Stránka 3 z 4

Napsal: 04 říj 2007, 15:42
od kuty21
Milos Beranek píše:bags bany : mam golfa 66kw a je tam podtlak.Jak jsi prisel na to,ze to je reg.tlakem ??
je to 100 regulovane tlakom neviem preco ale je..mozna preto ze to je anglicke auto neviem

Napsal: 04 říj 2007, 15:52
od karlikj
Tak já už přestávám rozumět tomu, co to vlastně znamená ovládané tlakem, ale k turbu vedou dvě hadičky a jsou tam jen nasunuté, tak jaký v nich asi bude tlak?

Napsal: 04 říj 2007, 16:35
od kuty21
karlikj píše:Tak já už přestávám rozumět tomu, co to vlastně znamená ovládané tlakem, ale k turbu vedou dvě hadičky a jsou tam jen nasunuté, tak jaký v nich asi bude tlak?
dobre to je tvoje auto to moze mat turbo s variabilnymi lopatkami ale ja mam obtokove turbo urcite,,,,to ale neriesi moj problem ze

Napsal: 04 říj 2007, 17:33
od karlikj
Já mám oktávu AGR a fotr má boru taky AGR. Oba motory s malým turbem a obtokem. Myslím si, že je to ovládané podtlakem, když jsou ty hadičky jen nasunuté.

Napsal: 04 říj 2007, 18:11
od karlikj
A když pouštíš tlak do plechovky, tak se táhlo hýbe tam a zpátky nebo se jen vrací do původní polohy? Já jsem ho měl na oktě přidřené...

Napsal: 04 říj 2007, 18:18
od kuty21
karlikj píše:Já mám oktávu AGR a fotr má boru taky AGR. Oba motory s malým turbem a obtokem. Myslím si, že je to ovládané podtlakem, když jsou ty hadičky jen nasunuté.
este raz je to riadene tlakom o tom nepochybujem ked privediem tlak do plechovky tak sa to hybe myslim ze to je o.k

Napsal: 04 říj 2007, 18:40
od karlikj
A co to máš vlastně za motor? Nějak jsem to z toho příspěvku nepochopil. Myslím tím ten kód... Já jsem to teda nikdy nezkoušel, jestli je tam tlak nebo podtlak, ale zítra do toho fouknu, ať mám v hlavě jasno. Teď musím pumpovat do staré. Chlapci ahoj...

Napsal: 04 říj 2007, 19:47
od Tomas.cz
karlikj píše:Já mám oktávu AGR a fotr má boru taky AGR. Oba motory s malým turbem a obtokem. Myslím si, že je to ovládané podtlakem, když jsou ty hadičky jen nasunuté.
ee přetlakem

Napsal: 04 říj 2007, 20:58
od go.vojta
hele vyndej ten EGR a zaslep to.. to je divný že ti nenabýhá turbo.. a zkoušel jsi ověřit ten snímač tlaku.?? nebo ho zkus zkusmo vyměnit.. já to sázím na EGR ventil.. prasklá pružina nebo podpálenej..

Napsal: 05 říj 2007, 06:25
od kuty21
go.vojta píše:hele vyndej ten EGR a zaslep to.. to je divný že ti nenabýhá turbo.. a zkoušel jsi ověřit ten snímač tlaku.?? nebo ho zkus zkusmo vyměnit.. já to sázím na EGR ventil.. prasklá pružina nebo podpálenej..
skusal som odpojit elektriku z ventilu co otvara egr auto ma este slabsi vykon ako ked je zapojeny co to znamena???

Napsal: 05 říj 2007, 10:37
od karlikj
Je to opravdu ovládané tlakem. Už mlčím... :worthy: [/quote]

Napsal: 05 říj 2007, 10:53
od Bugs.Bunny
Milos Beranek píše:bags bany : mam golfa 66kw a je tam podtlak.Jak jsi prisel na to,ze to je reg.tlakem ??
No právě, že jsem si myslel, že novější 66ky obtok už regulovaly podtlakem. Tzn přesně opačně než píšeš. Jakého,že to máš gofa? Trochu jsem si vyplnil mezery ve vzdělání. (rofl)

Napsal: 05 říj 2007, 18:17
od karlikj
Já taky...

Napsal: 08 říj 2007, 20:24
od h0nza
Nevim, jestli to neni totalne mimo, ale jednou se mi stalo, ze jsem mel dost drsne zacpanej vzduchovej filtr a taky mi turbo bralo az nekde od 2500 otacek a bylo to liny... Myslim, ze tehdy se mi na tom navic podilel i zaneradenej palivovej filtr. Po vymene obou filtru tomu narostly kridla :)

Zdravi
Honza

Napsal: 09 říj 2007, 04:43
od kuty21
h0nza píše:Nevim, jestli to neni totalne mimo, ale jednou se mi stalo, ze jsem mel dost drsne zacpanej vzduchovej filtr a taky mi turbo bralo az nekde od 2500 otacek a bylo to liny... Myslim, ze tehdy se mi na tom navic podilel i zaneradenej palivovej filtr. Po vymene obou filtru tomu narostly kridla :)

Zdravi
Honza
neni to mimo ale vsetko je uz vymenene,,ja uz to vidim len na ten katalyzator skusim ho vihodit len problem je ze potom neprejdem cez STK..