Stránka 3 z 5

Napsal: 10 čer 2016, 13:54
od F.ERESO
Logovali jsme, malý přefuk tam je, ale hned to zreguluje. Každopádně už to není znatelné jako předtím, ale nabíhá pěkně odspodu postupně. Nevěděli jsme už co, tak jsem sháněl od někoho jiného soft a auto jede.. Nevím proč, protože sám nevím:).. Buď to byl nějaký špatný, nebo se na to ten první vysral a nahrál stejný co tam byl..

Napsal: 17 čer 2016, 06:42
od mbaz
Mám stejný problém, odspodu to vůbec nejede, od2000tis se to trochu rozjede a pak to kopne 2400-2700ot. Turbo je podložené.
Může se mi někdo mrknout na log? 1 je při bežné jízdě, 2 1500ot-4000ot. I když auto nebylo chipované, může to být i softwarem?
Díky

https://uloz.to/xZYn8wjH/log-passat-bkp-csv

Napsal: 05 črc 2016, 12:16
od F.ERESO
Tak můj problém asi vyřešen není.. Tehdy jsem nastavil banku na základní předpětí 2mm a přehrál se soft.. Ale pořád to nejede jak má, tak jsem si říkal vrátím banku do stejné polohy jako předtím, jel jsem to projet a ten prefuk tam byl zase.. Takže softem to asi ani nebylo.. Nyní tam sice není znatelný přefuk ale prostě autu se nechce... Včera jsem znovu procházel vedení, dokonce i vytáhl ven cooler ale tam díra také není.. Tak už fakt nevím.. Napadá někoho něco? Mě došly nápady..
Jen tak pro zopakování co jsem na autě udělal:
vyčištěné turbo, nové podtlakové hadice, zkouška jiné n75 i váhy, banka tlak drží, díru jsem nikde nenašel, tandemovka tavá podtlak dobrý,..

Napsal: 11 črc 2016, 20:24
od Double_G
Pridávam sa do klubu slabých BKD. Taktiež do tých 2500 otáčok to ide horšie ako HTP. Žiaden núdzak, žiadna chyba...
Kontrolované tlakové hadice, kontrolovaná trubka k EGR chladiču a všetko OK bez úniku.
Avšak do tých 2500ot je počuť jemné popískavanie popri turbu, vtedy sa intenzita zvuku zníži a auto vystrelí vpred.
A na voľnobehu, po uzavretí EGR ventilu začne niečo silno syčať za motorom ako je chladič spalín no neviem identifikovať odkiaľ ide zvuk.

F.ERESO: nemáš tiež podobné príznaky s tým sykotom za motorom? Podľa logu mi to do 2100ot temer netlačí, do 2500ot ide rovno prefuk, za 2700 korekcia dole a potom až do obmedzovača to ide jemne nad požiadavku.

Napsal: 09 zář 2019, 08:57
od brunko47
Ahoj, mám taký istý problém so syčaním v okolí chladiča spalín avšak únik nikde nie je chcem sa opýtať ako si to vyriešil a či vôbec,ďakujem

Napsal: 09 zář 2019, 09:27
od ondra.p
F.ERESO píše:Tak můj problém asi vyřešen není.. Tehdy jsem nastavil banku na základní předpětí 2mm a přehrál se soft.. Ale pořád to nejede jak má, tak jsem si říkal vrátím banku do stejné polohy jako předtím, jel jsem to projet a ten prefuk tam byl zase.. Takže softem to asi ani nebylo.. Nyní tam sice není znatelný přefuk ale prostě autu se nechce... Včera jsem znovu procházel vedení, dokonce i vytáhl ven cooler ale tam díra také není.. Tak už fakt nevím.. Napadá někoho něco? Mě došly nápady..
Jen tak pro zopakování co jsem na autě udělal:
vyčištěné turbo, nové podtlakové hadice, zkouška jiné n75 i váhy, banka tlak drží, díru jsem nikde nenašel, tandemovka tavá podtlak dobrý,..
To vedení jde uplně jednoduše natlakovat za 10min to máš prověřené od turba až k egru

Napsal: 09 zář 2019, 10:11
od sky59
skusal niekto natlakovat cely system vratane nasavania? samozrejme na nejaku nizsiu hodnotu tlaku aby nerozdrapilo nasavcie plastove trubky..?

je mi jasne ze to nemusi stacit ale ako prvy krok by to bolo omnoho jednoduchsie ako odpajat turbo, a mozno sa nieco ukaze trebars aj s mydlovou vodou a spongiou?

alebo neskusal niekto natlakovat od vyfuku? tam by sa mohlo ist do "plneho" tlaku azaroven by sa okamzite ukazali pripadne netesne EGR ventily?

jedna hlupa otazka naviac: je mozne aj take casovanie ventilov u beznych aut (benzin, diesel) ze by boli sucasne otvorene nasavacia a vyfukove ventily? teda otazka je, ci to existuje - to by asi branilo natlakovaniu?

Napsal: 09 zář 2019, 10:49
od ondra.p
ano zkoušel. odpojíš trubku od airboxu a od egru. Tu od airboxu tlakuju tu od egru ucpu normálně rukou.

Napsal: 09 zář 2019, 10:56
od sky59
ondra.p píše:ano zkoušel. odpojíš trubku od airboxu a od egru. Tu od airboxu tlakuju tu od egru ucpu normálně rukou.
dik, ale si moc strucny nepochopil som :)

pochopil som ze fucis dnu od vzduchoveho filtra, preco odpajas od egr? ze ci tesni? aky max tlak sa da dat do tychto trubiek?

Napsal: 09 zář 2019, 11:09
od ondra.p
odpoledne budu dělat jednoho seata tak ti to vyfotím

Napsal: 09 zář 2019, 12:55
od sky59
ondra.p píše:odpoledne budu dělat jednoho seata tak ti to vyfotím
dik

Napsal: 09 zář 2019, 18:20
od ondra.p
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Je to proste kus kulate priruby na cele mam nalepenou gumu do toho vrazim gumovy doraz ze stodvacitky do ktereho je zasunuty nentilek a foukam to pres reducak. Tu prirubu na to normalne pritlacim rukou. Udelal jsem to provizorne a uz to tak mam ;)

Napsal: 09 zář 2019, 20:36
od sky59
Super! A kolko mas nastaveny tlak na redukcaku? Takto overujes ci tesni egr, a aj zvysok systemu, sice trubky od turba nenatlacis na 200kpa /1bar pretlak/ ale v 90% pripadov to asi staci? Celkovy objem je asi niekolko litrov vzduchu, ako rychlo to pada zo skusenosti ak je system dostatocne tesny? Povedzme na polovicu tlaku tomspadne za kolko sekund/minut? Dikes

Napsal: 09 zář 2019, 21:02
od adrian_B
Mária... :roll:
Raz keď je netesnosť tak to počuješ pri takomto natlakovaní a neriesiš za aký čas tlak padne.
Vedecké kokotiny. Čo myslíš ak je v systéme dajme tomu 1mm dierka / netesnosť tomu podobná (viditeľná prelinanim oleja cez spoje). Nepočuješ to. A ako to ovplyvní plnenie? Takmer nijak. 1% odchýlka na duty cycle n75?

Napsal: 10 zář 2019, 04:23
od sky59
Ty chytrak Maria, nabuduce si to natlakuj na 200kpa , pokial vobec tusis o com sa tu bavime

A podla nazorov si len dalsi "vymienac" ked dierka 1mm nic neurobi, ak by si si analyzoval udaje tak by si sa nestacil cudovat, ale to pri vymenach nie je nutne