Stránka 3 z 3

Napsal: 25 kvě 2013, 06:29
od chipmann
Vis co ty odborníků lehni si pod jakoukoli OII a pak tu neco kecej ju brzdy jsi videl asi jen z jedouciho vlaku

Napsal: 25 kvě 2013, 07:54
od JENDA T4
favo píše:
chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
Jen opravdový odborník může napsat pseudo kotouče Brembo. To by se dalo napsat spíše o ATE než o Brembo. Ještě jsem totiž neviděl žádný sportovní auto osazené z výroby komponenty Ate.
Předpokládám že těch "230" hp využíváš na plno aby jsi poznal jak brzdy funguji či nefungují. To že máš pod kapotou takové stádo ještě neznamená, že nejezdíš jako důchodce. Já mám pod kapotou 165 naftových koní a 393 Nm a obyčejný kotouče feroda jsou na tom lépe než zmíněná kombinace Ate Power disc a desky Ate ceramic které jsem měl na zadku kde se po nich nechce žádnej extra výkon a přesto selhaly. Navíc nejsem sám kdo má stejnou zkušenost s Ate, jedny pohořely i na O1 RS a to žádný žihadlo není.
Ovšem najdou se i tací co s touto kombinací žádné problémy nemá a brzdí jím to skvěle, takže otázka zní v kolika zemích si Ate nechává brzdy vyrábět a jen na ně lepí svoje logo. Chlápek od kterého jsem brzdy měl prodal tři sady a z toho dvě byly na reklamaci a jen jedna funguje skvěle.

myslím že tím myslel že všema tady vychvalované brembo,mají s brembo společnej tak nápis na krabici a jedná se o aušus(kopii,napodobeninu,plagiát) tahanej z polska

Napsal: 25 kvě 2013, 19:55
od Kornout
Speeder píše:To už se ale bavíme o limitní jízdě někde na okruhu. Kámoš má Leona Cupru a je spokojenej (nevim co tam je za brzdy).
Hmm, asi jo teda (LOL)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 97&start=0

Napsal: 26 kvě 2013, 06:17
od chipmann
JENDA T4 píše:
favo píše:
chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
Jen opravdový odborník může napsat pseudo kotouče Brembo. To by se dalo napsat spíše o ATE než o Brembo. Ještě jsem totiž neviděl žádný sportovní auto osazené z výroby komponenty Ate.
Předpokládám že těch "230" hp využíváš na plno aby jsi poznal jak brzdy funguji či nefungují. To že máš pod kapotou takové stádo ještě neznamená, že nejezdíš jako důchodce. Já mám pod kapotou 165 naftových koní a 393 Nm a obyčejný kotouče feroda jsou na tom lépe než zmíněná kombinace Ate Power disc a desky Ate ceramic které jsem měl na zadku kde se po nich nechce žádnej extra výkon a přesto selhaly. Navíc nejsem sám kdo má stejnou zkušenost s Ate, jedny pohořely i na O1 RS a to žádný žihadlo není.
Ovšem najdou se i tací co s touto kombinací žádné problémy nemá a brzdí jím to skvěle, takže otázka zní v kolika zemích si Ate nechává brzdy vyrábět a jen na ně lepí svoje logo. Chlápek od kterého jsem brzdy měl prodal tři sady a z toho dvě byly na reklamaci a jen jedna funguje skvěle.

myslím že tím myslel že všema tady vychvalované brembo,mají s brembo společnej tak nápis na krabici a jedná se o aušus(kopii,napodobeninu,plagiát) tahanej z polska
Hurá konečné někdo kdo o tom něco opravdu ví !!!!

Napsal: 26 kvě 2013, 08:48
od favo
I kdyby byly z Polska nebo z Číny tak mě Brembo nikdy nezklamalo, Ate už jo a né jednou a nejsem sám. Proto i kdyby mělo Ate továrnu na té nejmodernější úrovní a Brembo v "Polsku" mělo jen nějakou ušmudlanou manufaktůru a kotouče který jsem zkoušel byly jak vy znalci píšete z Polska, tak prostě brzdy vyrobit umí.
Je mi úplně fuk od jakého výrobce má brzdy OII protože to u mě není sportovní auto. Když už tu chcete dělat chytrý, tak aspoň čtěte co tu píši.
Pokud nechápete co je to sportovní auto a máte dojem že je to všechno na co dáte čip a křídlo, tak mám na mysli Ferrari, Porsche, Lamborginy a podobný značky vyrábějící sportovní auta a pochybuji, že na nich nejdete výrobky Ate. Navíc to že jsou na OII použity komponenty jako držáky třmenů a třemny samotný od Ate neznamená, že tam jsou kotouče a desky od tohoto výrobce a klidně se vsaadím, že nejsou a kotouč a desky jsou to co auto zastaví spolehlivě. Třmen ani držák třmenů a jejich kvalita materálu tomů moc nepomůžou.
Dovolím si jen napsat že všíchni jak tu děláte chytrý víte hovno od koho a kde kotouče a desky kupují a když vám napíši že přímo od výrobce tak stejně neuvěříte, ale mě je to jedno, není mi 18 abych si tu musel honit triko a dokazovat si kolik už jsem toho vyčetl na internetu. Chtěl jsem jen poradit a podělit se svými zkušenostmi, někdo je za to rád a někdo musí dokázovat že ví víc, budiš každýho věc.

Napsal: 26 kvě 2013, 10:07
od chipmann
Je ty jsi mimo ale i tak Děkuji za reakci čekal jsem na ni :-D:-D:-D jenrpro pořádek nikdo tu nesrovnaval OII s ferarri to fakt muze jenom blazen tohle napsat

Napsal: 26 kvě 2013, 16:33
od favo
Pokud to tu čtou normální lidi, tak si udělají obrázek sami kdo znás je mimo.
Stačí když si přečtou co jsem napsal já a jak jsi reagoval Ty a co jsem ti na to napsal já a jak jsi opět reagoval.
Já napíši že na sportovních vozech brzdy od Ate nenajdeš a ty hned meleš něco o OII a že jsem brzdy viděl jen z vlaku. Já napíši že OII u mě není sportovní auto a pro názornost napíši co si představuji pod pojmem sportovní vůz a Ty se hned rozčiluješ že tu OII nikdo s Ferarri nesrovnával a přitom jsi to byl Ty.
Nic o mě nevíš, ani mě neznáš, tak mě nesuď. Já tu taky nepíši nic o tom, jak na mě působíš Ty. Konečně to ani nikoho nezajímá.