Napsal: 25 kvě 2013, 06:29
Vis co ty odborníků lehni si pod jakoukoli OII a pak tu neco kecej ju brzdy jsi videl asi jen z jedouciho vlaku
Auta, auta, auta..
http://www.dieselpower.cz/forum/
favo píše:Jen opravdový odborník může napsat pseudo kotouče Brembo. To by se dalo napsat spíše o ATE než o Brembo. Ještě jsem totiž neviděl žádný sportovní auto osazené z výroby komponenty Ate.chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
Předpokládám že těch "230" hp využíváš na plno aby jsi poznal jak brzdy funguji či nefungují. To že máš pod kapotou takové stádo ještě neznamená, že nejezdíš jako důchodce. Já mám pod kapotou 165 naftových koní a 393 Nm a obyčejný kotouče feroda jsou na tom lépe než zmíněná kombinace Ate Power disc a desky Ate ceramic které jsem měl na zadku kde se po nich nechce žádnej extra výkon a přesto selhaly. Navíc nejsem sám kdo má stejnou zkušenost s Ate, jedny pohořely i na O1 RS a to žádný žihadlo není.
Ovšem najdou se i tací co s touto kombinací žádné problémy nemá a brzdí jím to skvěle, takže otázka zní v kolika zemích si Ate nechává brzdy vyrábět a jen na ně lepí svoje logo. Chlápek od kterého jsem brzdy měl prodal tři sady a z toho dvě byly na reklamaci a jen jedna funguje skvěle.
Hmm, asi jo tedaSpeeder píše:To už se ale bavíme o limitní jízdě někde na okruhu. Kámoš má Leona Cupru a je spokojenej (nevim co tam je za brzdy).
Hurá konečné někdo kdo o tom něco opravdu ví !!!!JENDA T4 píše:favo píše:Jen opravdový odborník může napsat pseudo kotouče Brembo. To by se dalo napsat spíše o ATE než o Brembo. Ještě jsem totiž neviděl žádný sportovní auto osazené z výroby komponenty Ate.chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
Předpokládám že těch "230" hp využíváš na plno aby jsi poznal jak brzdy funguji či nefungují. To že máš pod kapotou takové stádo ještě neznamená, že nejezdíš jako důchodce. Já mám pod kapotou 165 naftových koní a 393 Nm a obyčejný kotouče feroda jsou na tom lépe než zmíněná kombinace Ate Power disc a desky Ate ceramic které jsem měl na zadku kde se po nich nechce žádnej extra výkon a přesto selhaly. Navíc nejsem sám kdo má stejnou zkušenost s Ate, jedny pohořely i na O1 RS a to žádný žihadlo není.
Ovšem najdou se i tací co s touto kombinací žádné problémy nemá a brzdí jím to skvěle, takže otázka zní v kolika zemích si Ate nechává brzdy vyrábět a jen na ně lepí svoje logo. Chlápek od kterého jsem brzdy měl prodal tři sady a z toho dvě byly na reklamaci a jen jedna funguje skvěle.
myslím že tím myslel že všema tady vychvalované brembo,mají s brembo společnej tak nápis na krabici a jedná se o aušus(kopii,napodobeninu,plagiát) tahanej z polska