jericho-3
Asi si to spletli s magnetkou, krásným to přístrojem na výrobu jiskry bez baterie. Tam to má opodstatnění. Já laboroval tak 2 roky se startérem na benzinu, kdy po ohřátí nepřetočil motor. Rozebral jsem, vyčistil, nic nezjistil. Tak jsem to dal do firmy s tím, že mi vymění pouzdra, která vypadala bez vůle, ale při startování mi rušil startér radio a kolikrát se najednou rozběhl jako blázen..Takže jsem po dojetí musel tak 5-10 min. počkat, než jsem mohl odjet..Stočili kotvu, dali nová pouzdra a pořád nic..Stolice na startér je úžasná, ale nikdo startér předem neohřeje, takže by stejně nepřišli na nic. Upozorňuji že v přívodu to nebylo, zdvojil jsem jak kostry, tak proud...Tak jsem to risknul a koupil startér z vrakoviště- Bosch /menší než ten origo/, ale točí perfektně...Elektrikář kroutil hlavou, že je to blbost....a to stačilo, přidat kabely z auta vedle a mohl se starter zbláznit...Baterii jsem tam měl novou 66Ah místo postačující 55Ah... :o