Stránka 3 z 5

Napsal: 24 říj 2013, 19:43
od sikin1987
tak sem se docetl,ze zavada zdehcnai byva rele 109. tak sem racne sundal potreti kryt:D protoze sme resil rele 103 na zhaveni. relatko vypada dobre,ale prd tomu rozumim. nasadil sem a zdechlo po 2 km zase. tak sem se nasral sundal kryt ,ze to necham dole a budu poslouchat,ale kurna hodinu na volnobeh turovani a nezdechlo. zitra to relatko koupim neverim tomu,ale ptrebuju to resit chci to strelit a koupit octavii 1 myslim,ze daleko spolehlivejsi auto samozrejme rotacku

Napsal: 24 říj 2013, 20:03
od jafi
sikin1987 píše:tak sem se docetl,ze zavada zdehcnai byva rele 109. tak sem racne sundal potreti kryt:D protoze sme resil rele 103 na zhaveni. relatko vypada dobre,ale prd tomu rozumim. nasadil sem a zdechlo po 2 km zase. tak sem se nasral sundal kryt ,ze to necham dole a budu poslouchat,ale kurna hodinu na volnobeh turovani a nezdechlo. zitra to relatko koupim neverim tomu,ale ptrebuju to resit chci to strelit a koupit octavii 1 myslim,ze daleko spolehlivejsi auto samozrejme rotacku
relatko 109 je relatko zhavenia a robi problemy pri startoch, myslim ze by ti nejako preblikaval kontrolka zhavenia keby si ho mal vadne

Napsal: 24 říj 2013, 20:17
od sikin1987
rele zhaveni je 103. 109 je RJ palivoveho systemu. sice nekdo uvadi zhaveni,ale je to kravina

Napsal: 24 říj 2013, 20:20
od Slavkov
jafi píše:relatko 109 je relatko zhavenia a robi problemy pri startoch, myslim ze by ti nejako preblikaval kontrolka zhavenia keby si ho mal vadne
Obávám se, že se mýlíš... 109 napájí ECU 8)
Mimochodem kontrolka žhaven není napojená na relé, ale právě na ECU... a její různé blikání signalizuje asi 8 závad... např. včetně vadného spínače brzdového pedálu...

Napsal: 24 říj 2013, 20:26
od jafi
no a kazdí mi hovoril ze 109 , ale to je jedno, kontrolka zhavenia mi neblika, relatka preskusane od 102, 103 , 109 a aj tak auto blbne

Napsal: 24 říj 2013, 22:00
od dhfool
krajo9 píše:kurnik ved tandem je novy menil som ho a vstreky boli na stolici mam od nich aj protokol ze su ok...nerad by som zase nieco menil zbytocne
Těžko říct, každopádně hodnoty vstřiků máš docela mimo. Normální hodnota bývá 0 +- 50...

Napsal: 25 říj 2013, 14:22
od krajo9
tak ja to tipujem ze vstreky uz nie su ok aj ked na stolici ukazovali ze ok su....

Napsal: 25 říj 2013, 14:51
od sikin1987
proc mu kecas takove nesmysly? vdzyt ma korekce uplne luxusni. ja bych se obala az kdyz ma jeden vstriko treba +1,2 proti druhymu co ma 0,1
ja vcera nameril -0,12 +0,31 0,22 0,28 a myslim,ze naprosto vpohode.
jak mas ten motor hlucny? jme se zda,ze ten muj moc mlati,ale PD je vseobecne hlucnejsi jak rotacka

Napsal: 25 říj 2013, 17:20
od krajo9
luxusne nie su ani z daleka...testoval som to za jazdy ked trha motorom a vyrovnavacie davky skocia pri tom traseni aj na 1,6 na stvrtom valci ....aj ked je tolerancia +- 2,8 podla mna je zle uz vsetko okolo 1 a kanal 23 to nie je ziadna slava tiez...mal som si to moznost porovnat na kamaratovom passate tiez 1,9 pdcko a tie hodnoty na 13 aj pri zatazi si maximalne do +-0,5 a vobec sa tak chaoticky nemenia a kanal 23 tie hodnoty su ovela mensie ako moje a auto ide kraaaasne....takze tie hodnoty na volnobeh ti nepovedia vsetko...na volnobech mam aj ja krasne hodnoty v 13ke

Napsal: 25 říj 2013, 17:35
od sikin1987
du zmerit kanal 23 motor bude mit tak 20 stupnu

Napsal: 25 říj 2013, 18:14
od sikin1987
tak sem to napojil motor mel 28 stupnu a kanal 13 byl od 0,2 do 0,4kolisa v setinach a ten kanal 23 mam plusove hodnotyjedne valec ma kolo 60 ostatni kolem 35-45 co to znamena?

Napsal: 25 říj 2013, 23:12
od dhfool
sikin1987 píše:proc mu kecas takove nesmysly? vdzyt ma korekce uplne luxusni. ja bych se obala az kdyz ma jeden vstriko treba +1,2 proti druhymu co ma 0,1
ja vcera nameril -0,12 +0,31 0,22 0,28 a myslim,ze naprosto vpohode.
jak mas ten motor hlucny? jme se zda,ze ten muj moc mlati,ale PD je vseobecne hlucnejsi jak rotacka

Taky jsem nekomentoval korekce, ale BIP v kanále 23. Navíc kanál 13 zahrnuje korekci zrychlení VÁLCE takže je do ní zahrnuto víc věcí (komprese, celkový výkon válce...). A rozhodně jsem neřekl, že jsou vstřiky špatné. To se nedá vyčíst...

Pokud tandem dodává dost nafty, tak už jedině podfukují vstřiky a dostává se vzduch do kanálu v hlavě. Jinak si to neumím vysvětlit.

Napsal: 27 říj 2013, 16:30
od krajo9
ale odkial sa tam moze dostavat vzduch???hlava je po repase sediel vstrekov...vsetko tam je nove a ked som napojil na tandem naftu priamo z flase trasie presne tak isto

Napsal: 27 říj 2013, 22:08
od dhfool
Komprese z válce kolem podložky na vstřiku.

Napsal: 29 říj 2013, 11:15
od krajo9
ak by to bola kompresia z valca da sa to nejako zistit???popripade co treba urobit preventivne aby to nerobilo???staci vymenit tie podlozky pod vstreky alebo treba aj nejako zabrusit to sedlo????