Stránka 14 z 14
Napsal: 13 črc 2010, 16:10
od zero1724
Ono to jezdí dobře,vypadá to spíš na zanešený trisky,tak to musim protáhnout jen naftou s bezaromatem,normálně to na jinej olej nedělalo,jezdil jsem na přefrit a na řepkáč a nic až ted na slunečnici
Napsal: 25 črc 2010, 11:59
od Petr.C
Co můžu čekat,že se mi pokazí na motoru,když jezdím na RO?Mám najeto na RO zatím 2500km.Začátkem (1nádrž) jsem začínal s poměrem nafta:RO - 1:1 zdálo se mi,že to jede líp a startuje líp.Potom se mi rozbil pístek vypínání motoru a nějakou dobu jsem vypínal motor mechanicky(v tu dobu mě to začlo haprovat a to bylo tím že opotřebovaná gumová čepička na pístu občas zacpala přívod paliva).Teď mám špatný starty za studena,za tepla nastartuju hned.Žavící svíčky byli vyměněny před půl rokem ale asi je budu muset ještě vyzkoušet,jinak nevím v čem by mohla být ještě chyba.Co můžu ještě čekat,že se mi v důlsedku používání RO pokazí?Jelikož občas používám přefiltrovaný RO,tak jsem si na přívodní hadici přidělal průtokový filtr,tak se mi doufám palivový filtr tak rychle nezanese.
Napsal: 05 bře 2011, 20:02
od dvorky1
tak po zhruba měsíčním prokapávání čerpadla od Bosche ( dávaný z Citroenu BX 1,9 TD) jsem se konečně dostal k jeho přetěsnění a práce zhruba na 3 hodinky. Sada těsnění 120 Kč, ale použil jsem jen 2 ks O kroužku a dílo se zdařilo

Napsal: 31 kvě 2011, 01:36
od dvorky1
tak s Escortem zatím stále jezdím. startuje na poprvé a sjíždím s ním kdejaké zbytky ze dna sudů od trafooleje a horší vyfrit

Napsal: 12 kvě 2013, 06:57
od madmax1200
Jak to tu tak procitam,tak poruchy pri provozu na RO jsou docela zahadne.Nekomu se to posere hned a jinemu vubec.Tak tady napisu i svojizkusenost s Fiatem Brava 1,9 D s cerpadlem Lucas.Kupoval jsem ho za ucelem likvidace,ala co vydrzi,vydrzi a pak pujde

.Takze krom RO jsem delal i takove prasarny,jako vyjety motorovy olej.Ato jezdilo snad na všechno a hned za startu prestalo vypinat.A zacalo saknout predevsim kolem hridelky ovladani plynu.Kdyz na tyto sracky najezdilo cca 30tis km,narazil jsem na cerpadlo a pro jistotu ho koupil,protoze autko ztratilo něco malo vykonu a obcas pocukavalo.V zime jsem zacal tankovat jen bionaftu na Unicornu a sem tam do toho nalil RO.Autko se casem opet rozjelo,“nove“ cerpadlo stale lezi na ponku v dilne,to stare jsem jen pretesnil kolem te hridelky dvema o-krouzky priblizneho rozmeru a vesele jezdime dal.Fiata pouzivam na denni jezdeni Hnojnik-Ostrava a pojizdky po Ostrave,coz mne udela cca 150-200 km denne.Dnes ma odkrouceno 60tis.km na bio a RO stale s tim stejnym cerpadlem.A stale ho chcipu přes 4ku

.Chystam se udelat rozvody.Na nafte jsem je nikdy nedelal.Jen na Fordu Sierra benzin a Yamaze Vmax1200

.Kdyby měl v tomto ohledu pro me nejakou radu,ovsem ne typu “neser se do toho cemu nerozumis a dej to odbornikum“ budu vdecny.Skoda dokurvit tak vdecny motor prasklym rozvodakem.Odbornikum se nesveruji,protoze podle nich ten motor nemel vydrzet na RO vice jak par km a celkove s nimi nemam dobre zkusenosti.Az na jednu vyjimku a ta uz je v duchode a stejne by mne řekl at si to udelam sám na takovem vraku

Napsal: 02 srp 2013, 18:50
od Petr.C
Ahoj. Stalo se mi, že se mi zanes filtr a bralo mi to vzduch, nejdřív jsem si myslel, že jsem udělal špatný mix. Pří startování vypadá, že se motor rozebjehne ale nemůže se dostat do volnoběžných otáček. Startování musím opakovat několikrát a pak než se motor pořádně rozeběhne to vypadá jako by se rozebíhal starý traktor. Na volnoběžný otáčky se zdá jako by motor stále trochu vynechával, motor nemá správný chod a má 750 ot/min. Při zvyšování otáček bez zátěže se mi občas stane, že trvá než motor otáčky zvýší ale když se rozjíždím nebo přeřazuji a otáčky jsou pod 2500 ot/min tak auto nemá skoro vůbec tah, jen zřídka se stane, že na plný plyn po chvíli akceleruje. Čím to může být? Může být něco s Lucasem? Nemůže být přidřený vstřikovač? Filtr už jsem dal nový a zítra zkusím dát jen naftu. Jezdím na starý RO+E85 a trochu nafty.
Napsal: 03 srp 2013, 06:32
od madmax1200
špatný mix nejde,mně to jede na vše.Důležité je těsnící potrubí a čisté filtry.Pořádně to zkontroluj.Jdi vždy cestou od nejjednoduššího k nejsložitějšímu

.
Napsal: 08 srp 2013, 19:45
od Petr.C
Rozebrali mi čerpadlo, a je úplně rozpadlý asi jsem to přehnal s těma mixama.
Napsal: 09 srp 2013, 20:42
od dvorky1
a už máš jiný čerpadlo? mám z escorta 1,8 TD 66 kw. Ten typ bez imobilizéru. Stačí jen připojit hadičky pak přetlak od turba a drát s +12 v a pobezi

Cena 2 000 Kč
Napsal: 10 srp 2013, 07:04
od Petr.C
Díky, už mám.