Stránka 2 z 4

Napsal: 21 bře 2012, 14:51
od martinsidlo
A zkoušel jsi,co jsem psal výše?

Napsal: 21 bře 2012, 17:37
od Wena
mám podobný problém 66 kw ALH ale :D 2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne :roll: regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?

Napsal: 21 bře 2012, 18:10
od davemo
Wena mám ten samý motor a ten samý problem a vím 100% že to je zatuhle jak jsem měl dole egr i se svodem tak jsem zkoušel kývat a šlo to pěkně z tuha Ty máš turbo vyčištěné?Jinak chová se to uplně stejně jak popisuješ

Napsal: 21 bře 2012, 19:13
od Wena
davemo píše:Wena mám ten samý motor a ten samý problem a vím 100% že to je zatuhle jak jsem měl dole egr i se svodem tak jsem zkoušel kývat a šlo to pěkně z tuha Ty máš turbo vyčištěné?Jinak chová se to uplně stejně jak popisuješ
ne ne turbo se snad ještě ani nečistilo....ale rukou banku zamáčknu to chodí hezky ;) ale asi se to chová jinak za chodu..co jinýho by to dělalo než regulace že?

Napsal: 27 bře 2012, 06:07
od the_miracle
martinsidlo píše:Zkus samotnou baňku na turbu,po zimě v soli může být zatuhlá,promazat motorovým olejem.

Toto bych zkusil, jen byych se zeptal - da se k tomu pristoupit nejak rozumně, nebo ne? Nebyla by fotečka, co konkrétně je myšleno a jak na to?


Obrázek


Jsem mechanik amater - vyměním si výbojky, termostat apod, ale do něčeho složitějšího bych se fakt nehnal. Díky

Napsal: 27 bře 2012, 06:10
od the_miracle
Jinak nevím, zda je to placebo, že vím, že něco není v pořádku, nebo skutečnost, ale mám pocit, jako by auto netáhlo jako dřív. "Turbokopanec" je znát, ale prostě hlodá červík. Jinak jsem koukal - repasovaná turba se dají sehnat i pod 7.000,- http://www.turba.cz/produkty-turbodmych ... -detail-37

Akorát nevím, jestli není lepší nechat si vyčistit/zrepasovat to svoje. Má s tím někdo zkušenosti? Díky!

Napsal: 27 bře 2012, 07:26
od davemo
Obrázek

ale spíš regulace

Napsal: 27 bře 2012, 11:16
od the_miracle
prosim poradte mi, kde tedy najdu tu regulaci, se kterou bych mel vyzkouset zahybat, diky :-).

Napsal: 27 bře 2012, 11:28
od prowmen
Wena píše:mám podobný problém 66 kw ALH ale :D 2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne :roll: regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?
Zkus váhu

Napsal: 27 bře 2012, 11:31
od prowmen
the_miracle píše:prosim poradte mi, kde tedy najdu tu regulaci, se kterou bych mel vyzkouset zahybat, diky :-).
Obrázek

Napsal: 08 dub 2012, 08:39
od the_miracle
Tak už se mi to stalo potřetí za 2000 km. Takže je to myslím jasné. Nechám vyčistit turbo, nejspíše u http://www.specialturbo.cz/. Už jsem s nimi mluvil, pán říkal že je to naprosto běžná závada u těchto motorů co mají okolo 250k km a cena je prý 2500,- bez DPH. Kolega tam měl turbo na renovaci z Mitsubishi a dával cca 6000,- a prý bylo jak nové. I ho opískují apod. Takže tohle nechám nejspíš během příštího měsíce udělat.Musím ještě sehnat někoho, kdo mi ho vymontuje a na pár dní auto usakladní (dělají to do tří dnů).

Napsal: 08 dub 2012, 09:42
od martinsidlo
Když použiješ tlačítko hledat,jsou zde jiní,kteří to udělají ten den.Ale to je tvá věc.

Napsal: 08 dub 2012, 12:06
od the_miracle
Ja nevim, na tuhle firmu mam dobre reference, vim, ze maji nejaky specialni nastroj na vyvazovani a maji s tim dost zkusenosti. Pokud se tu na foru pohybuje nekdo, kdo muze udelat stejnou sluzbu se zarukou a i turbo opiskuje, muzu o tom uvazovat. Samozrejme by se mi nejvic libilo nekam rano prijet a vecer odjet s vycistenym turbem...

Napsal: 08 dub 2012, 12:25
od Maslo23
silne pochybuju ze ti to budou vyvazovat, kdyz si o to nereknes...a piskovat ho asi taky ne, hlavne nejaky piskovani je ti k prdu

turbo

Napsal: 08 dub 2012, 18:08
od lilNoth
Dufam, ze pisem spravne. Presiel som si forum a podobny popis problemov ako mam ja som tu nenasiel. Takze k problemiku, Octavia 1.9 TDI 96kw, 2003 rocnik. nabehanych 225 000km. Pravidelny servis, nezerie olej! Auto stravilo vacsinu zivota na dialnici akurat poslednych 20 000km cisto po meste. Turbo zohrievane a dochladzovane. Akurat poslednych asi 8000km mi tak cudne chrci turbo, aspon dufam. Ked mu dam aspon pol plynu tak od tych 2200 do 3000 pocut take chrcanie a po 6-7sekundach sa hodi do nudzoveho... Staci fakt polplynu do kopca a je v nudzovom po rovinke je to trosku lepsie tam sa hodi do nudzoveho fakt len ked mu poriadne pridam a trva trosicku dlhsie. Cez pocitac mi zistil kamarat alebo nieco take mi hovoril, ze od 2200 do 3000 turbo tlaci o 0.2BARu vyssi tlak ako ma, aspon dufam, ze uvadzam spravne jednotky. Nemoze to byt sposobene tym? Turbo bolo pri cca 205 000km cistene v ultrazvuku, rovnako aj sanie a zaslepeny EGR. Planujem to dat spravit ale najprv chcem vediet nahodou ci to nebude len dajaka drobnost co s turbom nema nic spolocne