Stránka 2 z 3
Napsal: 10 úno 2012, 12:27
od mauditt
Čiže kľudne nechať nabíjať aj keď bude -15'C. Plná automatika by nemala uškodiť RJ nie? Otázka znie či nechať režim normálneho stavu 14,4V alebo režim v studenom stave 14,7V.
Napsal: 10 úno 2012, 12:29
od jaykay
mauditt píše:Čiže kľudne nechať nabíjať aj keď bude -15'C. Plná automatika by nemala uškodiť RJ nie? Otázka znie či nechať režim normálneho stavu 14,4V alebo režim v studenom stave 14,7V.
zimni rezim
Napsal: 10 úno 2012, 12:32
od mauditt
Vyskúšané a overené ? Ak áno, vďaka.
Napsal: 10 úno 2012, 12:34
od jaykay
mauditt píše:Vyskúšané a overené ? Ak áno, vďaka.
vyzkouseno, ale jak jsem psal, ja radeji od palubni site odpojuji, to nastaveni dojezdu oken a hodin me nezabije
Napsal: 10 úno 2012, 12:40
od mauditt
Prosím Ťa ako sa nastavujú tie okná ? Už som to aj hľadal na googli ale nenašiel som to nikde.
Napsal: 10 úno 2012, 12:42
od jaykay
mauditt píše:Prosím Ťa ako sa nastavujú tie okná ? Už som to aj hľadal na googli ale nenašiel som to nikde.
vsechny okna jedno po druhem manualne dolu a nahoru - tot vse
Napsal: 10 úno 2012, 12:43
od mauditt
Myslíš len kľúčom v zámku dverí ?
Napsal: 10 úno 2012, 12:44
od jaykay
mauditt píše:Myslíš len kľúčom v zámku dverí ?
ne, jen spinacema na ovladani dveri u ridice
Napsal: 10 úno 2012, 13:22
od mauditt
Spýtam sa síce ešte raz blbo ale predsa: pred vybratím baterky auto nechám odomknuté a okná ostanú vytiahnuté hore, po nabití pripojím svorky baterky, manuálne v dverách vodiča ich stiahnem na doraz ľavé aj pravé a vytiahnem až na doraz hore. Zopakujem to 2krát ? Treba vraj podržať 3 sek. ak sú už hore na doraz, len neviem či už na prvý krát alebo až na druhý krát a prečo.
Napsal: 10 úno 2012, 13:22
od slovacek.milos
mauditt píše:Myslíš len kľúčom v zámku dverí ?
klíčem zatočíš sjedou podržíš pět vteřin zatočíš klíčem vyjedou podržíš a je to

Napsal: 10 úno 2012, 13:27
od mauditt
Ďakujem.
Napsal: 11 úno 2012, 18:23
od mauditt
Batéria nabitá na 100%....Bosch C3. Vďaka za Vaše rady a postrehy.
Napsal: 11 úno 2012, 22:04
od holy
Já mám už léta tuhle nabíječku ACL1
http://www.inhaco.cz/nabijecky.html
Není problém jí nechat připojenou třeba tejden, když se nejezdí. Baterii samozřejmě neodpojuju, s moderníma nabíječkama je to zbytečné, krom toho samotný akumulátor představuje trvalou zátěž i v nabitém stavu, takže vyššího napětí bych se nebál.
Co se týká ztráty dat při odpojení. U tátovo BMW jsem to pořešil tak, že jsem vzal malej gelovej aku 12V/7Ah a připojím ho do zásuvky v kufru. Pak odpojím aku v autě, odnesem domů a nabíjíme. Po nabití je postup opačný. Žádný data, piny, nastavení. Malej aku vše udrží než se velkej dobije.
Napsal: 12 úno 2012, 11:49
od bobG3
Vypadá slušně i cena je dobrá.
Napsal: 14 zář 2014, 09:01
od miro123456789
pokiaľ máte nabíjačku CTEK, túto môžte kľudne hodiť pod kapotu a nabíjať bez odpojenia batérie.Navyše tak môžte urobiť aj v daždi - má IP 65 ochranu. Pokial robíte s CTEK režim RECOND - obnova batérie-predlženie životnosti batérie, tak vtedy treba odpojiť batériu od vozidla
http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... EK-MXS-5-0