Stránka 3 z 8

Napsal: 26 led 2013, 22:36
od spawn133
Co je lepsie pouzit, haldex alebo diferencial...

Napsal: 27 led 2013, 11:04
od JohnnyBOSS
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Dc0 ... ature=fvwp tohle už je jiná káva, než se točit po parkovišti dokola (LOL)

Napsal: 27 led 2013, 11:08
od JohnnyBOSS

Napsal: 27 led 2013, 11:20
od eazy20
Andre píše:Nemá to se serií vůbec nic společného, je ovládaný externě hydraulikou a hlavně nejspíš by jsi to asi nezaplatil.
ja to nechcem,len ma to zaujima,ze co tam je pouzite,kedze napr tie octavie nemaju problem ist bokom hocikedy

Napsal: 27 led 2013, 13:42
od Andre
spawn133 píše:Co je lepsie pouzit, haldex alebo diferencial...
Kam použít? Nejde přece nahradit diferenciál haldexem (a obráceně taky ne).
Pokud měla být otázka co vybrat, tak jsem pro rozvod třemi diferenciály. Sice jsem osobně nezaznamenal nějaký zásadní rozdíl v trakci mezi quattrem (s thorsenem) a haldexem (i když v C4 s thorsenem i v zadním difu to nemělo opravdu chybu), ale s klasickým quattrem jsou ty zatáčky opravdu zábavnější. S haldexem (seriovým) to jde bokem samozřejmě taky, ale je to pracnější.

Napsal: 27 led 2013, 14:02
od toby66kw
Měl sem haldex v G4 220ps , je to naprosto unikátní pocit jak lehce jede auto dopředu , problém vznikne jak se začne brzdit :D

Napsal: 27 led 2013, 17:17
od spawn133
Andre píše:
spawn133 píše:Co je lepsie pouzit, haldex alebo diferencial...
Kam použít? Nejde přece nahradit diferenciál haldexem (a obráceně taky ne).
Pokud měla být otázka co vybrat, tak jsem pro rozvod třemi diferenciály. Sice jsem osobně nezaznamenal nějaký zásadní rozdíl v trakci mezi quattrem (s thorsenem) a haldexem (i když v C4 s thorsenem i v zadním difu to nemělo opravdu chybu), ale s klasickým quattrem jsou ty zatáčky opravdu zábavnější. S haldexem (seriovým) to jde bokem samozřejmě taky, ale je to pracnější.

Jasne, nejde nahradit, praveze rozmyslam na prerobeni 4x4 a neviem sa rozhodnut co je lepsie pouzit haldex alebo dif. Co bude lepsie drzat zatacky atd. Ci sa mam vobec do prerabky pustat...
Inak dik za odpoved. A jak si myslel tremi diferencialmi?

Napsal: 27 led 2013, 19:55
od eazy20
3diferaky- predny,stredovy a zadny ;)

Napsal: 27 led 2013, 20:23
od Andre
spawn133 píše:
Andre píše:
spawn133 píše:Co je lepsie pouzit, haldex alebo diferencial...
Kam použít? Nejde přece nahradit diferenciál haldexem (a obráceně taky ne).
Pokud měla být otázka co vybrat, tak jsem pro rozvod třemi diferenciály. Sice jsem osobně nezaznamenal nějaký zásadní rozdíl v trakci mezi quattrem (s thorsenem) a haldexem (i když v C4 s thorsenem i v zadním difu to nemělo opravdu chybu), ale s klasickým quattrem jsou ty zatáčky opravdu zábavnější. S haldexem (seriovým) to jde bokem samozřejmě taky, ale je to pracnější.

Jasne, nejde nahradit, praveze rozmyslam na prerobeni 4x4 a neviem sa rozhodnut co je lepsie pouzit haldex alebo dif. Co bude lepsie drzat zatacky atd. Ci sa mam vobec do prerabky pustat...
Inak dik za odpoved. A jak si myslel tremi diferencialmi?
Pokud máš na mysli auto v podpisu, tak máš jen jednu možnost. Pár lidí to tu dělalo, ale myslím, že je podstatně jednodušší prodat a koupit.

