Stránka 3 z 4
Napsal: 12 bře 2014, 13:58
od Toreto
egt budik depo skresluje
Napsal: 12 bře 2014, 22:01
od JasteR
Dovolil jsem si pridat kratke video + kvalitnejsi graf.

Napsal: 12 bře 2014, 23:52
od luigi5
dovolim si akorat na tomtom krasnym kousku jednu vyjimku.... Mas obracene nasroubovany zadni chlazeny brzdy
Zavazicko drzaku brzdice patri dolu

Napsal: 13 bře 2014, 07:37
od titan0306
Máš pravdu, musel jsem se jít podívat na své.

Napsal: 13 bře 2014, 13:14
od luigi5
jojo to pozna pouze radny brzdovy ladic

Napsal: 13 bře 2014, 14:29
od Andre
Jakou má to závaží funkci?
Napsal: 13 bře 2014, 14:51
od luigi5
vyrovnavani kmitu napravnice pri nerovnostech, a optika, tim ze je to cely lehce nahoru otoceny tak to jakoby vyrovnava smer dolu

Napsal: 13 bře 2014, 16:43
od Pája 19
luigi5 píše:dovolim si akorat na tomtom krasnym kousku jednu vyjimku.... Mas obracene nasroubovany zadni chlazeny brzdy
Zavazicko drzaku brzdice patri dolu

Takhle to je dycky. Když se objeví nějakej pěknej kousek, tak mu to hned někdo musí poflusat.

Napsal: 28 bře 2014, 12:48
od JasteR
Dobra rada neuskodi

Napsal: 19 kvě 2014, 16:16
od Andre
Tak jsme zase trochu ladili. Graf na konci prvního příspěvku.
Napsal: 19 kvě 2014, 16:46
od Vossaaaa
me zajima prestavba na haldex 4. gen co tam bylo predtim dvojka? co vsechno prestavba obnasela?
Napsal: 19 kvě 2014, 16:59
od moucha
Tak to tam je trochu víc, než sem si včera myslel

Napsal: 19 kvě 2014, 18:04
od r.martinec
taky jsem myslel,že Ondra jede s těma 267ps.
Napsal: 20 kvě 2014, 07:17
od Andre
Vossaaaa píše:me zajima prestavba na haldex 4. gen co tam bylo predtim dvojka? co vsechno prestavba obnasela?
Přestavba obnášela demontáž původního haldexu a montáž nového

Původně tam byla 2. generace.
Napsal: 22 kvě 2014, 19:31
od Smoke
Kdybych tvrdil ja ze z moderni 56mm jde takovej vykon tak by jste me kamenovali, konecne i neverici dokazali ze vyvoj jde dopredu...
Je kompresor kovanej a ma extendet tip?