Stránka 3 z 8
Napsal: 30 pro 2013, 12:38
od PepaZima
tiff píše:PepaZima píše:Cestuji pravidelně do Itálie a při cestě zpět s 4 cestujícími v autě včetně řidiče a kufr napráskaný kartony vín, bagáže a jíných věcí s minimálně přes 100kg nákladu se 1.6 TDI vypořádal brilantně a se spotřebou, které jsem nemohl uvěřit.
Kolik?
Ja s OII 1.6 TDI davam dalnici pri klidne jizde 140km/h tacho na tempomat za 5,5l.
Nejvic me ale stve, ze mnohem vetsi a tezsi SuperbII 2.0TDI 140k zvlada to same za 5,6l

Podle PP počítače 5.3 - 5.4L. Pneu Continental EcoContact 5, 195/65 R15 91V, předek 2.4 zadek 3.1 při tachometrových 130km/h a 2450otáček.
Údaje víceméně odpovídají, protože na jednu nádrž ujedu pravidelně 1000km a ještě tam něco málo zbyde z rezervy.
Zajímavostí je, jak tento motor je citlivý na počasí... Jednou jsem jel do německa a měl jsem ty nejhorší podmínky: silný vítr, děšt... To se spotřeba při 130km/h vyšplhala přes 6.5L - žádná sláva. To samé když jsem sledoval spotřebu při jízdě do Francie za vínem do Montpellieru. Francouzi tedy mají skvělé dálnice a až do Lyonu spotřeba byla 5.4L, 130km/h. Ale za Lyonem mne chytl déšt a silnější vítr a hned spotřeba stoupla o litr!
Rekord byl při jízdě z Poděbrad do Prahy na Barrandov po dálnici a jižní spojce. Jel jsem 90km/h na 5tku, sám a spotřeba byla finálně 3.8L.
Jako vzduchový filtr mám KN - vím, že ho spoustu lidí nemá rádo, ale testuji ho. Na zadní nápravě mám pak zátěžové pružiny MAD, které jsou skvělé, sice trochu zvednou zadek, ale nemá to výrazný vliv na spotřebu nebo jízdní vlastnosti
Napsal: 30 pro 2013, 20:46
od batoo
Rapid zere pri cca 50km pri rychlosti 160km/h cca 7l/100km.
Vic uz to moc nebere, jednou pri 200km/h to zralo 9.5L ale to byl extrem.
Pri 130km/h to bere cca 5.3L.
Takze jako motor docela povedenej, ale na 5.ku tomu chybi sila do kopce.
Napsal: 30 pro 2013, 21:18
od Power156
Ladas píše:nechci být prorok ale čekej vstřiky
a čerpadlo - vetšinou v zime nechytá, vstřiky tak 60tis km

