Stránka 3 z 4

Napsal: 22 srp 2014, 11:00
od jurki888
Dpf egr off a nebudes mat uz v zivote problem ;-)

Napsal: 22 srp 2014, 12:55
od Tiger23
G450 si aj prispôsobil cez VCDS ?

Napsal: 22 srp 2014, 13:38
od Danisek
Saze jsem dal na nulu. G450 chybu nehlasi. Pise mi to tu P0403. Jinak asi neprizpusobil. S Vagem neumim... nevim co je dal potreba. Pri nucene regeneraci nespadne nouzak (ani kontrolka zhaveni nesviti) ani jednou a jede to normalne.

Napsal: 23 srp 2014, 15:00
od Danisek
Nekdo jeste nejake napady? Bratr ma Tourana, BLS a uplne ten samy problem. Najeto poctivych 145tis.. Ze by elektricka cast EGR? Za cestu 10km, to 3km jede normalne a 7km v nouzaku, kdy nouzak skoci treba 10-15x. Proste furt to problikava a jede/nejede, aniz bych zmenil zpusob jizdy nebo restartoval zapalovani...???

Napsal: 23 srp 2014, 16:27
od Fulltank
Dej sem presne zneni z Vag diagnostiky

Napsal: 26 srp 2014, 07:23
od Danisek
Tak vcera jsem nechal SW vymazat EGR a emise (kontrolka motoru) zhasla, ale zhaveni a motor do dilny to pise porad a auto stridave jede v nouzaku. Zda semi, ze nouzak spadne jen kdyz jedu ustalenou rychlosti (otackami). Je mozne, ze by zlobil porad EGR i presto, ze je SW off?

Napsal: 27 srp 2014, 15:41
od Danisek
Emise se zas po case rozsvitili. Nahozen zpatky seriovy SW a auto jede 90% v nouzaku. Dnes vymeny EGR ventil a beze zmeny. Zatim jsem nemel moznost na diagnostiku. Kazdopadne emise sviti porad a stridave auto skace do nouzaku. Problem pretrvava. Opravdu uz nevim, budu rad za kazdy napad.

Napsal: 27 srp 2014, 20:50
od Tiger23
Iný DPF nemôžeš vyskúšať?

Niečo k tej chybe ktorú si popisoval
http://www.obd-codes.com/p0403

Napsal: 17 zář 2014, 05:44
od Tiger23
Danisek: No čo vyriešené ?

Napsal: 17 zář 2014, 08:39
od Danisek
Omlouvam se, ze jsem se odmlcel. Kazdopadne dekuji za odkaz a za dalsi rady.

G450 nove origo - nepomohlo
Vycisten DPF a preprogramovany SW - nepomohlo
Na puvodni EGR mi nehral odbornik seriovy SW celeho motoru - nepomohlo
SW odstraneny EGR - nepomohlo
Novy EGR + smazany chyby - nepomohlo
Novy SW s tim, ze byli predelany hodnoty EGR (poradne nevim, dal jsem to odbornikovi uz) - FUNKCNI!!!

Nic nesviti, nepada nouzak, tahne hezky. Ujel jsem uz asi 2000km, delsi vzdalenosti spotreba do 5l, mesto kolem 5,5. Vyfuk porad uplne cisty, tak DPF nejspis nepraskl a i funguje, protoze se mi nerozsvitil ani jednou a to jsem jel ciste mesto 250km. Na VAG od te doby auto nebylo.

Ted jediny co resim je nejspis problem porad s tim turbem. Ta zminovana rozvadeci vrtulka pokroucena. S autem se da jezdit uplne normalne, jiz jsem si i zvykl, ale obcas v tahu pri mirnym seslapnutim pedalu kolem 2tis/ot. je auto utlumeny a pak najednou "prudky" nabeh turba. Prisuzuji to tomu turbo, ted resim otazku jestli vymnenit turbo (repas) a nebo zkusit nejdrive chip, treba by to pomohlo. Me stavajici turbo se mi zda v dobre kondici - vule minimalni, regulace zlehka, opticky bez naruseni. Kazdopadne ted si uzivam jizdy - KONECNE. Jeste jednou diky

Napsal: 17 zář 2014, 08:50
od Tiger23
Niekto sa v tom SW vrtal keď to začalo blbnuť ?

Napsal: 17 zář 2014, 08:55
od Danisek
Zasahy do SW -
1) prehrani na origo SW cele RJ primo dle cisel - nepomohlo
2) SW odstranen EGR - nepomohlo
3) novy SW (nevim uplne presne co, detaily uz poradne nevim, byl jsem rad ze to funguje) - delal to opravdu kvalitni clovek, ktery se tim zivy a projde mu rukama stovky aut. Nemam zadnou obavu o nejaky neprofesionalni zasah. Problem mi vyresil a jinak to turbo to dela uz od zacatku.

Napsal: 17 zář 2014, 10:18
od Tiger23
Do tých 2000 ot/min to mam aj ja také mŕtve.

Napsal: 17 zář 2014, 10:35
od Danisek
Ja ale ne pokazdy, je to takovy uduseny obcas (pri zatezi - stoupani - a pri mirnym seslapnuti plynu a asi jen na 1° a 2°, vyssi stupen ne) a pak neprijemny turbo efekt. Je to poznat i poslechem, ma to divny tlumeny zvuk a pak to vystreli a vse ok

Napsal: 17 zář 2014, 11:17
od Fulltank
Chip nepomuze naopak efekt turba bude ještě vetsi.