Napsal: 27 led 2013, 21:18
od luke.bean
tady inzerát z eWRC.cz , můžeš zainvestovat (LOL) (LOL)

Nadpis Diferenciál Haldex se samosvorem
Datum 26. 1. 2013
Text inzerátu Oboustranný lamelový samosvor,místo spojky haldex pevný mezikus,výroba p.Jančík,jeté 4 závody,vhodné na autocross
Cena 27tis
Email Batoh.m@seznam.cz
Telefon 776558266

Napsal: 27 led 2013, 21:51
od Andre
luke.bean píše:tady inzerát z eWRC.cz , můžeš zainvestovat (LOL) (LOL)

Nadpis Diferenciál Haldex se samosvorem
Datum 26. 1. 2013
Text inzerátu Oboustranný lamelový samosvor,místo spojky haldex pevný mezikus,výroba p.Jančík,jeté 4 závody,vhodné na autocross
Cena 27tis
Email Batoh.m@seznam.cz
Telefon 776558266
V tomto stavu je to ale do běžného provozu nepoužitelné, pokud tam lze ten haldex přehodit, tak OK.

Napsal: 28 led 2013, 07:33
od spawn133
Andre píše:
Pokud máš na mysli auto v podpisu, tak máš jen jednu možnost. Pár lidí to tu dělalo, ale myslím, že je podstatně jednodušší prodat a koupit.
Aj som si myslel, ze prerabat nieco na take, na to co je uz v zaklade hotove je nestastne riesenie. Takze uz som si to rozmyslel...
Dikv (crazy)

Napsal: 28 led 2013, 13:19
od Markus01
Andre píše:
luke.bean píše:tady inzerát z eWRC.cz , můžeš zainvestovat (LOL) (LOL)

Nadpis Diferenciál Haldex se samosvorem
Datum 26. 1. 2013
Text inzerátu Oboustranný lamelový samosvor,místo spojky haldex pevný mezikus,výroba p.Jančík,jeté 4 závody,vhodné na autocross
Cena 27tis
Email Batoh.m@seznam.cz
Telefon 776558266
V tomto stavu je to ale do běžného provozu nepoužitelné, pokud tam lze ten haldex přehodit, tak OK.
Nepoužitelné z jakého důvodu?

Napsal: 28 led 2013, 15:01
od netopier
Markus01 píše:
Andre píše:
luke.bean píše:tady inzerát z eWRC.cz , můžeš zainvestovat (LOL) (LOL)

Nadpis Diferenciál Haldex se samosvorem
Datum 26. 1. 2013
Text inzerátu Oboustranný lamelový samosvor,místo spojky haldex pevný mezikus,výroba p.Jančík,jeté 4 závody,vhodné na autocross
Cena 27tis
Email Batoh.m@seznam.cz
Telefon 776558266
V tomto stavu je to ale do běžného provozu nepoužitelné, pokud tam lze ten haldex přehodit, tak OK.
Nepoužitelné z jakého důvodu?
lebo sa to potom sprava ako auto bez medzinapravaku tzn ze sa s tym da ist len na nespevnenom povrchu, bez toho aby trpelo prevodove ustrojenstvo

Napsal: 28 led 2013, 15:14
od Markus01
netopier píše:
Markus01 píše:
Andre píše: V tomto stavu je to ale do běžného provozu nepoužitelné, pokud tam lze ten haldex přehodit, tak OK.
Nepoužitelné z jakého důvodu?
lebo sa to potom sprava ako auto bez medzinapravaku tzn ze sa s tym da ist len na nespevnenom povrchu, bez toho aby trpelo prevodove ustrojenstvo
Takže jde o tzv. "napružení karoserie" jestli to dobře chápu.