Stránka 3 z 4

Napsal: 19 led 2013, 13:37
od kamilo311
No právě a teď jsem zase tam, kde jsem byl :-( A co máš za rok výroby?

Napsal: 19 led 2013, 14:07
od DOLPH
konec roku 06

Napsal: 19 led 2013, 14:09
od DOLPH
já jsem dvoulitra chtěl a věděl jsem i možná rizika...a šel jsem do toho.zatím fakt spokojenost :)

Napsal: 19 led 2013, 14:16
od kamilo311
Já jsem ho chtěl taky, než jsem narazil na tohle forum :-) Asi mi nic jiného nezbyde, než jít a prostě si vybrat podle všech nejmenší zlo a doufat...

Napsal: 19 led 2013, 14:59
od DOLPH
vybírej podle stavu-pokud natrefíš na dvoulitrovou voňavku-proč ne.díky těmhe fórům,mají nižší cenu a nikdo to nechce ;)

Napsal: 19 led 2013, 15:21
od kamilo311
A myslíš, že třeba v Německu to může být trošku jinak? Myslím ohledně kilometrů, případných oprav na autě atd? A ty čísla motorů najdu kde, na štítcích u motoru a kufru?

Napsal: 19 led 2013, 15:27
od sharik4x4
Nevím jak můžete srovnávat octávku s passatem?To je jak jablko z hruškou.U passata je spoustu věcí jinak než u škodovky.Vyvažovací hřídele,el.ruční brzda,klíček zapalovaní,atd.To jsou trošku jiný auta.
To tu můžete zachvilku napsat že máte huidaye a držíto.
Prosím nezasírejte fórum takovými rady.
Jinak zpět k passatu,volil bych pouze motor 2,0TDI BMP.
V 1,9TDI to nejede,žere a ještě ten pětikvalt.
A passata v 1,9dti bez filtru neseženeš,jejich jenom pár prvních,pak už jen s filtrem motor BLS.Motor BKC jsem v 3C nevyděl.BXE pouze jednou.
A pokud chceš si něco pročíst o 3C passatu tak si najeď do VW fora a tam toho je stohy.

Napsal: 19 led 2013, 15:46
od DOLPH
sharik4x4 píše:Nevím jak můžete srovnávat octávku s passatem?To je jak jablko z hruškou.U passata je spoustu věcí jinak než u škodovky.Vyvažovací hřídele,el.ruční brzda,klíček zapalovaní,atd.To jsou trošku jiný auta.
To tu můžete zachvilku napsat že máte huidaye a držíto.
Prosím nezasírejte fórum takovými rady.
Jinak zpět k passatu,volil bych pouze motor 2,0TDI BMP.
V 1,9TDI to nejede,žere a ještě ten pětikvalt.
A passata v 1,9dti bez filtru neseženeš,jejich jenom pár prvních,pak už jen s filtrem motor BLS.Motor BKC jsem v 3C nevyděl.BXE pouze jednou.
A pokud chceš si něco pročíst o 3C passatu tak si najeď do VW fora a tam toho je stohy.
sorry,ale otázka zněla jestli motor 77,nebo 103 a ty jsou jsou stejné jestli je v oktávce,passatu,nebo audině.
o nějaké ruční brzdě,nebo zámku volantu tady nebylo nic-tak laskavě ty nezasírej,nenasírej a lépe čti.

Napsal: 19 led 2013, 18:49
od kamilo311
CHlapi kašlete na to :-) Spíš mi řekněte, jakto, že každý mi napíše jiný typ motoru, jsem z toho fakt jelen :-(

Napsal: 03 pro 2015, 11:09
od aminochelat
Ahoj, jsem tu nový a zrovna řeším tohle stejné dilema.
Mám Golfa IV 1.9 TDI 74KW a jsem s ním spokojený, supr autíčko, jen se nám narodilo dítě a potřeboval bych větší auto.
a jak tak hledám, tak by se mi líbil Passat B6, ale nevím jestli 1.9 nebo 2.0, takže by mě zajímalo jak to tady dopadlo.

Napsal: 03 pro 2015, 16:31
od Romaneek
Ahoj,
Mám 1,9 BKC takže bez DPF a nelítají tomu ojnice.
Kdyby nebyl za v té době za velmi příjemnou cenu a v super stavu, tak jsem šel do 2,0.
Teď kdybych měl na výběr, tak 1,9 už ne.
Nejede to, žere to (když se chce člověk trochu svézt), krátká převodovka na dálnici nic moc.
Takže za mě 2,0...

Napsal: 03 pro 2015, 17:05
od aminochelat
Romaneek píše:Ahoj,
Mám 1,9 BKC takže bez DPF a nelítají tomu ojnice.
Kdyby nebyl za v té době za velmi příjemnou cenu a v super stavu, tak jsem šel do 2,0.
Teď kdybych měl na výběr, tak 1,9 už ne.
Nejede to, žere to (když se chce člověk trochu svézt), krátká převodovka na dálnici nic moc.
Takže za mě 2,0...
Jaký máš rok výroby?

Napsal: 03 pro 2015, 20:10
od RomanF
Měl jsem 3C s motorem 1.9 BLS něco přes 5 let, namotal 290 tkm. Spokojenost ohromná, nejvíc s tím, že motor 1.9 šel z velký části opravovat s dílama z ATD, BKC, BXE i BMM-BMP. Na údržbu to fakt ušlo. 3C ale není Octavie, údržba leze víc do peněz, ale nestěžuju si, to byla jen poznámka. Převodovka 5q mi na dálnici nevadila, nechal jsem si vyměnit pětku za tu nejdelší, co tam šla. Naopak mě potom ten velkej skok 4-5 bavil.
Jsme na fóru o úpravách, takže nesmím vynechat zmínku o tom, že ten motor měl turbo z BMM, spojku z ATD, úpravu sw od DP.

Napsal: 03 pro 2015, 22:14
od Romaneek
aminochelat: mám 2006..
Jinak viz. podpis..

Napsal: 04 pro 2015, 09:17
od Milda92
V rodině máme dvě O2 1.9tdi BXE obě cca 250 tisíc a bez problému u jedné jen vyměněná dvouhmota jinak krásně spolehlívý.Kámoš O2 BKD předváděčka koupeno s 30 tisíci těd 150 doted opraveno prasklá stěna mezi válci stejně pořád bere vodu,2X turbodmychadlo,3vstřikovače a taktéž spojka druhý známý měl vetší štěstí passat 2.0 BKD všechny vstřiky vyměněny na svolávačku.Radší 1.9 u tech dvoulitru je tech poruch nějak víc.