Stránka 3 z 3
Napsal: 01 bře 2008, 14:52
od dodis6
dodis6 píše:Huml píše:neříkám, že je to vždycky vlnovcem, ale poslední dobou co jsem se setkal s hlasitým pískáním už od nížkých otáček, bylo to tím
čo je to ten vlnovec?a nevieš kolko asi stoji turbo na GV?
halooo
Napsal: 02 bře 2008, 11:50
od dodis6
dodis6 píše:dodis6 píše:Huml píše:neříkám, že je to vždycky vlnovcem, ale poslední dobou co jsem se setkal s hlasitým pískáním už od nížkých otáček, bylo to tím
čo je to ten vlnovec?a nevieš kolko asi stoji turbo na GV?
nikto nevie poradit???
Napsal: 02 bře 2008, 13:29
od Huml
vlnovec je pružná část výfuku, většinou hned za turbem nebo u aut bez turba za výfukovým svodem, když se nahneš a mrkneš za motor, uvidíš výfukový potrubí, je na něm taková silnější část s takovým opletením, to je ono
Napsal: 02 bře 2008, 13:48
od Slavkov
Ten děravý vlnovec je poznat (slyšet) i při vypínání motoru

Napsal: 02 bře 2008, 15:58
od dodis6
Huml píše:vlnovec je pružná část výfuku, většinou hned za turbem nebo u aut bez turba za výfukovým svodem, když se nahneš a mrkneš za motor, uvidíš výfukový potrubí, je na něm taková silnější část s takovým opletením, to je ono
aha..a nevieš čo asi stoji turbo na GV?
Napsal: 01 srp 2008, 08:35
od jayd
Dr.Diesel píše:jayd píše:tak jsem nahral to piskani..je to nahrany na mobil, takze nic moc..musi se dat hlasitost na 100% jinak neni nic slyset..je to nahrany normalne v interieru vozu..je to vytaceni motoru na +- 2000 otacek
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/246 ... .49KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/315 ... .58KB.html
je pravda, ze kdyz jedu lehce tak to turbo je slyset, kdyz pridam vic, tak ten zvuk zmizi..popr neni tak hlasity, no ale kdyz dam plny plyn tak je to sem tam fakt jak vrtacka u zubare
no nic hold budu muset setrit na nove turbo a jezdit opatrne

Dela mi to to samy. Fatik se mnou jednou jel a prej "Nekde jedou policajti..." ja "Ne, klid, to je turbo"

-
Myslim ze si muzem namlouvat vsechno mozny, ale asi nas ceka nejakej ten turbo upgrade, schvalne koho driv

...tuk tuk
Huml píše:schválně zkontroluj ten vlnovec, jestli není očuděnej, jestli je černej je v prčicích a to pískání je tím
Taky ho checknu, ale zacalo to po tom, co sem ho hnal delsi dobu v tockach na 6ku, takze myslim, ze to vlnovcem nebude

no ja jsem ted mel sundany vedeni vzduchu od airboxu k turbu, a kdyz jsem to vratil zpatky, tak uz to piska jen velice potichu, zadny obavy, ze mam policajty za zady
a pokud pustim radio tak to neni uz vubec slyset

Napsal: 20 říj 2014, 21:58
od marthass
Zdárec, nejakou dobu uz mi pri zaberu, kdyz na to vic slapnu, turbo docela houka, pak se to auto i rychlejc rozjede. Ale zatim pohoda, jezdim s tim opatrne.
V nedeli jsem jel do tahleho kopce a nijak jsem na to neslapal, ale pri nabehu to turbo vydavalo zvuk jak vrtacka. Jen tak kolem 1800-2000 ot. Pak uz celou dobu nic a zas normos. Dám to na repas k nekomu overenymu (asi jablonec). Nicmene dojedu tam vubec?

Napsal: 14 říj 2015, 18:24
od Lukas1760
Nechcem zakladať novú tému preto píšem sem. Mám podobný problém, pri svižnejšom rozbehu najčastejšie na dvojke turbo strašne zavíja (teda myslím že to môže robiť len turbo) a pri nejakých 1900 otáčkach zrazu prestane a auto citelne rýchlejšie akceleruje. Keď preradím a zrýchľujem ďalej tak to už nerobí. Tá doba ako dlho zavíja závisí od toho ako veľmi mám zošliapnutý plyn. Vie niekto čo by s tým mohlo byť? Alebo už ide do nebíčka? Ak by bolo treba môžem urobiť aj log. Vďaka za všetky rady.
Auto VW Golf Plus TDI 77kw, BLS