Stránka 13 z 14

Napsal: 07 dub 2010, 14:07
od zero1724
Jinak musim hrozně moc pochválit ochotu na těchto stránkách.Kdykoliv jsem něco potřeboval,tak mi zde poradili a nebyli u toho zbytečný keci.Je pak radost jezdit,když víte,že za sebou máte lidi, kteří mají společné zájmy a jsou k tomu i rozumní.Díky moc všem.

Ford Escort 1,8TD 51kw r.v.1999

Napsal: 08 dub 2010, 16:04
od dmb77
Zdravim, zacal jsem do svyho escorta lit olej, slunecnicovy a repkovy z kauflandu. Nejdriv jsem to redil pul na pul a ted uz vubec neredim, jen jednou za tyden pri skoro prazdne nadrzi natankuju za 200 naftu a proplachnu to s ni. Nejsou tim zadne problemy, jen za studena je nepravidelny volnobeh a na volnobeh se mi motor zda byt subjektivne hlucnejsi. Leju tam olej uz dele jak mesic, najel jsem skoro 2000km a zadny problem i ranni starty jsou v pohode. Vykon se mi dokonce zda byt lepsi. Nevim co tam mam za cerpadlo, jak poznam jestli lucas, nebo bosh? Taky premyslim ze bych tam lil vyfritovany olej, jak ho mam prefiltrovat? Staci treba pres stare dziny?

Napsal: 10 dub 2010, 00:27
od zero1724
koukni na filtraci pomocí mlíka,řešíme to tam,tu filtraci.Jinak já mám třebas lukase a myslim,že to je poznat podle nápisu :) někde na boku to je.Na čistej olej mi to hází s motorem jako kráva při startu,musim ředit naftou a bezaromatikem.Jinak auto jede jako ďas ale když to moc chlastá tak to vynechává (třeba přes 3500 ot.)

Re: Ford Escort 1,8TD 51kw r.v.1999

Napsal: 10 dub 2010, 06:11
od slovacek.milos
dmb77 píše:Zdravim, zacal jsem do svyho escorta lit olej, slunecnicovy a repkovy z kauflandu. Nejdriv jsem to redil pul na pul a ted uz vubec neredim, jen jednou za tyden pri skoro prazdne nadrzi natankuju za 200 naftu a proplachnu to s ni. Nejsou tim zadne problemy, jen za studena je nepravidelny volnobeh a na volnobeh se mi motor zda byt subjektivne hlucnejsi. Leju tam olej uz dele jak mesic, najel jsem skoro 2000km a zadny problem i ranni starty jsou v pohode. Vykon se mi dokonce zda byt lepsi. Nevim co tam mam za cerpadlo, jak poznam jestli lucas, nebo bosh? Taky premyslim ze bych tam lil vyfritovany olej, jak ho mam prefiltrovat? Staci treba pres stare dziny?
na tvém motoru se dají nastavit volnoběžné otáčky až na 95O, tím se dá odstranit jejích nepravidelnost, ventily se štelují O.35/O.5, rozvodový řemen se kontroluje každých 15.OOO a interval výměny je 6O.OOO, pokud nemáš tyto věci v cajku je to jedna z příčin že z motoru máš takový drndáček,
čerpadla se osazovaly obje lukas i boš miloš ;)

Napsal: 29 čer 2010, 12:18
od Petr.C
ahoj.Mám Mondeo 1.8TD 1995,najel jsem na RO asi 3000km,bez úprav,auto jezdí v pohodě,jen ted se mi stává,že když vypnu klíček tak auto nechce zdechnout.Může to být díky RO zanesený,nebo ten problém není na tom zavislý?

Napsal: 29 čer 2010, 14:30
od slovacek.milos
seká se ti stop ventil nebo má prasklou pružinku miloš

Napsal: 29 čer 2010, 14:56
od Petr.C
Moc tomu nerozumím,ale může ten ventil být zanesený díky RO?

