Stránka 2 z 4
Napsal: 21 bře 2012, 14:51
od martinsidlo
A zkoušel jsi,co jsem psal výše?
Napsal: 21 bře 2012, 17:37
od Wena
mám podobný problém 66 kw ALH ale

2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne

regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?
Napsal: 21 bře 2012, 18:10
od davemo
Wena mám ten samý motor a ten samý problem a vím 100% že to je zatuhle jak jsem měl dole egr i se svodem tak jsem zkoušel kývat a šlo to pěkně z tuha Ty máš turbo vyčištěné?Jinak chová se to uplně stejně jak popisuješ
Napsal: 21 bře 2012, 19:13
od Wena
davemo píše:Wena mám ten samý motor a ten samý problem a vím 100% že to je zatuhle jak jsem měl dole egr i se svodem tak jsem zkoušel kývat a šlo to pěkně z tuha Ty máš turbo vyčištěné?Jinak chová se to uplně stejně jak popisuješ
ne ne turbo se snad ještě ani nečistilo....ale rukou banku zamáčknu to chodí hezky

ale asi se to chová jinak za chodu..co jinýho by to dělalo než regulace že?
Napsal: 27 bře 2012, 06:07
od the_miracle
martinsidlo píše:Zkus samotnou baňku na turbu,po zimě v soli může být zatuhlá,promazat motorovým olejem.
Toto bych zkusil, jen byych se zeptal - da se k tomu pristoupit nejak rozumně, nebo ne? Nebyla by fotečka, co konkrétně je myšleno a jak na to?
Jsem mechanik amater - vyměním si výbojky, termostat apod, ale do něčeho složitějšího bych se fakt nehnal. Díky
Napsal: 27 bře 2012, 06:10
od the_miracle
Jinak nevím, zda je to placebo, že vím, že něco není v pořádku, nebo skutečnost, ale mám pocit, jako by auto netáhlo jako dřív. "Turbokopanec" je znát, ale prostě hlodá červík. Jinak jsem koukal - repasovaná turba se dají sehnat i pod 7.000,-
http://www.turba.cz/produkty-turbodmych ... -detail-37
Akorát nevím, jestli není lepší nechat si vyčistit/zrepasovat to svoje. Má s tím někdo zkušenosti? Díky!
Napsal: 27 bře 2012, 07:26
od davemo
ale spíš regulace
Napsal: 27 bře 2012, 11:16
od the_miracle
prosim poradte mi, kde tedy najdu tu regulaci, se kterou bych mel vyzkouset zahybat, diky

.
Napsal: 27 bře 2012, 11:28
od prowmen
Wena píše:mám podobný problém 66 kw ALH ale

2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne

regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?
Zkus váhu
Napsal: 27 bře 2012, 11:31
od prowmen
the_miracle píše:prosim poradte mi, kde tedy najdu tu regulaci, se kterou bych mel vyzkouset zahybat, diky

.

Napsal: 08 dub 2012, 08:39
od the_miracle
Tak už se mi to stalo potřetí za 2000 km. Takže je to myslím jasné. Nechám vyčistit turbo, nejspíše u
http://www.specialturbo.cz/. Už jsem s nimi mluvil, pán říkal že je to naprosto běžná závada u těchto motorů co mají okolo 250k km a cena je prý 2500,- bez DPH. Kolega tam měl turbo na renovaci z Mitsubishi a dával cca 6000,- a prý bylo jak nové. I ho opískují apod. Takže tohle nechám nejspíš během příštího měsíce udělat.Musím ještě sehnat někoho, kdo mi ho vymontuje a na pár dní auto usakladní (dělají to do tří dnů).
Napsal: 08 dub 2012, 09:42
od martinsidlo
Když použiješ tlačítko hledat,jsou zde jiní,kteří to udělají ten den.Ale to je tvá věc.
Napsal: 08 dub 2012, 12:06
od the_miracle
Ja nevim, na tuhle firmu mam dobre reference, vim, ze maji nejaky specialni nastroj na vyvazovani a maji s tim dost zkusenosti. Pokud se tu na foru pohybuje nekdo, kdo muze udelat stejnou sluzbu se zarukou a i turbo opiskuje, muzu o tom uvazovat. Samozrejme by se mi nejvic libilo nekam rano prijet a vecer odjet s vycistenym turbem...
Napsal: 08 dub 2012, 12:25
od Maslo23
silne pochybuju ze ti to budou vyvazovat, kdyz si o to nereknes...a piskovat ho asi taky ne, hlavne nejaky piskovani je ti k prdu
turbo
Napsal: 08 dub 2012, 18:08
od lilNoth
Dufam, ze pisem spravne. Presiel som si forum a podobny popis problemov ako mam ja som tu nenasiel. Takze k problemiku, Octavia 1.9 TDI 96kw, 2003 rocnik. nabehanych 225 000km. Pravidelny servis, nezerie olej! Auto stravilo vacsinu zivota na dialnici akurat poslednych 20 000km cisto po meste. Turbo zohrievane a dochladzovane. Akurat poslednych asi 8000km mi tak cudne chrci turbo, aspon dufam. Ked mu dam aspon pol plynu tak od tych 2200 do 3000 pocut take chrcanie a po 6-7sekundach sa hodi do nudzoveho... Staci fakt polplynu do kopca a je v nudzovom po rovinke je to trosku lepsie tam sa hodi do nudzoveho fakt len ked mu poriadne pridam a trva trosicku dlhsie. Cez pocitac mi zistil kamarat alebo nieco take mi hovoril, ze od 2200 do 3000 turbo tlaci o 0.2BARu vyssi tlak ako ma, aspon dufam, ze uvadzam spravne jednotky. Nemoze to byt sposobene tym? Turbo bolo pri cca 205 000km cistene v ultrazvuku, rovnako aj sanie a zaslepeny EGR. Planujem to dat spravit ale najprv chcem vediet nahodou ci to nebude len dajaka drobnost co s turbom nema nic spolocne