Stránka 13 z 15
					
				
				Napsal: 13 led 2011, 21:45
				od Boban
				Chlapi asi mi nebudete věřit ale od kamaráda co dělá servis sám na sebe tak servisuje známeho taxikáře s Felícií ale benzína 1.3, když jsem to auto viděl tak měl na tachu 320tis. Tomu jsem nechtěl nějak věřit tak jsem se dal maníkem do řeči a jedinou opravu na motoru dělal, že měnil těsnění pod hlavou, jinak vše origo motor i převodovku mimo věcí co se opotřebí - čepy, desky, tlumiče atd. To mi pak to samé potvrdil i kamarád co auto servisuje. Ted má kolem 400tis a drnčí si to dál.  Je pravdou, že olej mění po 7tis a snaží se o to starat.
Sám bych tomu nevěřil kdybych to neviděl na vlastní oči.  

     Moje bývalá Felda měla kolem 200tis a už bralal olej atd.  ale olej měnil po 15tis,  tak nevim včem je to tajemství ? 
Že by štěstí na auto ?
 
			
					
				
				Napsal: 13 led 2011, 22:08
				od Thomy
				Je to sice OT, ale v jedné nejmenované firmě mají Felicii 1,3 BMM 430+tis km.. Motor prošel běžnými servisními úkony, párkrát těsnění pod hlavou, ale jezdí to furt a je to skoro nezničitelný..
			 
			
					
				
				Napsal: 14 led 2011, 07:47
				od rudy5
				ale tu sa píše o motoroch diesel v tejto teme a aké auto ide ako TDi a nie benzín či sa ti zdá že felícia ide ako TDI?
			 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 19:54
				od mibfox
				Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d
V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.
Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.
Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi
150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
			 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 20:04
				od Thomy
				mibfox píše:Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d
V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.
Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.
Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi
150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
X3 3.0sd .. to je nářez
 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 20:13
				od A6TDI
				tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý 
kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d  

 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 22:26
				od mibfox
				A6TDI píše:tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý 
kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d  

 
Tomu bych veril, nahodou muj kamarad ma kombika 535d a teda to jede!
285 km/h s prumernym chipem tam vytahnul. Nekde sem videl strop 305 km/h
origo chip z reichu.
 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 22:28
				od 001marcus
				mibfox píše:A6TDI píše:tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý 
kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d  

 
Tomu bych veril, nahodou muj kamarad ma kombika 535d a teda to jede!
285 km/h s prumernym chipem tam vytahnul. Nekde sem videl strop 305 km/h
origo chip z reichu.
 
no,..ideální auto na naše nezničené silnice 

 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 22:57
				od marko250
				Určitě ideál,ty díry jen přeletíš-hehe.Jinak 530D /330D je pěkné svezení,ale jen do doby než se repasují 6x vstřiky a to jen půlky(celé nejdou,8-12tKč jeden),nesypne se turbo což se sype jako všude a nepodělá se automat(35-50tKč repas),pak NIVO(15tKč/Ksx2),hliníkový podvozek(rači nic),hydroštely,ale když to dáte do kupy tak to zase 100tKm odjede a v pěkném pohodlíčku a prostoru se sportovním zážitkem. 

 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 23:24
				od A6TDI
				to je pak  desetník dvacetník třicetník   sem tam jak řiká von 
 
začátek tohodle topiku je libovej  

 
			
					
				
				Napsal: 16 led 2011, 23:28
				od 001marcus
				no jestli má na dveřích nálepku red bull,..tak ty české díry možná přeletí,..a možná ho přeletí kolo 

 
			
					
				
				Napsal: 17 led 2011, 08:05
				od rudy5
				mibfox píše:Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d
V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.
Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.
Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi
150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
ked chceš dobré TDi zo serviskou a málo Km dorbý rok tak to do 100tis nekúpiš a to platí aj pri BMW tam ked chceš tiež málo KM /pravdivých / serviska prvý majiteľ tak je cena trochu inde
 
			
					
				
				Napsal: 17 led 2011, 08:12
				od rudy5
				Tomasvw píše:MirekX píše:hochu hochu,pámbů (fiat) s tebou 

 Nemám tolik času, ale věz, že každé druhé slovo v tvém příspěvku je jaksi mimo....
Nemáte tam faráře itala?????
 
presne tak. aj ked pravdou mozno je ze taliani mali zopar dobrych napadov, nikdy ani jeden z nich nedotiahli dokonca  

 
neviem ako si nato prišiel čo píšeš ale práve taliani začali montovať prvý motory common-rail JTD a tie motory fungujú bez menších problémov od roku 1997 a VW o 14 rokov neskôr
 
			
					
				
				Napsal: 17 led 2011, 11:12
				od jericho-3
				No, teď jsem vylezl z Fokuse 1,6 HDI  /zakuklenej Peugeot 80 kw/, motor jede jako dělo /série/ na tachometru 150 000 km /ale kdoví/, jen majitel trne, až odejdou trysky, co potom...Proti tomu JTD tak svoje majitele neplaší, trysky jsou zde odolnější..,aspoň v mém okolí JTD jen jezdí a jsou to šunky... 
 
 
Já osobně bych zůstal, pokud to půjde u trysek /mimo řídícího vstřiku/, z kterých nečouhají dráty...
 
			
					
				
				Napsal: 22 bře 2011, 20:30
				od jurdix
				Chlapci...tddi..to je zátah od 1200ot. 

 ...a budete přilepeni v sedačkách...a octávky znám jen ze spětného zrcátka 