Napsal: 29 čer 2010, 15:20
od slovacek.milos
Petr.C píše:Moc tomu nerozumím,ale může ten ventil být zanesený díky RO?
ne tak maximálěn rozežraný gumový konec miloš

Napsal: 29 čer 2010, 17:17
od dvorky1
přesně tak. Je to el. magnetický ventil. Na uvnitř je osička na který je na konci gumovej klobouček a ten hodně odchází. Už jsem to opravoval nejmíň na 3 autech. Na starým čerpadle je přístup dobrej ale pokud už máš nový tak je to schovaný pod železným krytem a to buď muí čerpadlo ven a nebo lehce odstrojit a pak odříznout aby ses dostal k tomu el. magnet. ventilu :-)

Napsal: 29 čer 2010, 19:19
od slovacek.milos
dvorky1 píše:přesně tak. Je to el. magnetický ventil. Na uvnitř je osička na který je na konci gumovej klobouček a ten hodně odchází. Už jsem to opravoval nejmíň na 3 autech. Na starým čerpadle je přístup dobrej ale pokud už máš nový tak je to schovaný pod železným krytem a to buď muí čerpadlo ven a nebo lehce odstrojit a pak odříznout aby ses dostal k tomu el. magnet. ventilu :-)
já osobně kdo to nedělal ten krat vždy čerpadlo ven ten pancíř je opravdu problém a dá se to dobře dodrbat ;) miloš

Napsal: 30 čer 2010, 07:55
od Petr.C
Díky za radu.

Napsal: 11 črc 2010, 11:39
od Petr.C
ahoj.Už jsem na čistý řepkáč najezdil asi 2000km a teď se mi stává,že mi najednou auto na chvíli ztratí výkon,nevíte čím to je,filtr je čistý.Mondeo 1,8TD 1995

Napsal: 11 črc 2010, 18:24
od zero1724
Tak jsem dneska nalil slunečnicový olej do nádrže že se pojedu vykoupat a už jsem nenastartova! už při nalití 22 litrů sluneč. oleje a dvou stříkačkách bezaromatu to při jízdě vynechávalo jako svině.Jestli bordel to nevim,filtr jsem měnil před 2000 km ani ne, cukalo to když jsem dal více plynu nebo když dosáhlo auto 2000 rpm a začalo to čapat turbo. zředil jsem olej trochou benzínu asi 10% jezdil jsem tak ještě týden že vyjedu tenhle olej protože mi to u řepkového nebo vyfritu nedělalo. dneska ráno chci ject k vodě a auto nejprve chytlo.už předtim teda házel motor jako kráva ale pak se uklidnil za cca 30s, dneska to samé ale chcípnul, chtěl jsem to nakopnout ještě jednou ale nic, auto nejde nastartovat,při otočení klíčku je slyšet že čerpadlo funguje,tak nevim. CO S TIM? :(

Napsal: 11 črc 2010, 19:57
od zero1724
Tak je problém vyřešen,nevim jak je to možné ale auto mi vcuclo do paliv. soustavy vzduch. (asi prázdná nádrž...) tak jsem manuálním čerpadlem nasál palivo do trubek a auto chytlo,hnedka jsem natankoval tři litry nafty a auto jelo jako dříve,nevím,ale asi nemá rádo sluneč. olej, jestli je moc hustý, nevím, zkrátka asi nemůžu jezdit jen na olej (tedy bez úprav)

Napsal: 13 črc 2010, 07:30
od Petr.C
zero1724 píše:Tak je problém vyřešen,nevim jak je to možné ale auto mi vcuclo do paliv. soustavy vzduch. (asi prázdná nádrž...) tak jsem manuálním čerpadlem nasál palivo do trubek a auto chytlo,hnedka jsem natankoval tři litry nafty a auto jelo jako dříve,nevím,ale asi nemá rádo sluneč. olej, jestli je moc hustý, nevím, zkrátka asi nemůžu jezdit jen na olej (tedy bez úprav)
To není možný,máš starší auto,tak to musí slupnout.Najdi kde to saje vzduch a pak budeš jezdit.