Napsal: 30 pro 2013, 21:19
od Power156
Biimbo píše:Ladas píše:Biimbo píše:nový vstřik stojí asi 3500kč, což není tak zlý..
¨
ukaž mi první autorizák co je za 3500 prodává hned pro 4 běžím...
neříkej že ty chodíš nakupovat do autorizáku
http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrik ... ?_fid=ed69
odečti si 10% slevu na IČO a dph a seš ani ne na 3300 kč..
Ta 1.6 je na houby, že má dlouhý kvalty a hlavně 5ku a proto pocitově nejede. 6ti kvalt jede líp..
co ja vim tak kus je za 15000Kč
Re: motor 1,6tdi CR
Napsal: 05 led 2016, 11:40
od PepaZima
ondrix píše:Zdravim,
Mam zaujem o kupu OII face s tymto motorom. Ma niekto skusenosti co sa tyka poruchovosti?
Vopred dakujem za odpovede.
Po delši době přikládám své zkušenosti. Má OKI II má nyní okolo 210 tis km, kdo kupuje auto, které má skutečně 150tis km potká a nemine jej následující:
1. Okolo 200 tis km výměna komplet všech vstřiků
2. Ve 150 tis km výměna komplet rozvodů včetně pumpy
3. Výměna EGR komplet
4. Okolo 200 tis km výměna komplet DPF nebo repase - protisměrné vyplalování pokud máte štěstí že DPF není prasklý
5. Pokud neděláte geometrii kažý rok, tak výměna komplet zadních ramen
6. Ložiska kol přední a zadní - ty mě ještě naštěstí nepotkaly
7. Komplet výměna spojky včetně dvouhmoty
8. Možná repase plaivového čerpadla po 200 tis km
Každý si spočítá, kolik jednotlivé díly stojí s prací u autorizovaného či neautorizovaného servisu. Zásadní otázka zní: Stojí opravdu za to ta krásná spotřeba 5.2 - 5.3L, spolehlivost a hlavně ceny náhladních dílů?
Pokud by vstřiky Continental šly repasovat, DPF stál přijatelnou cenu, nikoliv téměr 50 tis jako v autorizovaném servisu a díly byly celkově levnější, asi bych si ji nechal.
Nyní, při těchto astronomických částkách auto prodávám a na jaře jdu do jiné značky a výhradně atmosféry.
Re: motor 1,6tdi CR
Napsal: 05 led 2016, 11:41
od PepaZima
K DPF, da se sehnat od JMJ - polsky vyrobce okolo 13tis, ovsem nejsem si jisty kvalitou
Re: motor 1,6tdi CR
Napsal: 05 led 2016, 11:41
od PepaZima
Cena noveho vstriku Continental +- 6700 s DPH
Re: motor 1,6tdi CR
Napsal: 05 led 2016, 11:56
od turbo kamna power
PepaZima píše:
1. Okolo 200 tis km výměna komplet všech vstřiků
2. Ve 150 tis km výměna komplet rozvodů včetně pumpy
3. Výměna EGR komplet
4. Okolo 200 tis km výměna komplet DPF nebo repase - protisměrné vyplalování pokud máte štěstí že DPF není prasklý
5. Pokud neděláte geometrii kažý rok, tak výměna komplet zadních ramen
6. Ložiska kol přední a zadní - ty mě ještě naštěstí nepotkaly
7. Komplet výměna spojky včetně dvouhmoty
8. Možná repase plaivového čerpadla po 200 tis km
Nestraš, mám najeto 195t. km a zatím vše původní

EGR, vstřiky, čerpadlo, DPF vypadají zatím dobře, možná nechám jen vyčistit DPF časem. A spojku mám jednohmotu od výroby

jen udělám teď rozvody preventivně, ale pumpa neteče, jen píská některá z kladek za studena.
Napsal: 05 led 2016, 13:07
od roman1648
Ladas píše:Biimbo píše:nový vstřik stojí asi 3500kč, což není tak zlý..
¨
ukaž mi první autorizák co je za 3500 prodává hned pro 4 běžím...
Autorizák 100% ne a i v APM jsem ho kupoval myslim za 6tis. a to tam máme slevu jak Brno, takže 3500 bych bral hned - to je funglovka nebo repas ?
Jinak samozřejmě svoje neduhy ty motory mají,háklivý na naftu jak psáno výše,ano,ale který CR není ? Ale že by to byla vyloženě špatná motoráž si nemyslím. Na běžné užívání výkonově v pohodě, já osobně se starou a děckama v sedačkách moc nezávodím...
Nedá se to srovnávat s nesmrtelnýmy rotačkama, to je snad +/- každýmu jasný...

