Stránka 11 z 12
Napsal: 08 pro 2012, 19:32
od romanespana
Napsal: 08 pro 2012, 19:51
od jericho-3
Ten topil jen když byl plný plyn, takže naložit a neslevit a dalo se jet. Jakmile se ubralo, nahrnul se tam studený vzduch.. a to mluvím o posledním provedení de luxe...

Napsal: 08 pro 2012, 20:05
od ADKO13
Topenie na 2 stupen a za 5 km som uz mal asi 80C

Napsal: 09 pro 2012, 11:40
od conti
jericho-3 píše:Ten topil jen když byl plný plyn, takže naložit a neslevit a dalo se jet. Jakmile se ubralo, nahrnul se tam studený vzduch.. a to mluvím o posledním provedení de luxe...

Trabant = TDI
Mám provedení bez příhřevu. Ta mrcha se neohřeje ani po 40km. Teplota leze nahoru jen při jízdě do kopce. S kopce sundáš nohu z plynu a jsi tam kde jsi byl.

Napsal: 09 pro 2012, 11:48
od mir77
Rád bych upozornil, že 90°C na budíků znamená zhruba 65°C v realitě, tak bych zas tak nejuchal jako třeba ADKO13, kterej tam měl zhruba 55 - 60 za těch 5 km

Ale jinak to tak nějak odpovídá, no. Těch 10 km k ohřátí na provozní teplotu. Každopádně když bydlíte prakticky vedle dálnice, tak je to dost nedostačující

Napsal: 09 pro 2012, 12:28
od Milosss
Preto som písal o budíkových 90. Tam by malo byť reálnych 75, nie 65.
Napsal: 09 pro 2012, 13:00
od mir77
Máš pravdu, jsem se upsal

Napsal: 09 pro 2012, 15:55
od martinsidlo
Zkrátka,v těchto teplotách beranici a rukavice.
Napsal: 09 pro 2012, 15:58
od mir77
Nebo bufík

Napsal: 09 pro 2012, 16:09
od martinsidlo
Ale na 10km nedobiješ baterku.Žhavky fungují velmi podobně ale aku jde do kopru.
Napsal: 09 pro 2012, 16:14
od mir77
Hele, já mám teda 100 Ah baterku, uznávám, ale topím prakticky vždy. Ať už před jízdou nebo po nastartování, a jedu třeba jen do města 4 km, tam to chcípnu na hodinu, dvě a cesta zpátky to samý. Problém jsem neměl.
Známej tam má 72 Ah a topí zhruba stejně jako já.
Napsal: 09 pro 2012, 16:31
od ThrashTheTrash
Moje poznatky jsou, že na mým GOLFU IV AGR to topí teď celkem bídně,je to daný tím že jezdím 20km do práce a z toho pul cesty z kopce bez plynu většinou, protože bydlím "NA KOPCI" a do Prostějova to mám z kopce v podstatě

!Takže 90°C nemám ani po půl hodině jízdy teď v -10°C!Proto mám webasto!
Táta na svím TDI PD GOLF IV AXR tak to se nazahřívá skoro vůbec na samé trase!Termostaty všude nový a OK!Proto máme webasta oba dva

Napsal: 21 bře 2013, 22:13
od arlie
Dneska jsem jel trasu asi 40km při teplotě okolo nuly a 90 na budíkách jsem měl až po 15-17km při zapnutým topení 22st 3.stupeň (skoro na minimum). A to mám mezi chladičem klimy a vody lino, aby do motoru moc nefoukalo. Mám tam sice 3 žhavky na ohřívání vody. Ale jsou mi skoro naprd, pač strašně žerou altík a spotřeba je o litr větší. Už aby bylo jaro a teploty nad 10st.
Napsal: 21 bře 2013, 22:33
od slovacek.milos
čoveče dobrá 11 ampér bere jedna žhavka, to máš krát tři je 3O A 4OOW
na to spotřebuješ litr nafty a motor má výkon 66 kW
na to je potřeba tak iOO litrů nafty

Napsal: 21 bře 2013, 22:42
od arlie
Co jsem měřil, tak žerou po sepnutí asi 25A jedna svíčka. Do minuty se to ustálí na 15A. Mám teď aktivní je dvě, pač altíku se to nelíbí. Asi mrknu po jiných svíčkách.