Stránka 13 z 15

Napsal: 13 led 2011, 21:45
od Boban
Chlapi asi mi nebudete věřit ale od kamaráda co dělá servis sám na sebe tak servisuje známeho taxikáře s Felícií ale benzína 1.3, když jsem to auto viděl tak měl na tachu 320tis. Tomu jsem nechtěl nějak věřit tak jsem se dal maníkem do řeči a jedinou opravu na motoru dělal, že měnil těsnění pod hlavou, jinak vše origo motor i převodovku mimo věcí co se opotřebí - čepy, desky, tlumiče atd. To mi pak to samé potvrdil i kamarád co auto servisuje. Ted má kolem 400tis a drnčí si to dál. Je pravdou, že olej mění po 7tis a snaží se o to starat.
Sám bych tomu nevěřil kdybych to neviděl na vlastní oči. (crazy) Moje bývalá Felda měla kolem 200tis a už bralal olej atd. ale olej měnil po 15tis, tak nevim včem je to tajemství ?
Že by štěstí na auto ?

Napsal: 13 led 2011, 22:08
od Thomy
Je to sice OT, ale v jedné nejmenované firmě mají Felicii 1,3 BMM 430+tis km.. Motor prošel běžnými servisními úkony, párkrát těsnění pod hlavou, ale jezdí to furt a je to skoro nezničitelný..

Napsal: 14 led 2011, 07:47
od rudy5
ale tu sa píše o motoroch diesel v tejto teme a aké auto ide ako TDi a nie benzín či sa ti zdá že felícia ide ako TDI?

Napsal: 16 led 2011, 19:54
od mibfox
Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d

V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.

Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.

Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi

150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d

Napsal: 16 led 2011, 20:04
od Thomy
mibfox píše:Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d

V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.

Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.

Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi

150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
X3 3.0sd .. to je nářez

Napsal: 16 led 2011, 20:13
od A6TDI
tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý

kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d :D

Napsal: 16 led 2011, 22:26
od mibfox
A6TDI píše:tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý

kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d :D

Tomu bych veril, nahodou muj kamarad ma kombika 535d a teda to jede!

285 km/h s prumernym chipem tam vytahnul. Nekde sem videl strop 305 km/h
origo chip z reichu.

Napsal: 16 led 2011, 22:28
od 001marcus
mibfox píše:
A6TDI píše:tak se trochu rozepiš když uš to tady vykřikuješ podruhý

kámoš měl M3 asi 06 a řikal že měl co dělat s 535d :D

Tomu bych veril, nahodou muj kamarad ma kombika 535d a teda to jede!

285 km/h s prumernym chipem tam vytahnul. Nekde sem videl strop 305 km/h
origo chip z reichu.
no,..ideální auto na naše nezničené silnice :-)

Napsal: 16 led 2011, 22:57
od marko250
Určitě ideál,ty díry jen přeletíš-hehe.Jinak 530D /330D je pěkné svezení,ale jen do doby než se repasují 6x vstřiky a to jen půlky(celé nejdou,8-12tKč jeden),nesypne se turbo což se sype jako všude a nepodělá se automat(35-50tKč repas),pak NIVO(15tKč/Ksx2),hliníkový podvozek(rači nic),hydroštely,ale když to dáte do kupy tak to zase 100tKm odjede a v pěkném pohodlíčku a prostoru se sportovním zážitkem. :-D

Napsal: 16 led 2011, 23:24
od A6TDI
to je pak desetník dvacetník třicetník sem tam jak řiká von (LOL)

začátek tohodle topiku je libovej ;)

Napsal: 16 led 2011, 23:28
od 001marcus
no jestli má na dveřích nálepku red bull,..tak ty české díry možná přeletí,..a možná ho přeletí kolo :D

Napsal: 17 led 2011, 08:05
od rudy5
mibfox píše:Ja osobne si myslim, ze nejlepsi motory naftovy vubec ma bmw 3.0d

V podstate porad stejny motor, se sirokou skalou vykonu. Po roce 2001 v jakymkoli aute je to dobra koupe.

Mam tdi a jsem spokojeny. V prechodu na 3.0d mi brani jen finance.

Osobne radim, auto do 100 tis kc tdi

150-200 tis a vic kdo chce diesel, tak bmw 3.0d nebo 35d
ked chceš dobré TDi zo serviskou a málo Km dorbý rok tak to do 100tis nekúpiš a to platí aj pri BMW tam ked chceš tiež málo KM /pravdivých / serviska prvý majiteľ tak je cena trochu inde

Napsal: 17 led 2011, 08:12
od rudy5
Tomasvw píše:
MirekX píše:hochu hochu,pámbů (fiat) s tebou :o Nemám tolik času, ale věz, že každé druhé slovo v tvém příspěvku je jaksi mimo....
Nemáte tam faráře itala?????
presne tak. aj ked pravdou mozno je ze taliani mali zopar dobrych napadov, nikdy ani jeden z nich nedotiahli dokonca (offtopic)
neviem ako si nato prišiel čo píšeš ale práve taliani začali montovať prvý motory common-rail JTD a tie motory fungujú bez menších problémov od roku 1997 a VW o 14 rokov neskôr

Napsal: 17 led 2011, 11:12
od jericho-3
No, teď jsem vylezl z Fokuse 1,6 HDI /zakuklenej Peugeot 80 kw/, motor jede jako dělo /série/ na tachometru 150 000 km /ale kdoví/, jen majitel trne, až odejdou trysky, co potom...Proti tomu JTD tak svoje majitele neplaší, trysky jsou zde odolnější..,aspoň v mém okolí JTD jen jezdí a jsou to šunky... :)
Já osobně bych zůstal, pokud to půjde u trysek /mimo řídícího vstřiku/, z kterých nečouhají dráty...

Napsal: 22 bře 2011, 20:30
od jurdix
Chlapci...tddi..to je zátah od 1200ot. :P ...a budete přilepeni v sedačkách...a octávky znám jen ze spětného zrcátka :P