Re: motor 1,6tdi CR
Napsal: 05 led 2016, 15:47
od PepaZima
turbo kamna power píše:PepaZima píše:
1. Okolo 200 tis km výměna komplet všech vstřiků
2. Ve 150 tis km výměna komplet rozvodů včetně pumpy
3. Výměna EGR komplet
4. Okolo 200 tis km výměna komplet DPF nebo repase - protisměrné vyplalování pokud máte štěstí že DPF není prasklý
5. Pokud neděláte geometrii kažý rok, tak výměna komplet zadních ramen
6. Ložiska kol přední a zadní - ty mě ještě naštěstí nepotkaly
7. Komplet výměna spojky včetně dvouhmoty
8. Možná repase plaivového čerpadla po 200 tis km
Nestraš, mám najeto 195t. km a zatím vše původní

EGR, vstřiky, čerpadlo, DPF vypadají zatím dobře, možná nechám jen vyčistit DPF časem. A spojku mám jednohmotu od výroby

jen udělám teď rozvody preventivně, ale pumpa neteče, jen píská některá z kladek za studena.
No bud rad, ze zatim to tak mas. Pokud pouzivas kvalitni naftu a menis palivovy filtr kazdych 20 tis km, tankujes Vervu nebo davas VIF aditiva, tak se vstriky nepridrou. Bohuzel ale, co jsem slysel a z vlastni zkusenosti, tak tyto piezo se casem a opotrebenim vyzkratuji - elektricky piezo clanek. To se stalo bohuzel me, kdy pri ceste do italie vynechal vstrik c.2, auto zaskubalo a jelo na 3 valce. Oprava: 850 eur za vstrik+ prace - mimochodem za pouzity vstrik samozrejme... Tohle chteji v Italii za to. Nechal jsem se radsi odtahnout do CR znamymi. Proto bych pri magicke hranici 200tis resil preventivne vymenu vsech, pokud clovek chce mit 100% jistotu. To same bych udelal s DPF u Advanpure, oboustranne vypaleni a necekal bych na nic. S pumpou bych tez neriskoval a vymenil hned, nestoji moc. Se spojkou to mas dobre, jednohmota nestoji takovy randal jako dvouhmota. EGR pokud vim jde vycistit. Jako motor je dobry, neni nespolehlivy, ale je to commonrail a ten stejne bude chtit investice, na ktere bych se rozhodne pripravil... Ted ve Svete Motoru je zajimavy clanek o 1.6 TDI CAYC
Napsal: 05 led 2016, 18:13
od Rolan
Biimbo píše:Ladas píše:Biimbo píše:nový vstřik stojí asi 3500kč, což není tak zlý..
¨
ukaž mi první autorizák co je za 3500 prodává hned pro 4 běžím...
neříkej že ty chodíš nakupovat do autorizáku
http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrik ... ?_fid=ed69
odečti si 10% slevu na IČO a dph a seš ani ne na 3300 kč..
Ta 1.6 je na houby, že má dlouhý kvalty a hlavně 5ku a proto pocitově nejede. 6ti kvalt jede líp..
http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrik ... ?_fid=ed69
Po dvou letech nejsou ceny 3300Kč za kus po slevě, ale 6300Kč
Laďas měl pravdu - došly zásoby.
Napsal: 05 led 2016, 18:36
od GolfV77
Bohužel je to tak ja je před rokem kupoval u AMD autodily a jeden me vyšel na 3200kc dnes je prodávají přes 5tis.
Napsal: 05 led 2016, 19:10
od amater
Kamos ma firemnu oct po 1,6cr a ma na nej uz cez 300tis... Pricom auto jazdi na LL, menene boli akurat rozvody, ostatne je povodne napriek tomu ze uz dva krat natankoval do nej benzin a zakazdym isiel az kym nepostala.... Vycerpane, vycistene a ide dalej.... A sef mu nechce kupit nove, ved vsak tomu nic nieje, este stovku to musi dat... No neviem ale co by ini za to dali, nie? Tomu hovorim sakra vydareny kus...

Napsal: 05 led 2016, 22:16
od frantisek28
Nebude to tym, ze je fakticky prvy majitel?
Relevantne by boli prispevky od ludi co maju najazdene 200 000 a viac, avsak ako prvy majitel.
Ine je, ked sa auto dotiahne z nemcoch (B, ci FR, IT atd...), upravi sa na 120 000 a dalsi majitel potom uz len sype peniaze do auta...
Napsal: 05 led 2016, 22:19
od amater
Na tom urcite nieco bude...