Stránka 3 z 3

Napsal: 20 pro 2012, 19:45
od bombastiq
mrknout na vačku jestli se nekrijou ventily a když né tak :
sehnat komplet vstřikování z G40/60
dát turbo +coler

nejjednoduší investice cca 10 000,-

Napsal: 20 pro 2012, 20:56
od Thomy
to chce ale vyšší těsnění ne?

Napsal: 20 pro 2012, 21:47
od xkain
záleží na tom, kolik budeš foukat, mně sneslo seriové těsnění necelej 0,5b
nejezdil jsem stím dlouho, ale jelo to pěkně, ikdyž jsem to neměl perfektně odladěné, všechno má svoje pro a svoje proti
jinak, ventili stříhat budou určitě, vždyť to je atmosféra

Napsal: 20 pro 2012, 23:25
od Forest
Turbo je imho nesmysl, naopak resenim by byl kompresor - moznost pripadneho odpojeni, prima umera mezi otackami motoru a kompresoru (a z toho presne dany objem vzduchu). Pro "ladeni" maximalni urovne max. tlaku by bylo mozne pouzit POV.

V takovem pripade tu mam kompresor Eaton M64, kterej by se tam dokazal odvezt svou praci. Kdyztak mi posli zpravu.

Napsal: 21 pro 2012, 09:21
od xkain
já už nějakou zkušenost s přestavbou atmosféry na turbo mám, tak bych spíš šáhl po kompresoru- důvod je jednoduchej- íp by se myslím ladila směs než u turba-než mi fouklo turbo, tak to bylo bohaté, když mi fouklo, tak chudé, ale faktem zůstává, že přeplńování ať turbem, nebo kompresorem jsou nejlevnější koně

Napsal: 21 pro 2012, 09:32
od Jayson
Stejně tak jako u kompresoru to musíš doladit, takže tak jako tak, úprava řídící jednotky (nebo výměna) tě nemine.

Napsal: 21 pro 2012, 10:24
od xkain
to sice jo, ale kompresor má plinulej náběh, takže by možná stačilo jen zvednout tlak na vstřikovací liště, což u turba ee, fakt je ale zase ten, že tubo potřebuje pro svoji práci menší výkon z motoru, než kompresor
Ale za mně - pokud do toho nechce narvat víc, jak 15 000,- a koně chce, tak bych šel do přeplňovaní, tam ty koně jsou jisté. Pokud to někoho zajímá, tak doporučuju forum www.e30.cz tam je o těchle úpravách napsáno hodně.

Napsal: 21 pro 2012, 11:21
od bombastiq
ale chuje leda , když jo to fouknout tak stáhnout písty na soustruhu , dát kovový těsnění , a jezdit na e85
furt si uvědomte že neladíte skyline s 800ps

když se to povedlo už několika lidem tenhle postup tak proč by to nešlo i ted

Napsal: 21 pro 2012, 11:44
od Jayson
jj a za 10tis jim to sežere písty jak to bude chudý :P

Napsal: 21 pro 2012, 12:19
od xkain
nesežere.. v mém okolí jezděj 2 atmosféry překopaný na turbo, sám jsem to měl taky, když se chce, tak jde všechno, tady bych měl spíš strach o kliku, jestli je opravdu jen 3x uložená

Napsal: 21 pro 2012, 14:47
od Vici
Jiri92 píše:Ale tady byla řeč o motoru 1.4 44kw v Ibize a to je úplně jiný motor než OHV ve Fabii....
někdo psal o 3x uložené klice.. pak by to byl OHV
pak je myslím 1,4VW 8v a ten je stejné koncepce jako třeba 1,6 AEE

jinak pokud je benzín chudý hodně, tak písty vydrží chvíli.. 10tkm by byl zbožný sen ;)

Napsal: 21 pro 2012, 16:34
od Golfisko
Bude to znít divně, ale asi bych to auto prodal a pořídil něco co má už ty koně v základu ;) Rozhodně to bude mít pak menší spotřebu než po úpravě

Napsal: 21 pro 2012, 18:07
od Thomy
No já myslim, že když se to hezky odladí, tak by snad nemělo :)

Napsal: 09 bře 2013, 10:59
od 944
Já bych tam dal dozadu VELKÝ KŘÍDLO a bude to mít hned o 20 koní víc :D
to by mohlo strejdovi pro začátek stačit....