Stránka 3 z 3

Napsal: 13 pro 2015, 15:35
od Marek77
Ano, opravdu tomu nerozumím, jsem úplně hloupý a dvacet let opravuje auta můj méně hloupý dvojník.

Kupuj si, co chceš a kde chceš, hlavně se k tomu už prosím nevyjadřuj.

Napsal: 13 pro 2015, 15:48
od uiqjirka
Uf, no jestli dvacet let opravuješ auta tak potes koste a ani bych se tim nechlubil.. (LOL)

Napsal: 13 pro 2015, 15:56
od Marek77
Žádal jsem Tě, aby ses k tomu přestal vyjadřovat. Nerozumíš česky?

Napsal: 13 pro 2015, 19:20
od martinsidlo
uiqjirka píše:Tobe to tak nepripada (protože houby vis a nerozumíš tomu), ale je to dulezita věc.Ze to není dulezita věc muze napsat a ještě obajovat jen odbornik z leknuti..Jeste, ze kupuji auta od noveho, koupit si nedejboze prasarnu od tebe..des.
Tobě by jsme taky neprodali ani novou koloběžku.

Napsal: 13 pro 2015, 19:27
od uiqjirka
Novou koloběžku si vždy zakoupím kde chci a mám zaručeno, že se v tom nevrtalo nejaké prase, které odstraní věci a ještě obhajuje, že je to ok (LOL)

Napsal: 13 pro 2015, 19:42
od Tomas.cz
Měli jsme kdysi starého Mercedesa - dodávku s jejich klasickým motorem 2.4D - 2 399ccm a tam co jsem měl vanu dole žádná clona na koši nebyla, faktem je, že nebyl problém při intenzivním brždění rozžnout kontrolku oleje :)

Napsal: 13 pro 2015, 19:58
od martinsidlo
U Žigula jsi hladinu oleje na minimu poznal bliknoucí kontrolkou při rychle projeté zatáčce.

Napsal: 13 pro 2015, 21:21
od xmandezo
Pokud to tam k něčemu je, poznáš v zatáčce až ti bude bzucet mazani.

Jinak já to měl taky dost vyhřáty, upadla z toho jen jedna packa co objímá to hrdlo koše.

Za mě v tvém případě je to lepší vyhodit, než aby to upadlo samo a naplaclo se to na koš,nebo to dolamla klika.

Napsal: 14 pro 2015, 06:23
od Marek77
Mně se to bohužel zlámalo na čtyři kusy již při demontáži vany. Ona se musí jakoby posunout, než ji lze sundat, a to kvůli trubce klimatizace. A to byl asi ten poslední krok k úmrtí. Bylo to vytvrdlé a praskalo to jen při pohledu na tu věc.

Určitě jsem to tam nechtěl vracet v takovém stavu, a to právě z důvodů, které popisuješ.

Napsal: 14 pro 2015, 18:55
od jericho-3
Pamatuji na dvoulitrové 2 ohc motory Fiat, které padaly jako švestky kvůli tomu, že ve vaně něměly žádnou překážku a stačil olej na spodní rysce a zatáčka a motor zaklepal- protočená ojnice...Dovozce tehdy vozil tato auta /CROMA -REGATA, atd./ ze servisu Fiat ještě v záruce s touto vadou..Neponechal bych to náhodě...určitě bych to tam dal..