Stránka 2 z 2
Re: 2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???
Napsal: 07 dub 2012, 06:29
od Sběrač informací
slovacek.milos píše:Sběrač informací píše:slovacek.milos píše:
zas chyba proč objednáváš těsnění když si nic neměřil

Objednal jsem všechny tipy až to změřím tak si vyberu je sobota tak už pak nic neseženu.
Napsal: 07 dub 2012, 06:43
od Sběrač informací
slovacek.milos píše:ta oprava odpovídá sběračovi informací pokus omyl,
dělá se to tak že zaneseš hlavu k hlavařovi co to umí a ten ti ji udělá a odtlakuje, změříš přesahy objednáš těsnění a musí to fachčit,
nalívat vodu na stole

to by u nafty nešlo

to jsem samozřejmě udělal bylo to u chlapíka co mi to rovná a tlakuje už léta a nikdy nebyl problém
Napsal: 07 dub 2012, 12:23
od jericho-3
Podle mne je trochu alibismus dát hlavu odborníkovi a sám být vlastně jen měnič těsnění.. Mě natlakuje hlavu, max. přebrousí ventily, upraví sedla ale ostatní musí dělat mechanik..On je zodpovědný za celkovou opravu a inkasuje prachy.. Nakonec se může stát, podle anekdoty, že když se tě někdo zeptá, Franto, co děláš.?.Ale mám dobrý flek, utahuji u Forda matku číslo 458...

Napsal: 07 dub 2012, 15:42
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Podle mne je trochu alibismus
já co znám z okolí jsme se dali raději na ten alibizmus, řekl bych že když někdo dělá hlavy od rána do večera dvacet let v kuse tak má určitě větší zkušenosti než já který jich dělá pár do roka, ví taky co tam dád taby to vydrželo, prostě beru hlavy na klíč
Napsal: 07 dub 2012, 17:48
od jericho-3
Čekal jsem, že to někdo nadhodí, a máš pravdu, je lepší dát něco udělat někomu, kdo se tomu věnuje a ovládá to perfektně..Ale má to své ale..Když budeš dělat někomu GO motoru, tak si řekneš mám se s tím srát.., tak odvezeš /polomotor/ k specialistovi, ten ti ho vrátí bez vany a olej. čerpadla kompletní, potom odvezeš hlavu, ta ti přijde kompletně zrepasovaná , jen namontovat...Tak koupíš těsnění pod hlavu, silikon pod vanu, dáš tak olejový čerpadlo, vanu, hlavu a dáš motor do auta a zkompletuješ..Natočíš a pohoda..ale dělal jsi tuhle Opravu Ty? Když se cokoliv stane, Ty vlastně nevíš v čem je problém...protože jsi jen SKLADATEL a když bude průser půjdou za Tebou.. Miloš mi to zkurvil., tak voláš specialistovi, utáhl a vyůhloval jste ojnice ? Dal jste dobře písty stejné váhové kategorie, přezkoušel jste olejové trysky v bloku, zda míří tam kam mají apod...? On ti řekne, samozřejmě, dal jste to dobře dohromady, dal jste tam olej apod...? A to samé z hlavou.. A je to na Tobě...Dokud není průser, je to dobrá spolupráce.. Většina lidí hledá vinu u těch ostatních.. Zadře to a jde /a jelikož není blbej / tak tam naleje rychle vyjetý olej, aby se nic nepoznalo..Proto mám za to, že je lepší si nechat většinu práce pod kontrolou. Přesah ventilů přes hlavu a délku dříků zkontrolovat sám, vačku namontovat sám, blok si nechat přebrousit a dodat třeba i písty, ale dát si to dohromady sám, apod..Sám dobře víš, že tak jak si to uděláš sám, ti to nikdo neudělá...

Napsal: 07 dub 2012, 19:41
od Sběrač informací
slovacek.milos píše:jericho-3 píše:Podle mne je trochu alibismus
já co znám z okolí jsme se dali raději na ten alibizmus, řekl bych že když někdo dělá hlavy od rána do večera dvacet let v kuse tak má určitě větší zkušenosti než já který jich dělá pár do roka, ví taky co tam dád taby to vydrželo, prostě beru hlavy na klíč
Asi tak na parádičky není moc čas a kdybych měl mít všechno to vybavení tak tak se mi to do dílny asi nevejde.